fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קופצת קדימה/ סיטרואן ג'מפי החדשה נחתה בישראל

קופצת קדימה/ סיטרואן ג'מפי החדשה נחתה בישראל

שי שיוביץ

צילום: יצרן

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, מרחיבה את ההיצע במחלקת כלי הרכב המסחריים והשיקה היום את הג'מפי החדש של סיטרואן. הדורות הקודמים של הג'מפי זכו להצלחה נאה מאוד בישראל, והיבואנית מקווה לשחזר ולהעצים את הצלחה זו עם הדגם החדש, זאת בזכות שלושה אורכי מרכב שונים, שלושה מנועי טורבו דיזל חדשים ואפשרות לתיבה אוטומטית.

ה- JUMPY החדש, שמבוסס על פלטפורמת ה-EMP2 החדשה והמודולרית, זנח את העיצוב המבולבל והמסורבל של הדגם היוצא ועוצב ברוח המכוניות הפרטיות ורכבי הפנאי המוכרים של החברה. בזכות כך הג'מפי נראה נאה ומודרני מבעבר, והעיצוב מצליח להצניע את הממדים נדיבים- בעיקר אלה הפנימיים, עם נפח הטענה של עד 6,100 ליטר. הרכב מציע לראשונה שלוש גרסאות מרכב שהופכות אותו לאטרקטיבי לקהלים גדולים אף יותר מבעבר; בגרסתו הארוכה (LARGE) יעמוד האורך על פני 530 ס"מ, בגרסת הביניים (MEDIUM) יעמוד האורך על 495 ס"מ ולראשונה בהופעת הגרסה הקצרה (SMALL) הייחודית לקטגוריה אשר מבדלת את הג'מפי מול המתחרות, תציע זו אורך של 460 ס"מ. הג'מפי רושם שיפור משמעותי בכל תחום לרבות בכושר נשיאת משקל שצמחה לכדי 1,400 ק"ג, מפתח הדלתות והרצפה השטוחה שמתאימה לנשיאת משטחים. 

 

גם תא הנוסעים עוצב מחדש, וסיטרואן טוענת שבידוד הרעשים מצוין והחומרים עמידים מבעבר. תא הנוסעים של הג'מפי החדש יודע להציע מגוון רחב של סידורי ישיבה בתא הנוסעים, כולל אפשרות מהירה לפירוק והתקנה של מושבים בהתאם לצורך, כולל קיפולם של אלה לשם הובלת מטען ארוך. הג'מפי יציע בתצורה הבסיסית יכולת להושיב נוסע אחד או שני נוסעים לצד הנהג ולהוסיף עד שתי שורות נוספות מאחור של 3 מושבים כל אחת (1+8). באופן די מאכזב, הג'מפי אינו מציע כלל אופציה לציוד בטיחות מתקדם הנהוג היום (בלימה עצמאית, התראה על סטיה מנתיב וכו'), ואף מגיע עם שתי כריות אוויר בלבד.

 
הג'מפי החדש ישווק בישראל עם שלוש יחידות הנעה: שני מנועי דיזל טורבו בנפחים של 1.6 ו-2.0 בהספקים שיחלו ב- 115 כ"ס ויגיעו עד כדי 177 כ"ס ו- 40.8 קג"מ. בכל אחת מגרסאות האורך של הג'מפי ניתן לבחור בין תיבה ידנית עם 6 הילוכים לבין תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים של אייסין (המשודכת רק למנוע החזק ביותר). כל המנועים עומדים בתקן יורו 6 העדכני, והיצרנית טוענת לצריכת דלק טובה מאוד ולפליטה נמוכה מאוד של מזהמים. מרווח הטיפולים עומד על 20,000 ק"מ בין טיפולים.
המחירים (כולל מע"מ):
מרכב SMALL
1.6 דיזל טורבו 115 כ"ס, ידני: 169,900 שקל
2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס אוטומט: 189,900 שקל
מרכב MEDIUM
2.0 דיזל טורבו 150 כ"ס ידני: 199,900 שקל
2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס אוטומט: 229,900 שקל
מרכב LARGE
2.0 דיזל טורבו 150 כ"ס, ידני: 219,900 שקל
2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס, אוטומט: 239,900 שקל.

גלריה

2 תגובות ל קופצת קדימה/ סיטרואן ג'מפי החדשה נחתה בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל