fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
HJC

גואר ישראל עוברת ידיים- ומזנקת קדימה

גואר ישראל עוברת ידיים- ומזנקת קדימה

שי שיוביץ

צילום: רונן טופלברג, מערכת דוגרי

חברת המזרח, יבואנית רכבי לנד-רובר בישראל, הציגה היום באופן רשמי את קבלת זיכיון יבוא רכבי חברת יגואר (שהיה בבעלות חברת מאיר), וחשפה את כוונותיה להוות שחקן מרכזי וייחודי בשוק רכבי היוקרה הישראלי.

חברת המזרח מתכננת להפוך את מותג יגואר למותג נחשק בשוק הישראלי, וכדי להשיג זאת היא מתכננת מהלך שיווקי שיכלול שיתופי פעולה ופעילויות שונות, כגון: השקעה במדיה דיגיטלית וברשתות חבריות, מפגשים ושת"פ עם מועדון החמש, ימי מסלול יעודיים, מועדון לקוחות יגואר ועוד.
בנוסף לכך, יגואר מרעננת ומחדשת את רשת אולמות המכירה שלה ואף תפתח אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח.

מגוון הדגמים המיובאים נשאר זהה לדגמים שנמכרו ע"י חברת מאיר (וכך גם המחירים), אך מגוון המנועים שאיתם יגיעו הדגמים גדל באופן משמעותי- כולל מנועי הקצה הספורטיבים, כשחלק מליין המנועים הנוכחיים (שמקורם עוד מבית פורד) מוחלפים ע"י מנועי האינג'ניום מפיתוח מקורי של JLR (יגואר-לנד רובר). כך ה- XE תגיע עם שלושה מנועי בנזין כשהחזק מפיק 380 כ"ס, ה- XF תגיע עם מגוון של 4 הספקים הנעים בין 200 ל- 3800 כ"ס, ה- XJ תגיע גם עם המנוע החזק המפיק 550 כ"ס, ה- F-type תוצע ב- 5 הספקים הנעים בין 340 ל- 575 (!) כ"ס ובעתיד כנראה תגיע גם גרסת כניסה עם 4 צילינדרים, וה- f-pace תגיע עם מנועי דיזל ובנזין שיציעו  6 הספקים שונים הנעים 180 כ"ס (לגרסת הדיזל ההתחלתית) ועד ל- 3800 כ"ס בגרסת ה- S הבכירה. בעתיד תגיע גם ה- i-pace, הרכב החשמלי והמרהיב של יגואר שנמצא בפיתוח ואמור להיות מושק בעוד שנה ביוני 2018 ומציע נתונים מצוינים של 400 כ"ס וזינוק ל- 100 קמ"ש בכ- 4 ש', טעינת 80% מהסוללה ב- 90 דקות, טווח של 500 ק"מ בין הטעינות ומראה חיצוני שאין דומה לו.

9 תגובות ל גואר ישראל עוברת ידיים- ומזנקת קדימה

  1. ומה הוא מסמל עבורך.
    תראו מה היה אז לBMW.
    שחשבו שרק עבריינים נוהגים בה.
    היום התדמית שונה .

  2. ואז אחרי שיחדירו מספר מכוניות רב אז יוכלו להעלות וליישר את קו המחירים.

  3. גם אם יורידו מחירים עכישו זה לא כמו שיבואן קבוע מוריד ואז יורד ערך הרכב.
    כך כביכול הורדת המחיר באה בגלל החלפת היבואן וזו הסיבה להוזלות
    אני הייתי הולך על צעד נקודתי כזה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל