fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

תערוכת פרנקפורט 2019 – כל מה שצריך לדעת

תערוכת פרנקפורט 2019 – כל מה שצריך לדעת

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

תערוכת פרנקפורט, מהמפורסמות שבתערוכות הרכב בעולם, תצא לדרך בשבוע הבא, ותספק לחובבי הרכב עשרה ימים של שכרון חושים מוטורי. לצד תצוגות הרכבים ה'רגילים', ישנם מספר השקות ורכבים חדשים ומעניינים במיוחד. הנה טעימה:


לנד רובר:
אחרי חודשים של טיזרים ורמיזות כבדות ולא פחות מחצי שנה של מבחנים קשוחים של מאות אלפי קילומטרים, ההמתנה תגיע אל קיצה. אגדת השטח של לנד רובר, הדיפנדר עושה קאמבק בגרסה חדשה לאחר הפסקת הייצור של הגרסה הקלאסית, תחשף לציבור הרחב לראשונה וללא מעטה הסוואה בתערוכה.



הונדה:

הונדה הולכת חזק על הכיוון העירוני – חשמלי, ותציג בתערוכה את גרסת הייצור לרכב החשמלי הקטן שלה, ההונדה E. ה-E, שמזכיר את הסמארט ואת הטווינגו של רנו, יציע מנוע הממוקם בציר האחורי של הרכב, עיצוב מתובל ברטרו, וטווח נסיעה מבטיח של כ-200 ק"מ.



יונדאי:

לצד i10 מחודשת, תציג יונדאי גרסה משודרגת ל-N הספורטיבית, שתכלול מתלים מונמכים, חישוקים קלים יותר ועוד גודיז. ה-Project C, תיוצר ב-600 יחידות ותמכר לשוק האירופאי בלבד.



מרצדס:
מרצדס נמצאת חזק מאד בעולם החשמל, והוואן החשמלי החדש שלה, ה-EQV, יוצג בתערוכה. ה-EQV כולל מנוע חשמלי עם הספק של מעל ל-200 כ"ס, טווח נסיעה של כ-400 ק"מ ולטענת מרצדס, טעינה מהירה בין מ-10% ל-80% בטריה בפחות משעה. רכב קונספט נוסף מעניין, הוא ה-ESF – רכב חצי אוטונומי המבוסס על דגם ה-GLE. ה-ESF הוא חלק מניסוי ארוך טווח של מרצדס, שמכין אותה לכניסה לעידן הרכבים האוטונומיים.



פולקסווגן:

היצרנית הגרמנית תציג בפרנקפורט שני רכבים מעניינים: רכב האצ'בק חשמלי העונה לשם ID.3 עם מנוע חשמלי בעל הספק של מעל ל-200 כ"ס וטווח נסיעה של מעל ל-400 ק"מ, וה-T-Roc קבריולט – רכב קרוסאובר עם גג חשמלי נפתח – רכב מגניב וייחודי.



ב.מ.וו:

ה-Vision M של ב.מ.וו הוא כנראה אחד מרכבי הקונספט היותר מדהימים שנוצרו בשנים האחרונות. שואב השראה מה-M1 supercar משנת 1978, ה-Vision M יציע מנוע היברידי עם הספק של מעל ל-590 כ"ס.



קופרה:
מותג הביצועים של סיאט יציג רכב קונספט חשמלי בתצורת קופה-SUV. אנחנו לא בטוחים איך אנחנו מרגישים לגבי זה – הרי מהי קופרה ללא הסאונד הייחודי שלה?? כנראה שאין מה לעשות בנידון, וכל היצרניות יצטרכו להתיישר עם מהפכת החשמל.

למבורגיני:
ה"עם" דורש מחליפה לאוונטדור, ואחת כזו כבר יש – היפר קאר היברידית שתיחשף כנראה בתערוכה שתעלה כנראה באזור ה-2 מליון אירו.



מיני:

עוד משהו שלחובבי הרכב יהיה קשה לעכל. המיני החשמלית תיחשף בתערוכה, קצת לפני שתתחיל להמכר בבריטניה במחיר התחלתי של 24,000 פאונד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל