fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

איי איי, אסתי

איי איי, אסתי

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

אבל עזבו אותכם גורמטים עכשיו, מה עם המנוע? בהחלט אפשר להרגע: עדיין מדובר על מנוע בוקסר מוגדש, 4 צילנדרים, 2.5 ליטר בנפח, 40.1 קג"מ ו- 305 כוחות סוס ששים אלי קרב. שלא כמו באחות ה"פושרת" המציעה תיבה אוטומטית לכל דכפין, אסתי תגיע עם תיבה ידנית 6 הילוכים בלבד. אין עדיין פרטים על הביצועים, אולם בהתחשב בעובדה שה- WRX החלשה יותר מאיצה ל-100 ב- 5.4 שניות בלבד- אפשר בהחלט לשער שהם יניחו את הדעת, לא?

פרט מעניין נוסף הוא הדיפרנציאל המתוחכם, אשר בנוסף לחלוקת הכוח 41/59 הסטנדרתית מציע 6 אפשריות בחירה לנהג לפי שיקול דעתו, מה שאמור להקנות ל- STI התנהגות מעולה בכבישים השונים.
שינויים נוספים לעומת ה- WRX (שהוצגה גם היא לא מזמן) כוללים שלדה קשיחה יותר, כיול מתלים אגרסיבי יותר, יחס היגוי מהיר יותר וחישוקי 18" (בזהב כמובן). להבדיל מבעבר, ה- STI תגיע במרכב 4 דלתות בלבד.

סובארו אומרת שלעומת הדגם הקודם נפח תא המטען גדל והמרחב במושב האחורי שופר. אני חושב שמי שישב מאחור לא בדיוק ישים לב למרחב המשופר, כיוון שהוא יהיה עסוק בלחפש את שקיות ההקאה…

צבע כחול הראלי וחישוקי הזהב שכל כך אופיינית ל- STI מוצעים בשלב ראשון כחלק מחבילת השקה אשר תכלול 1000 יחידות בלבד, ומן הסתם תמכר כולה הרבה לפני (ואם בכלל) שנזכה לראות את ה-STI בארץ הקודש.

גלריה

4 תגובות ל איי איי, אסתי

  1. משהוא כאן מאד מוזר מצוביש וסוברו יזמו פרוייקט איסקי חדש WTF?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל