fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: DS7 Crossback E-Tense 4×4

חדש בישראל: DS7 Crossback E-Tense 4×4

אסף לביא

צילום: יצרן

לובינסקי, יבואנית מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG לישראל השיקה אתמול את ה-DS7 Crossback בגרסת E-Tense 4×4, דגם ה-PHEV היוקרתי של חטיבת DS.

יחידת ההנעה מורכבת ממנוע בנזין טורבו בנפח 1.6 ליטר עם 200 כ"ס ו-30.6 קג"מ שמניע את הגלגלים הקדמיים בלבד, אליו חובר מנוע חשמלי עם 110 כ"ס, כשאת הגלגלים האחוריים מניע מנוע חשמלי עם 113 כ"ס ויוצר הנעת 4×4. ההספק המשולב עומד על כ-300 כ"ס ו-53 קג"מ, כל זה מביא את ה-DS7 מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ולמהירות סופית של 240 קמ"ש.

על ההנעה החשמלית ניתן לנסוע עד 62 ק"מ ועד 135 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת עומדת על כ-77 קמ"ל. טעינה מלאה אורכת כשעתיים בעמדת טעינה ו-6 שעות בטעינה ביתית.

כיאה לרכב של DS, העיצוב מרשים, רמת הפרטים גבוהה ובפנים הרכב סביבת הנוסעים מהודקת ויוקרתית שעוצבה ע"י צוות מומחים הכוללים מהנדסים ממגוון תחומים לבחירת החומרים, התפירה עציוב המתגים ועוד. ה-DS7 מציע 5 מצבי נהיגה: 4WD, ספורט, הייבריד, חשמל וקומפורט. עוד פיצ'ר מעניין הוא יכולת שמירת האנרגיה החשמלית לשימוש מאוחר יותר, הנהג יכול לדוגמה לבחור להשתמש במנוע הבנזין מחוץ לעיר ושמר את כל הטווח החשמלי או חלק ממנו לנסיעה בעיר.

ברמת הגימור So Chic מגיע הקרוסבק עם מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך מגע 8″, 8 רמקולים, טעינת אלחוטית לסלולרי, דלת תא מטען נפתחת במחוות רגל, מערכת Keyless, בקרת אקלים לשני אזורים, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 12.3″, דשבורד מבד אלקנטרה, מתלים אקטיביים ומראות מתקפלות. ברמת הגימור Grand Chic נוסף גג פנוראמי, מסך המגע של מערכת המוטימדיה גדל ל-12″, למושבים האחוריים מתווספים שני שקעי USB, המושבים הקדמיים מתכווננים חשמלית, חישוקי 19″ תאורת אווירה עם 8 גוונים שונים וחלונות כהים. בנוסף ניתן לשדרג את רמות הגימור השונות עם מה שב-DS מגדירים כ"חבילות גימור אווירה" המפאשרות לשנות כמעט כל פרט עיצובי ברכב, החל מצבע מסגרת הגריל, ריפודי הרכב, ג'אנטים, שטיחים ועוד. לחבילת Inspiration OPERA חלקי כרום רבים, תא נוסעים עם ריפודי עור ראפה, מושבים עם אוורור, חימום ועיסוי, שמשה קדמית מחוממת, מערכת שמע יוקרתית של FOCAL Electra הצרפיתי ואפילו שעון אנלוגי B.R.M R180 יחודי.

ה-DS7 מציע גם מערכות בטיחות רבות, עם מערכות התרעת ומניעת התנגשות מלפנים והתרעה על התנגשות מאחור, מערכת שמירה על נתיב, מערכת התראה על שטח מת, בלימה אקטיבית, זיהוי תמרורים, ברקת שיוט אקטיבית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ו-6 כריות אוויר. אם נחזור שוב לרמת הגימור הגבוהה ביותר Inspiration OPERA נמצא גם מערכת התרעה על ערנות הנהג ע"י סריקת פנים, תאורת LED אקטיבית ומצלמת דשבורד מובנית.

מחירון:

רמת גימור מחיר
DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 SO CHIC Performance Line 299,990 ₪
DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 GRAND CHIC Performance Line 324,990 ₪
DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 GRAND CHIC Inspiration OPERA 344,990 ₪

לרכב אחריות ל-8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל חדש בישראל: DS7 Crossback E-Tense 4×4

  1. 350 אלף שקל לעגלה צרפתית מתנדנדת כמו פורד אקבפלורר ועוצרת כמו רכבת משא

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל