fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

השקה מקומית: ב.מ.וו סדרה 1 החדשה

השקה מקומית: ב.מ.וו סדרה 1 החדשה

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

15 שנים לאחר שהושק לראשונה, מוצג היום (רביעי) הדור השלישי של סדרה 1 של ב.מ.וו – שמהווה את כרטיס הכניסה למותג היוקרתי. סדרה 1 החדשה מגיעה לישראל בשתי גרסאות: i118 שמגיעה ב-3 רמות גימור, וה-i135m המפוארת והחזקה יותר. דגם ה-i118 זמין ברמת גימור vibe הבסיסית, M-sport או superior. 

מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים בעל 3 צילינדרים המפיק 140 כ"ס לעומת 136 בדור הקודם, ומומנט מירבי של 24.2 קג"מ לעומת 22.4. המנוע שמשודך לתיבה בעלת 7 הילוכים מספק תאוצה של 8.5 שניות מ-0 ל-100, וצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר. מנוע הבנזין השני בנפח 2 ליטרים בעל 4 צילינדרים מפיק הספק של 306 כ"ס מכובדים ומומנט מירבי של 45.9 קג"מ. המנוע משודך לתיבה בעלת 8 הילוכים, ומספק תאוצה של 4.8 שניות מ-0 ל-100 וצריכת דלק של ליטר לכל 14.7 ק"מ.

דגמי סדרה 1 החדשים מיישרים קו מבחינה עיצובית עם הדגמים הגדולים, וכך ניתן למצוא כאן פנסי לד עדכניים, מראה ספורטיבי יותר אך עם זאת מעודן, ועיצוב פנים מרשים כיאה למותג; מסך ה-"8.8 צומח ל-"10.25 ברמת הגימור superior. המימדים החיצוניים כמעט ולא השתנו, עם אורך של-4,319 מ"מ, רוחב 1,799 מ"מ וגובה 1,434 מ"מ. רוחב הסרנים עומד על 2,670 מ"מ והמשקל ירד ב-30-50 ק"ג, משתנה לפי הדגם. המעבר מהנעה אחורית לקדמית אפשר למהנדסי ב.מ.וו להגדיל את החלל הפנימי ב-33 מ"מ ובכך ליצור מרווח גדול יותר לרגליים ליושבים מאחור ולהשיג עוד 19 מ"מ במרווח הראש. נפח תא המטען גדל גם הוא ב-20 ל'.

רמת הגימור vibe מציעה מספר שדרוגים והתאמות נדרשים: חישוקי סגסוגת שצמחו ל-"17 מ-"16 בדגם הקודם, חיישני חניה מלפנים ומאחור, קיפול מראות חשמלי ומערכת שמע בעלת 10 רמקולים, בהחלט תוספות מתבקשות למכונית ממותג כמו BMW.

הבטיחות משתדרגת ומתעדכנת גם היא עם מערכת התראת שטח מת, תיקון סטיה מנתיב, התראת התנגשות מאחור ועוד. ברמת הגימור M-sport שינויים קלים בעיצוב החיצוני, מושבים בעלי 12 כיוונים, גלגל הגה משודרג, תאורה פנימית משודרגת, ושינויים קלים בעיצוב הפנים. ברמת הגימור superior מתווספים חלון שמש פנורמי, מערכת סיוע לרוורס ולחנייה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

דגם ה-i135M מציע שדרוג נוסף עם חישוקי "18, העברת הילוכים מההגה, מתלים משודרגים ועוד, חלק מהשדרוגים של גרסת ה-M זמינים כאופציה גם לרמות הגימור הנמוכות יותר.

"אנחנו ממשיכים בקצב המהיר של הצגת דמי הדור החדש של המותג ומשיקים היום כרטיס כניסה חדש למשפחת BMW" אומר ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס. "סדרה 1 החדשה היא BMW אמיתית, הממקסמת את הפוטנציאל הגלום בסגמנט: העוצמה, העיצוב, הטכנולוגיה והיוקרה של הסדרות הגבוהות, במימדים קומפקטיים ומחיר כניסה מפתה של פחות מ-200,000 ש"ח".

לסיכום: ב.מ.וו סדרה 1 מתקרבת לסדרות הגבוהות יותר הודות לשיפור בביצועים, באבזור ובעיצוב.  במותג האירופאי טוענים שלמרות המעבר מהנעה אחורית לקדמית, חווית הנהיגה לא נפגעה. 

הנאה קדמית? ימים יגידו.

מחירים:

רמת הגימור I118 vibe  תעלה בישראל 199,000 ש”ח

רמת הגימור i118 M-sport תעלה בישראל 214,000 ש”ח

רמת הגימור i118 superior תעלה בישראל 239,000 ש”ח

רמת הגימור i135M xDrive תעלה בישראל 370,000 ש”ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל