fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

רנו קדג'אר בארץ

רנו קדג'אר בארץ

שי שיוביץ

צילום: מכבי ליפשיץ

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, הרחיבה את משפחת דגמי הפנאי שלה והשיקה בישראל את הרנו קדג'אר (KADJAR). הקדג'אר מבוסס על הניסאן קשקאי ומיועד להתחרות בקיה ספורטאז' וביונדאי טוסון המצליחות, ובקרסו בטוחים שיש להם את הנשק והנוסחה הנכונים לעשות זאת בהצלחה בזכות מחירים אטרקטיביים ואבזור נדיב. 

כאמור, הקדג'אר מבוסס על הניסאן קשקאי, אך מציע עיצוב מתקדם ומודרני בהרבה ממקבילו היפני. מתחת לעור המעוצב והנאה רנו מציעה שני מנועים: 1.2 טורבו בנזין עם 130 כ"ס ותיבת שבעת הילוכים כפולת מצמד (0-100 ב- 10.7 ש'), ו- 1.5 טורבו דיזל 110 כ"ס (0-100 ב- 11.7 ש', הדיזל היחיד בקטגוריה!) המשודך לתיבת ששה הילוכים כפולת מצמד. 

בקרסו מתגאים בעובדה שניתן לערוך את לוח המחוונים ואת מערכת המולטימדיה הייחודית (R-Link2  עם תמיכה מלאה בעברית) בהתאמה אישית, כך שכל סביבת הנהג  מעוצבת עפ"י העדפותיו של הנהג באמצעות מיקום האפליקציות הרלוונטיות עבורו במיקומים הנוחים לו ובחירת הצבעוניות המתאימה לו. בדגמים היקרים יותר הקדג'אר מצויד במגוון עזרי בטיחות, כגון אזהרה מפני סטייה מנתיב, זיהוי והתראה על שטח מת, מערכת לזיהוי תמרורים ועוד.

המחירים, כאמור, אטרקטיבים למדי: מחיר הקדג'אר עם מנוע הבנזין מתחיל ב- 139,990 ש"ח, בדיוק בטווח שבין הקיה ספורטאז' ליונדאי טוסון. מחיר גרסת הדיזל מעט יקר יותר, 144,990 ש"ח, אך עדיין תחרותי למדי, בעיקר בהתחשב בעובדה שמדובר ברכב הפנאי היחיד בקטגוריה שמציע מנוע דיזל.

דוגרי באינסטגרם: MOTODOOGRI

גלריה

10 תגובות ל רנו קדג'אר בארץ

  1. רנו כבר ממזמן לא בתחרות של הגיפונים ויהיה להם קשה מאוד להתחות עכשיו עם הגדולות, להגיע ולתהחרות עם הספורטאז יהיה לרנו מאוד קשה, בכל מקרה הרכב עצמו נשמע בסדר אבל לא כמתחרה אמיתי לגיפונים בארץ הוא יהיה עוד גיפון על הכביש, במחיר כזה עדיף ללכת על משהו שישראלים אוהבים שתוכלו לאחר מכן למכור אותו בקלות

  2. וכשמתחילות הצרות – זה לא נגמר, וצריך להיפטר ומהר – וזה לא קל…

  3. חוץ מזה שהמנוע והמערכות בטיחות והשם והאחריות והשוק יד שניה לא טוב, כמעט בכל השאר הם כמעט כמו הספורטאז' 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל