fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

סיטרואן משיקה את רכב הפנאי הקומפקטי C3 Aircross החדש

סיטרואן משיקה את רכב הפנאי הקומפקטי C3 Aircross החדש

אסף לביא

צילום: רונן טופלברג

 קבוצת לובינסקי משיקה את סיטרואן C3 Aircross SUV, רכב פנאי קומפקטי חדש בישראל המיועד להתחרות בקטגורייה הצומחת. ה-C3 Aircross נחשב לאחד מכלי הרכב החשובים של המותג בישראל ובאירופה והוא מהווה סנונית ראשונה למשפחת דגמי הפנאי שיגיעו לישראל, כמו ה-C5 Aircross SUV החדש.

צבעוניות היא חלק משמעותי מאופיו ועיצובו של האיירקרוס והוא מעמיד עשרות אפשרויות של שילובי צבעים חיצוניים, בעזרת 8 צבעי מרכב, 3 צבעי גג ו-3 צבעי רכיבי עיצוב חיצוניים כגון מסגרות פנסים, חיפויי מראות, קורת הגג האחורית ועוד.

בסיס הגלגלים של האיירקרוס עומד על 2,600 מ"מ ובשילוב מרכב מוגבה יוצרים תא נוסעים מרווח. תא המטען גדול, דו-קומתי, בנפח של עד 520 ליטר ללא קיפול מושבים ובקיפול מלא של המושבים עד 1,289 ליטר. ברמת האבזור SHINE המושב האחורי נע על מסילה בטווח של 15 ס"מ להתאמת מרחב הרגליים של היושבים מאחור ו/או להגדלה נוספת של תא המטען. בנוסף לכך, לנוחות הנוסעים קיים מספר רב של תאי אחסון לכל צורך, כולל שקעי USB ו-12 וולט, משטח טעינה אלחוטית ברמת אבזור SHINE ותא כפפות מקורר שיכול להכיל בקבוק 1.5 ליטר.

בכל רמות האבזור מצויד האיירקרוס בשלל בקרות בטיחות אקטיביות: מערכת להתרעת ערנות נהג, תאורה אקטיבית למניעת סנוור והחלפה אוטומטית של עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה לסכנת התנגשות מלפנים ואי שמירת מרחק, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי מהירות בעת שימוש בבקרת השיוט ומערכת לבלימת חירום אקטיבית: מניעת פגיעה בהולכי רגל עד 60 קמ"ש, מניעת פגיעה ברכב נייח עד 80 קמ"ש, מניעת פגיעה ברכב בתנועה עד 85 קמ"ש

כל זאת כמובן בנוסף ל-6 כריות אוויר עם נטרול לכרית האוויר במושב הנוסע הקדמי, עוגני איזופיקס, בקרת יציבות, ניטור לחץ האוויר בצמיגים ועוד.

בגזרת המנוע, מצוייד האיירקרוס במנוע ה-1.2 PureTech המוכר של קונצרן PSA, זוכה שלוש שנים ברציפות בתואר מנוע השנה. מנוע זה מפיק 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 20.5 קג"מ כבר ב-1,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים מבית AISIN היפנית ויחד מפיקים ביצועים של 11.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 183 קמ"ש וצריכת דלק מוצהרת בנסיעה משולבת של 17.8 ק"מ לליטר.

 

רמת אבזור FEEL כוללת: מחשב דרך, בקרת שיוט ומגביל מהירות, תאורת יום LED, תאורה אוטומטית, חיישני חניה אחוריים כולל תצוגה גרפית, מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', תפעול דיגיטאלי למערכת המיזוג, שקעי USB ו-12 וולט, גלגל הגה מצופה עור ומתכוונן לגובה ולעומק, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקים קלים בגודל 16 אינץ', חלונות אחוריים כהים ועוד. במחיר של 121,900 שקל

רמת אבזור SHINE מוסיפה מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מצלמת חניה אחורית כולל "מבט על", חיישני גשם, פנסי ערפל, בקרת אקלים, כניסה והתנעה ללא מפתח, משטח הטענה אלחוטית לנייד, מושב אחורי הניתן להזזה על מסילה עם משענות גב מתכווננות, משענת יד לנהג, משענת יד מאחור עם מחזיקי כוסות, חישוקי 17 אינץ' ועוד. במחיר של 127,900 שקל

ה-C3 AIRCROSS החדש יימכר בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל-5 שנים או 120,000 ק"מ.

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל