fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

בשורה משמחת לאוהבי השטח – הג'ימני חזר לישראל

בשורה משמחת לאוהבי השטח – הג'ימני חזר לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הדור החדש, רביעי במספר, כולל עיצוב חדש לחלוטין אך שומר על הנוסחה המקורית שהיתה סוד ההצלחה של הדגם הקודם: שלדת סולם, סרן קשיח והנעת 4X4 עם תיבת העברה High/Low. הדור הרביעי כולל מערכת ALLGRIP PRO המחלקת באופן אוטומטי את כוח ההנעה בין הגלגלים לשיפור אחיזה במגוון מצבי נהיגה בכביש ובשטח.

לאוהבי המספרים והעבירות נוכל לספר כי זווית הגישה של הג'ימני החדש עומדת על 37 מעלות, זווית בטן עומדת על 28 מעלות וזווית הנטישה עומדת על 49 מעלות.

לא רק בשטח – סוזוקי מציינת כי הג'ימני החדש מורכב משלדת סולם עם עמידות פיתול גבוהה יותר לטובת יציבות טובה יותר בכביש. כמו כן, המתלים הקדמיים כוללים מערכת שיכוך חדשה המצמצמת רטט ותנועות של גלגל ההגה.

את חיית השטח הקטנה מניע מנוע חדש בנפח 1.5 ליטר המספק 102 כוחות סוס ושוקל 15% פחות ממנוע ה-1.3 ליטר שהיה מותקן בדגם הקודם. מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, תייבא את הדגם החדש עם שתי תיבות הילוכים: ידנית בעלת חמישה יחסי העברה ואוטומטית בעלת ארבעה יחסי העברה.

מחירים:
ג'ימני 1.5 ליטר תיבת הילוכים ידנית – 124,990 ₪
ג'ימני 1.5 ליטר תיבת הילוכים אוטומטית – 136,990 ₪

תגובה אחת ל בשורה משמחת לאוהבי השטח – הג'ימני חזר לישראל

  1. למה כזה יקר לרכב שאמור להיות זול אמין וקל לתחזוקה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל