fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

ג'יפ רנגלר JL החדש בישראל

ג'יפ רנגלר JL החדש בישראל

כתב: כפיר וקנין   צילום: רונן טופלברג

ההשקה התקיימה במסיבת עיתונאים שנערכה בסוכנות JEEP בהרצליה פיתוח. את מסיבת העיתונאים פתח מנכ"ל הקבוצה, אורי להב ואמר: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את שנת 2019 עם ג'יפ רנגלר החדש, רכב השטח האולטימטיבי שהופך עכשיו גם למפנק יותר, בעל סביבת נהג עשירה ויכולות כביש משודרגות."

מעט מאוד מוצרים בעולם זכו לקבל את המילה "אייקוני" – מושג זה שמור רק למשהו שנתן ביטוי למילה והפך לשם דבר עד היום. אין ספק שלרנגלר מגיע השימוש במילה זו.

ה-JEEP וויליס שנולד בשנת 1941 הביא לעולם את המושג "ג'יפ". מושג שהפך לכינוי עבור כל רכב שטח שיצא לעולם מאז. הרבה מים עברו בנהר עד לימים אלו וכיום,היצרנים רק הורידו לרכבי השטח שלהם את יכולות השטח לטובת נוחות ושימושיות יום יומית. חברת JEEP ממשיכה לשמור על יכולות השטח ברנגלר החדש ושמחנו לראות בהשקה כי את שני זוגות הגלגלים מחברים סרנים חיים. לטובת עבירות בשטח, הרנגלרמצויד במערכת בקרת ירידה במדרון, הילוך כח ונעילת דיפרנציאל חשמלית (בדגם הרוביקון). כמו כן הרנגלר החדש מוצע בשתי גרסאות מרכב – קצר (שתי דלתות) וארוך (ארבע דלתות).

המנוע לעומת זאת, עבר שינוי וירד משמעותית בנפחו לנפח "צנום" של 2 ליטר. בעזרת מגדש טורבו המשודך לו, הוא מפיק 272 כ"ס ו- 41 קג"מ. אל ארבעת הגלגלים עובר הכח באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 מהירויות מבית ZF. מבחינה עיצובית הדגם החדש שומר על ה-DNA ההיסטורי של הדגם ומציע מודולריות, הכוללת אפשרות לפירוק גגות, דלתות ושמשה. כמו כן, הרנגלר החדש כולל מספר רב של מקומות אחסון, עיצוב פנימי חדש המשלב אלמנטים קלאסיים, מושבים חדשים ומערכת מולטימדיה הכוללת תמיכה ב- APPLE CARPLAY.


גרסה קצרה (שתי דלתות):

SPORT מחיר- 299 אלף ש"ח
SAHARA – מחיר 389 אלף ש"ח
ROBICON – מחיר 379 אלף ש"ח

גרסה ארוכה (שתי דלתות):
SPORT – מחיר 329 אלף ש"ח
SAHARA- מחיר 419 אלף ש"ח
ROBICON – מחיר 399 אלף ש"ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל