fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

קיה נירו פלאג-אין הייבריד בישראל

קיה נירו פלאג-אין הייבריד בישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הנירו, רכב פנאי שטח מבית קיה, מקבל גרסת פלאג-אין היברידית. על התחום המזהם אחראי מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר המפיק 105 כוחות סוס ב 5,700 סל"ד ו- 15 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. על התחום הנקי אחראי מנוע חשמלי המספק 60.5 כ"ס ו- 17.3 קג"מ. יחד מספקים המנועים 141 כ"ס ו-27 קג"מ המאפשרים להאיץ את הדגם החדש מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 10.8 שניות. הנהגים שיסחטו בעדינות את הדוושה הימנית יפלטו 29 גרם CO2 לק"מ ויצרכו 1.3 ליטר של בנזין נטול עופרת ל-100 ק"מ (על פי נתוני יצרן). על העברת ההילוכים מופקדת תיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה בשונה מתיבת ההילוכים הרציפה המותקנת ברוב הרכבים ההיברידיים.

הנירו פלאג אין הייבריד מצויד במסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', בו מותקנות אפליקציות מובנות ויכולת התחברות לטלפון חכם. כמו כן גרסת הפלאג-אין הייבריד מצויידת בחלון גג נפתח ובמשטח טעינה אלחוטית.

 

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל