fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70

השקת קאן-אם מאווריק X3 דגם 2018 – "הטוען לכתר"

השקת קאן-אם מאווריק X3 דגם 2018 – "הטוען לכתר"

כתב: עמית רייס   צילום: נועם עופרן

לאחר שהיינו בהצגת המאווריק בחודש שעבר בכפר הירוק ורק הסתכלנו, יצאנו גם לנהוג עליו. אבל הכפר הירוק קטן על המאווריק, הוא צריך מרחבים, אז ירדנו לדרום לתת בגז, והיה לנו את הפרטנר המושלם לעשות את זה איתו.

חברת עופר אבניר, יבואנית קאן אם, השיקה את רכב השטח הסופר ספורטיבי של קאן אם: המאווריק X3 מדגם XRS טורבו החדש ל- 2018.

המאווריק החדש יצא כבר בשנה שעברה והציג יכולות גבוהות מאוד של כח, מהירות וביצועים ספורטיביים בשטח. כחלק מההתפתחות המהירה של רכבי שטח SBS בכל השוק העולמי, קאן אם הציגה גם השנה מאווריק חדש עם שורה ארוכה של חידושים במנוע, במכלולים ובאבזור.

מה עוד אפשר לשפר בדגם 2018 לעומת המאווריק של 2017 שהיה כלי ברמה גבוהה מאוד?

מסתבר שהמון!
גולת הכותרת בחידושי המאווריק החדש הוא בהספק אשר מפיק מנוע הרוטקס בנפח 900 סמ"ק החדש ואם לא הספיקו לכם 154 כ"ס בדגם הקודם, קיבלתם 172 כוחות סוס שרצים בשטח ומוסיפים לכלי הזה עוד המון כוח זמין.

בין החידושים המרכזיים במאווריק של 2018 נמצאים גם מצנן אוויר מוגדל ומשאבת דלק חדשה בהספק גבוהה. את רצועת הוריאטור ניתן להחליף בכ- 5 דקות. פתח היניקה הוגבה, על מנת למנוע חדירת מים בנסיעות חורף רטובות, וכמות פתחי יניקת האוויר הוגדלה לשלושה: 2 לתמסורת ו- 1 למנוע.

למנוע ה- 172 כ"ס המוגדל הוצמד גם מצנן ביניים ומאוורר גדול לקירור טוב יותר ב- 49% של האוויר לסעפת היניקה ומשאבת דלק החדשה בהספק גבוה.
להשקה התייצב המאווריק x3 xrs בשתי תצורות. הדגם הקצר 2 מקומות, ודגם משפחתי ארוך 4 מקומות.
שני הכלים , הארוך והקצר, שונים האחד מהשני במידות הפיזיות אך זהים מבחינת מנוע, מכלולים וטכנולוגיה.

מי שעוקב אחרי סגמנט ה- SBS בטח מכיר את היצור הארוך והגמלוני שמככב גם אצל הייצרנים האחרים בסגמנט (פולאריס rzr וארקטיק-קט ויילדקט) ובא לעולם כדי להעניק את חווית הנסיעה בשטח ליותר מ- 2 אנשים בצורה חוקית. 
הבעיה עד היום היתה שהדגמים הארוכים, איך לומר בעדינות, לא ספקו את הסחורה… מרחק הסרנים מוגזם, חלוקת המשקל לא אדיאלית וקוטר הסיבוב כשל סמיטריילר פגמו בצורה משמעותית ביכולות הדינאמיתו של דגמי ה- 4 מקומות. אבל זהו. הסיפור הזה נגמר, לפחות אצל המאווריק אשר מוכיח שיש כיום כלי SBS עם 4 מקומות מוצלח יותר. לא כמו הקצר אבל מתקרב.

 

יום הרכיבה יצא מחוות שקמה של צביקה (שגם דאג לנו לשקשוקה בבוקר ולארוחת ערב מפנקת) מזרחה. הציר עובר דרך נחל גרר, נחל שכר ונחל באר שבע ושבילים מהירים מתחלפים בדיונות של איזור רמת חובב.

המאווריק מרגיש נפלא בשטח..בולמי ה- fox מגהצים את כל תוואי בצורה מדהימה. בורות, חריצים, סלעים? הצחקתם את הבהמה הקנדית. ההרגשה היא של נסיעה על הכביש מהיר חלק וסלול היטב. התחושה היא שה- X3 יעלה כל דיונה, כל מדרגה או עליה בלי קשר לנקודת ההתחלה. בשבילים מהירים במצב 2X4 מתקבלת חגיגת דריפטים נהדרת לאוהבי הז'אנר אך שילוב ל- 4X4 נועץ את ארבעת הגלגלים עמוק לתוך הקרקע, משרה תחושת יציבות מדהימה ומוסיף אקסטרה שליטה ויציבות בסיבובים מהירים ובלחיצות מצערת מכל הלב.

 

אחד הפיצ'רים שאהבנו יותר מכל במאווריק החדש היא חגורת הבטיחות החדשה. בדגם 2017 היוצא החגורה הייתה מקובעת בכתפיים ולמעשה לא נתנה יכולת לזוז במושבים לאחר סגירת חגורת הבטיחות. בדגם החדש החגורה הינה גם חגורת ספורט, אך היא מאפשרת לזוז אחורה וקדימה וכך מושגת יותר תחושת חופש לנהג ולנוסעים באופן משמעותי.

דגם ה- XRS של המאווריק משווק בארץ עם חבילת אבזור לא רעה בכלל הכוללת מיגון קרבון מלא לכל אורך הרכב, כיסאות והגה מתכווננים, חצי חלון, מערכת שמע ורמקולים מקורית, הגה מתכוונן ל- 3 מצבים וצידנית מקורית.

 

 

 

דגם מחיר מחירון מחיר במהלך תקופת ההשקה כולל חבילת אביזרים מקוריים במתנה
Maverick X3 R Turbo 172,950 ₪ 165,950 ₪
Maverick X3 XDS Turbo 183,950 ₪ 176,950 ₪
Maverick X3 XRS Turbo 199,950 ₪ 192,950 ₪
Maverick X3 MAX XRS Turbo 219,950 ₪ 212,950 ₪

 

תגובה אחת ל השקת קאן-אם מאווריק X3 דגם 2018 – "הטוען לכתר"

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל