fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

השקה מקומית: אופל קורסה החדשה

השקה מקומית: אופל קורסה החדשה

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

לובינסקי החלה לייבא את אופל בתחילת 2019 לאחר זאת נרכשה ע"י קבוצת PSA אותה לובינסקי מייבאת כבר שנים רבות. ביום חמישי היא השיקה את הדור השישי של האופל קורסה, שגם שמיוצר מאז שנת 1982 ואחד הוותיקים של המותג הגרמני עם מכירות של יותר מ-13 מיליון רכבים עד היום.

מעבר לשינוי העיצובי המבורך, הקורסה קלה יותר ב-40 ק"ג מהדגם הקודם, בסיס הגלגלים עומד על 254 ס"מ ותא מטען בנפח של 309 ליטר. צריכת הדלק עליה מצהיר היצרן עומדת על 22.2 ק"מ לליטר בגרסת ה-100 כ"ס ו-23.3 ק"מ לליטר בגרסת ה-130 כ"ס.

הקורסה החדשה מגיעה לישראל בשתי גרסאות: Edition Plus עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר והספק של 100 כ"ס, תעלה החל מ-105,990 ש"ח וגרסת ה-GS Line הספורטיבית גם כן עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר והספק מוגדל של 130 כ"ס תעלה החל מ-118,990 ש"ח. צמד המנועים משודכים לתיבה אוטומטית בעלת 8 מהירויות.

באופל לא מחדשים רק את צי הרכבים אלא גם את דרכי הרכישה, ומציעים אפשרות להזמין נסיעת מבחן על הקורסה החדשה ורכישה של הרכב דרך האתר. הגרסה החשמלית, הקורסה-E, תציע טווח נסיעה של כ-290 ק"מ צפויה להגיע לישראל במחצית השנייה של 2020 ובאופל מודיעים כי בקרוב תתאפשר הזמנה מוקדמת של המכונית גם דרך האתר.

גרסת ה-Edition Plus מערכת בלימת חירום אקטיבית עד 85 קמ"ש, 6 כריות אוויר, שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים, התרעת סכנת התנגשות מלפנים והתרעת סטייה מנתיב, שלושה מצבי נהיגה, בקרת שיוט, מצלמת חנייה וחיישנים אחוריים, מסך תצוגה ראשי בגודל "7 תומך Apple CarPlay, חיישני גשם, תאורת LED היקפית, חישוקי "16.

גרסת ה-GS Line היקרה יותר משדרגת את מערכת בלימת החירום האקטיבית עד 140 קמ"ש, מוסיפה גם בקרת שיוט, התרעה על רכב בשטח מת, חיישני חניה קדמיים, פנסי ערפל מקדימה ומאחורה, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים ומראות צד מתקפלות חשמלית. ה-GS Line בעלת כאמור גישה ספורטיבית יותר, ולשם כך היא מצוידת בגג פנורמי, מושבים ספורטיביים, חישוקי "17, פגושים רחבים, מערכת פליטה עם יציאות כפולות, דוושות אלומיניום ועוד. בגרסה זו מציעה אופל גם את מערכת פנסים המתאימים אוטומטית את עוצמת התאורה.

תגובה אחת ל השקה מקומית: אופל קורסה החדשה

  1. שינויים מבורכים שהיו צריכים לקרות מזמן.
    בדגם של 2016 עוד היו חלונות אנלוגיים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל