fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

מאזדה 3 החדשה בישראל

מאזדה 3 החדשה בישראל

צילום: מערכת מוטו, יצרן

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה באירוע רב משתתפות שכלל דגמי עבר מכל השנים, את המאזדה 3 החדשה בישראל.

ה-3 החדשה שייכת לדור ה-7 של מכוניות מאזדה, המכונה 7G. ה-3 החדשה תוצע ברמת גימור אחת – Spirit ובשתי תצורות מרכב, סדאן והאצ'בק, עם מנוע בנפח 2 ליטרים המפיק הספק של 165 כ"ס, מומנט של 21.7 קג"מ, ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. 

העיצוב של גרסת הסדאן כולל תאורת LED מקדימה ומאחורה, פס כרום בחלק העליון של קו החלונות, גריל מורחב, גימור כרום בכנף הגריל הקדמי וחישוקי סגסוגת כסופים. חדי העין יוכלו להבחין גם בסמל המותג שמופיע בתצורה תלת מימדית, בלוחית הרישוי שהונמכה מעט, ובשני צינורות מפלט. פנסי הערפל, מוקמו ב-3 החדשה בפנס הראשי, הפנסים הוצרו ונמשכו לאחור, ונוצרה הפרדה בין מכסה המנוע לחזית. 

בגרסת ההאצ'בק נמצא תאורת LED מקדימה ומאחורה, חישוקי סגסוגת כהים וגימור כרום בחלק התחתון של החלונות. יש כאן גם גימורים בצבע שחור מבריק בחזית ומאחור, חזית מרושתת בצבע שחור מבריק וגימורי כרום שחורים גם בכנפיים. מאחורה, ספוילר בגימור שחור מבריק, חלקו התחתון של הפגוש בגימור שחור מבריק וצבע ייחודי למרכב – Polymetal Grey (כחול מתכתי).

 

שינויים ועדכונים בדגם החדש: 

השלדה חדשה לחלוטין, ובמאזדה מצהירים שהיא קשיחה יותר. מרחק הסרנים של הדגם גדל ב-25 מ"מ לטובת מרווח משופר בתא הנוסעים בדגם הסדאן, בעוד דגם ההאצב'ק דווקא התקצר ב-10 מ"מ. אורכו של דגם הסדאן התארך ב-80 מ"מ ותא המטען גדל ב-30 ליטר בהשוואה לדור הקודם. בדגם ההאצ'בק נפח תא המטען נשאר זהה. 


בטיחות:

המאזדה 3 החדשה מגיעה לישראל מצוידת במגוון מערכות בטיחות וסיוע לנהיגה: 

  •  – מערכת התראת התנגשות חזיתית וסיוע בבלימה במהירויות עירוניות הכוללת זיהוי הולכי רגל (לראשונה גם בשעות החשיכה) וכלי רכב דו-גלגליים. 
  •  – מערכת התראת התנגשות חזיתית וסיוע בבלימה במהירויות בינעירוניות. יעילה עד מהירות של 160 קמ"ש. 
  •  – מערכת התראה וסיוע בשמירה על נתיב.
  •  – בקרת שיוט אדפטיבית בשילוב עצירה מלאה וזינוק בעמידה.
  •  – מערכת לאיתור שטחים "מתים" 
  •  – מצלמת רוורס. 

במבחני הריסוק של ארגון ה-EuroNCAP זכתה המאזדה 3 החדשה בציון של 5 כוכבי ריסוק וציון של 98% בבטיחות על יושבים מבוגרים ברכב, הציון הגבוה ביותר שהתקבל בסגמנט זה. 

המאזדה 3 מציעה 7 כריות אוויר כסטנדרט, עם אפשרות ביטול כרית האוויר.

פיצ'ר בטיחותי נחמד נוסף הוא כפתור מצוקה שבעת מקרה חירום (תאונה ופתיחת כריות אוויר) תתבצע שיחה אוטומטית למוקד החירום. ניתן גם לבצע שיחה יזומה על ידי לחיצה על הלחצן. מספרים לנו כי בהמשך, המערכת תדע גם לשלוח נתונים אודות הרכב למוקד החירום. 

תא נוסעים: 

עור סינטטי חדש לריפודים – מסוג Faux Leather. גלגל הגה חדש העושה שימוש מינימלי במתגים וכפתורים. לוח מחוונים חדש הכולל צג דיגיטלי עם תמיכה בעברית. בקרת אקלים חדשה עם פתחי אוויר – גם לשורת המושבים השניה. מבחינת בידוד רעשים הוסיפה מאזדה בידוד כפול, דאגה לצמצום חורים ולשיפור החומרים סופגי הרעשים.

המושבים במאזדה 3 החדשה תוכננו מחדש, ועתה הם כוללים מבנה חדש כאמור, ומצבי כיוונון חדשים (8 בסה"כ) במאזדה מצהירים גם על תכנון חדש לדוושת התאוצה, לגלגל ההגה, לעיגון חגורות הבטיחות ולקונסולה המרכזית, כמו גם שטח כפול למשענת היד. כמובן שבמבחן הדרכים נוכל להתעמק יותר בשינויים אלו. כדי לשפר עוד את חווית הנהיגה, מירכזו במאזדה את שלושת הצגים של המכונית, על מנת לצמצם כמה שיותר ריבוי תנועות של הנהג והסחות דעת. 

אבזור: 

האבזור ברכב כולל צג מרכזי בגודל 8.8" עם תמיכה בעברית, עיצוב משודרג למערכת הממשק המתאים גם ל-APPLE וגם ל-Android, התקן USB, זיהוי קולי (בשפה האנגלית בלבד) ומערכת שמע מבית BOSE הכוללת 8 רמקולים. המאזדה 3 SPIRIT החדשה מציעה גם כניסה ונעילה ללא מפתח (Keyless) קיפול מראות חשמלי וחיישני אורות וגשם. 

מחירים: 

מאזדה 3 SPIRIT האצ'בק 148,000 ₪ 

מאזדה 3 SPIRIT סדאן 145,000 ₪

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל