fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

סיאט משיקה בישראל את האיביזה החדשה

סיאט משיקה בישראל את האיביזה החדשה

כתבה: קטי זולוטריוב    צילום: רונן טופלברג

הבוקר התכנסנו להשיק את ה-Ibiza החדשה לשנת 2018, המכונה הדור החמישי של האיביזה כמו שאנחנו מכירים אותה.

נפגשנו באווירה ספרדית על הבוקר, עם צוות חטיבת סיאט לשמוע, מה בעצם התחדש? אז מסתבר שהמון.

היבואן מכריז על האיביזה החדשה כדגם הראשון שלהם שנכנס בקטגוריית הסופר מיני הדומיננטית (שלאחרונה מאבדת מכוחה לטובת קטגוריית הג'יפים והג'יפונים, אבל זה כבר סיפור ליום אחר). היא תגיע בחמש רמות גימור שונות – Reference, Style, FR,FR Pro ו –EVO, תוצע במגוון מנועים ורמות גימור: מנוע 1.0 ליטר TSI (כמו זה שבסיאט לאון שבחנו לאחרונה) בשתי רמות הספק ומנוע 1.5 ליטר TSI החדש של הקונצרן.

האיביזה האייקונית תגיע אלינו השנה עם עיצוב חדש וספורטיבי יותר, ספוילר אחורי עם פנס בלימה עילי, צינור מפלט כפול החל מרמת גימור FR, שלדה משופרת ועוד תוספות.

מאחר והרכב עובר לפלטפורמת הסופר מיני החדשה של קבוצת פולקסווגן, הוא רחב יותר, מצויד בבסיס גלגלים ארוך יותר (ב-95 מ"מ מהדגם היוצא), תא מטען גדל לנפח של 355 ל' ( 63 ל' יותר ביחס לקודמו) ולאחר ששמעו לרחשי השוק- סיאט הגדילו את המרווח לנוסעים, בדגש על המושב האחורי.

כמו כן, האיביזה החדשה תצויד בשלל מערכות בטיחות חכמות בכל רמות האבזור- החל מהגבלת מהירות לבחירת בעל הרכב, בקרת שיוט, מערכת ניטור המתריעה על אי שמירת מרחק מלפנים המבצעת בלימת חרום במקרה הצורך, מערכות להתראה על עייפות נהג ועד לבקרת שיוט אדפטיבית ומערכת Drive Profile המתאימה את תפקוד הרכב בצורה אופטימלית לתצורת הנהיגה הרצויה- כולן פזורות בין רמות האבזור השונות.

 

כבר ברמת הגימור הבסיסית, ה-Reference, פנים הרכב מציע לנהג הגה כוח אלקטרו מכאני עם קשיחות משתנה, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, צג מידע מרכזי בלוח השעונים המציג את נתוני מערכות הרכב ונתוני הדרך, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 5" ו-4 רמקולים קדמיים, תזכורת לחגירת חגורת בטיחות במושבים קדמיים ואחוריים, מושב נהג מתכוונן לגובה ומראות צד מתקפלות חשמלית. החל מרמת הגימור Style יתווספו מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, חלונות אחוריים מושחמים, משענת יד קדמית, חיישני אורות, חיישן גשם, תאורת Coming Home\Leaving home, פנסי ערפל עם תפקוד סיוע בפנייה, מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע בגודל 8" צבעוני ושני רמקולים אחוריים וחבילת עור הכוללת הגה, ידית הילוכים ובלם יד.

רמת הגימור FR מציעה עיצוב פנימי FR עם מושבים מעוצבים, תאורת אוירה פנימית, חלון גג פנורמי, מערכת Full Link, מושב נוסע מתכוונן לגובה, פנסי LED אחוריים ופנסי תאורת יום מסוג LED. חבילת האבזור FR PRO מציעה אבזור מפואר יותר עם מושבי עור משולב אלקנטרה, רמקולים במהדורת Beats, סט פנסי Full LED פתיחה והנעה ללא מפתח (KESSY). ברמת הגימור המפוארת ביותר EVO, המותאמת לחובבי הנהיגה, יוצעו חישוקי 18" מעוצבים, קליפר אדום, מושבי עור אלקנטרה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם מצלמת רוורס מקוריים.


ה-Ibiza החדשה מוצעת בשלוש גרסאות מנועים מוגדשי טורבו: מנוע 1.0 TSI עם 95 כ"ס המושגים בין 5,000 ל-5,500 סל"ד ומומנט מירבי של 17.8 קג"מ המושגים בין 2,000 ל-3,500 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים ומוצע ברמת הגימור Reference בלבד. מנוע נוסף הוא 1.0 TSI בעל 115 כ"ס המושגים בין 5,000 ל-5,500 סל"ד ומומנט מירבי של 20.3 קג"מ המושגים בין 2,000 ל-3,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים DSG אוטומטית בעלת שבעה הילוכים. גרסה נוספת היא המנוע שמוצע ברמת האבזור EVO, מנוע 1.5 TSI המפיק 150 כ"ס המושגים ב-5,000-6,000 סל"ד ומומנט של 25.4 קג"מ המושגים ב-1,500-3,000 סל"ד. מנוע זה מספק תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות בלבד, עם מהירות מירבית של 215 קמ"ש ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים.

האיביזה החדשה תשווק החל ממחיר 78,900 ₪ לדגם הידני ועד ל- 132,900 ₪ לרמת גימור EVO. במחירי ההשקה באירוע המכירות של צ'מפיון מוטורס תשווק החל מ- 72,900 ₪ לדגם הידני ועד ל- 125,900 ₪ לרמת גימור EVO.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל