fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

סיאט איביזה חדשה!

סיאט איביזה חדשה!

שי שיוביץ

צילום: יצרן

 
סיאט הציגה בברצלונה את הדור החדש לרבת המכר שלה (גם בישראל), האיביזה, ולא רגע אחד מוקדם מדי. הדור הנוכחי הוצג עוד בשנת 2008, ובמונחי עולם הרכב מדובר במתושלחית של ממש.  

הדור החדש מגיע עמוס בטכנולוגיה העדכנית ביותר ומציג שיפור משמעותי מאוד במימדים הפנימיים ובאבזור הנוחות. מדובר ברכב חדש לחלוטין היושב על פלטפורמת ה- MQB הגמישה של פולקסווגן, והיא הראשונה מבין האחיות של קונצרן פולקסווגן (פולו, פאביה) שזוכה להבנות על הפלטפורמה הזו דבר המדגיש את חשיבותה של האיביזה לקבוצה.


העיצוב החיצוני שומר על הקווים המוכרים של קבוצת סיאט בכלל ושל האיביזה בפרט, אך כל מה שנמצא מתחת לעור חדש לחלוטין, כיוון שבזכות הפלטפורמה החדשה- האיביזה החדשה מציגה רוחב שגדל ב- 87 מ"מ, אורך כללי שירד ב- 2 מ"מ וגובה שירד במילימטר אחד. לבסיס הגלגלים נוספו 95 מ"מ, ובזכות כל השינויים שנעשו- המידות הפנימיות רשמו צמיחה משמעותית ללא גידול באורך הכללי. נכון לעכשיו, האיביזה תוצע רק עם 5 דלתות. סיאט טוענת שההתנהגות הדינאמית, נוחות הנסיעה ואיכות החיים של האיביזה החדשה שופרו בצורה דרמטית בזכות הפלטפורמה החדשה, אשר קשיחה ב- 30% לעומת העבר. 

 

המנועים החדשים עומדים בתקן יורו6, חלקם מוכרים מהדגם הנוכחי וחלקם חדשים: מנוע 1.0, שלושה צילינדרים עם 95 או 115 כ"ס. מנוע חדש שמצטרך לארסנל הוא ה- 1.4 עם 150 כ"ס, ועוד מגוון מנועי דיזל שלא רלוונטים לישראל (לצערנו). המנועים החלשים ישודכו לתיבה ידנית עם 5 הילוכים והחזקים ל- 6, כשתיבת DSG עם 7 הילוכים תהיה זמינה גם היא. כרגע אין עדיין דיבורים על גרסת קופרה לוהטת, אך מהכרותינו עם קבוצת VW כנראה שזו תגיע במוקדם או במאוחר. 
 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל