fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הגיע לישראל: מרצדס GLS החדש

הגיע לישראל: מרצדס GLS החדש

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

רכב הפנאי החדש של מרצדס מגיע לישראל בשני דגמים עם רמות גימור שונות, הכוללות פיצ'רים טכנולוגיים, מערכות נהיגה ובטיחות סמי אוטונומיות ומנוע דיזל חדש. 

המנוע בנפח 3 ליטר בעל 6 צילינדרים מפיק הספק שבין 286-330 כ"ס. המנוע משודך לתיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 9 יחסי העברה. ה-GLS החדש כולל מערכת הנעה כפולה 4MATIC ובמרצדס טוענים לחלוקת מומנט יעילה יותר בין הצירים לטובת צריכת דלק חסכונית יותר. ה-GLS מציע גם מערכת מתלי אוויר חדשה – AIRMATIC.

המתלים ניתנים להגבהה ולשינוי קשיחות ע"י בורר מצבי הנהיגה DYNAMIC SELECT ולקוחות שיחליטו לקחת את ה-GLS לשטח – יוכלו להשתמש במצב שטח ייעודי ובבקרת ירידה במורד, או לרכוש את חבילת השטח האופציונלית הכוללת הילוך כוח, נעילת דיפרנציאל, מערכת DSR משופרת, 3 מצבי הגבהה למתלים, מיגון תחתון, מצב נהיגה Off Road+ ועוד. 

ה-GLS החדש כולל כסטנדרט לא מעט מערכות טכנולוגית ואביזרי בטיחות: בקרת שיוט אדפטיבית, היגוי אקטיבי, בלימה אוטונומית עם זיהוי רכב חוצה בצומת, בפניה, זיהוי גודש תנועה, שמירה אקטיבית על נתיב, התרעה על רכב בשטח מת, התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד. כמו כן תמצאו כאן תצוגת שמשה (Head up display) עם 6 שדות שונים – בקרת שיוט, ניווט, הודעות, התרעות שונות ועוד – ללא הצורך בהורדת העיניים מהכביש. לוח המחוונים מורכב משני מסכי תצוגה בגודל "12.3 שמאפשרים שליטה בפונקציות השונות של הרכב.

ה-GLS החדש גדול יותר מקודמו: בסיס הגלגלים גדל ב-6 ס"מ (3135 ס"מ), האורך צמח ב-7.7 ס"מ (5207 ס"מ) והרוחב ב-2.2 ס"מ (1956 ס"מ). במרצדס טוענים למרווח רגליים גדול יותר והושבה של שני מבוגרים בגובה של עד 1.94 בשורה השלישית.

ב-GLS החדש גם מערכת הסיוע הקולי של מרצדס הכוללת שימוש במציאות רבודה. הרכב מאובזר במערכת סאונד מבית Burmester הכוללת 13 רמקולים ובפונקציית 2way in car communication המאפשרת לבצע שיחות בנוחות בין שורות הרכב על ידי הגברת הדיבור. המושבים הקדמיים מציעים פונקציות עיסוי, חימום מהיר למושב נהג ונוסע, אוורור מושב נהג ונוסע ועוד. 

מחירים:  

GLS 350 החל מ-810,900 ₪

GLS 400 החל מ-849,000 ₪

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל