fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

פיקנטו GT Line החדשה עם מספר תוספות פיקנטיות

פיקנטו GT Line החדשה עם מספר תוספות פיקנטיות

כתב: יובל לוי  בחנו וצילמו: אריק רוזנבלום, יובל לוי.

שורה תחתונה: 
הקיה הקטנה סיפקה ועדיין מספקת את הסחורה לנהג הישראלי. אומרים שהטבלה לא משקרת והפיקנטו סיימה את שנת 2017 בראש טבלת המכירות עם 11,765 מסירות. כעת, עם מספר נגיעות אופנתיות שעושות רק טוב ומחיר תחרותי, נותר רק להמתין ולראות אם הקיה הקטנה תצליח לשמור על התואר גם בשנת 2018.

זה לא סוד שנהגי הפיקנטו לא רכשו את הרכב מסיבות אמוציונאליות. הקיה הקטנה מספקת אמינות, פרקטיות, וסחירות. אין בה משהו מרגש. לא במראה ולא ביכולות. מבחינה מכנית היא נחשבת למיושנת. גיר פלנטרי בעל 4 הילוכים ומנוע בנפח 1,250 סמ"ק ללא מגדש טורבו המספק 84 כוחות סוס. מי שחיפש רכב מיני עם קצת אופי כנראה לא מצא את מבוקשו בפיקנטו והמשיך לכתת רגליו לכיוון סוכנות הרכב הבאה. בקיה כנראה הבינו זאת והחליטו לצאת עם גרסת גימור חדשה העונה לשם המבטיח GT Line.

הפיקנטו נמכרת בישראל כבר שמונה שנים ושומרת על העיצוב המוכר. גם כשהושקה הפיקנטו לא ניתן היה להגיד כי מדובר בעיצוב פורץ דרך. למרות זאת, דגם ה- GT Line כולל מספר אלמנטים עיצוביים אשר משפרים באופן משמעותי את המראה הכללי של הרכב. החל מפגושים מנופחים יותר עם נגיעות של צבע אדום, ממשיך בחצאיות צד אשר גם להן נגיעות של אדום, חישוקי 16", אגזוז בעל יציאה כפולה, וגג שמש.

כאשר פותחים את דלת הנהג מבחינים מיד במושבים דמויי העור הכוללים גם הם נגיעות אדומות, בגלגל ההגה הקטום והעטוף עור, בדוושות האלומיניום ובפס הפלסטיק דמוי האלומיניום בקונסולה הקדמית. כאשר נתיישב נוכל למצוא בקרת אקלים (עם מסך ייעודי שקשה לראותו באור יום), שליטה מההגה על שלל מערכות הרכב, מראות מתקפלות אוטומטית, ידית בין המושבים הקדמיים (אם כי תא האכסון שלה קטן מידי לטעמנו), מסך מגע נוח לתפעול (אם כי לא כולל אפליקציות חיצוניות) ומצלמת רברס עם קווי הנחיה דינאמיים הזזים לפי סיבוב גלגל ההגה.

בהחלט תוספות המספקות חבילה כוללת נאה למדי ונותנות לרכב לא מעט "אופי" וקריצה לאנשים המחפשים משהו מעבר לרכב בסיסי שיסיעם מנקודה A לנקודה B ובחזרה כמובן.
אם כבר הזכרנו נסיעה, אז בקטגוריה זו אין לנו בשורות חדשות. הפיקנטו היא אותה פיקנטו שאנו מכירים עם מנוע המספק הספק סביר וגיר בעל ארבעה יחסי העברה בלבד שמסרס את המעט שנותר מהמנוע. אם בכל זאת חשקה נפשכם בריגושים, הקיה הקטנה תאיץ ל- 100 קמ"ש ב- 12 שניות בדרך למהירות מירבית של 173 קמ"ש. העיר היא מקום המחייה האידאלי של הפיקנטו. בכביש המהיר הפיקנטו תציג רכות יתר לטעמנו ולא תשרה אווירת בטחון כאשר ננהג במהירות שלא מתאימה לתנאי הדרך כהגדרת שוטרי התנועה. למרות הכל, הפיקנטו הקטנה עברה בהצלחה את "מבחן הנהג הסביר" כאשר אישתי סיכמה את מבחן הדרכים הקצר שערכה בשלוש מילים: "אוטו סבבה לגמריי".

איכות ההרכבה הטובה תוכיח את עצמה גם בכבישים משובשים כאשר בתא שנוסעים ישרור שקט מצידם של הפלסטיקים (היחסית זולים יש לציין). במהירות 100 קמ"ש מד הסל"ד יצביע על 3,000 סל"ד גבוהים ביחס למתחרות המודרניות (4 יחסי העברה כבר אמרנו?) ובמהירות 120 כבר נתחיל לשמוע את רעשי הרוח באופן מוחשי.

אוהבי המוזיקה ישמחו לגלות כי קיה סיפקו חיבורי USB ו- PL למערכת המקורית. לעומתם, האודיופילים יתאכזבו מעט מיכולתם של ארבעת הרמקולים המקוריים המותקנים ברכב לספק איכות צליל מרשימה. אוהבי השופינג ימצאו תא מטען עמוק בנפח סביר למדי של 255 ליטר אך בעל סף הטענה צר לטעמנו.

בצד הבטיחותי קיה מספקים בין היתר מערכת סופר חשובה המספקת בלימת חירום אוטונומית, 7 כריות אוויר ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. התראה על אי שמירת מרחק וסטיה מנתיב תסופק על ידי מערכת מובילאיי המותקנת ברכב על פי חוק.

קיה פיקטנו נתונים טכניים

מנוע: בנזין, 4 ציל', אטמוספרי

נפח מנוע: 1,250 סמק

הספק: 84 כ"ס \ 6,000 סל"ד

מומנט: 12.4 קג"מ \ 4,000 סל"ד

הנעה: קדמית

תיבת הילוכים: אוטומטית

מספר הילוכים: 4

תאוצה 0 – 100 קמ"ש: 12 שניות

מהירות מירבית: 173 קמ"ש

אורך: 360 ס"מ

רוחב: 160 ס"מ

גובה: 149 ס"מ

בסיס גלגלים: 240 ס"מ

נפח תא מטען: 255 ליטר

משקל עצמי: 959 ק"ג

נפח מיכל דלק: 35 ליטר

מידות צמיגים: 194-45-16

צריכת דלק (מבחן): 11.5 ק"מ לליטר

מחיר: 82,900 ש"ח

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל