fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

חדש בישראל: לקסוס UX300e החשמלית

חדש בישראל: לקסוס UX300e החשמלית

עמית משיח

צילום: יצרן

לפי נתוני המכירות של חברת לקסוס באירופה ובעולם כולו עולה נתון של 80% לכלי רכב היברידיים, כעת מודיעה החברה על השקת רכב כל חשמלי חדש, תחת שם הדגם UX300e, זאת בעקבות שיתוף פעולה מחקרי רב שנים עם טויוטה ושותפות נוספות ולאור הביקוש אותו צופים בלקסוס בשנים הקרובות.

הקרוסאובר החשמלי של לקסוס מגיע עם סוללות ליתיום-יון המאפשרות טווח נסיעה של 315 ק"מ ומקבלות טעינה מהירה של 80% ב-50 דקות, המנוע מפתח 150 קילוואט שהם 204 כוחות סוס, עם מומנט של 30.6 קג"מ ה-UX300e מזנק מהמקום ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות ומגיע למהירות מירבית של 160 קמ"ש. המנוע עושה שימוש במערכת קירור מתקדמת, על בסיס אוויר ממוזג, כמו גם טכנולוגיה לשמירת חום הסוללות בטווח היעיל.

פנים הרכב ממשיך את המסורת של פאר ואיכות גבוהה כשנעשה שימוש בממשק מולטימדיה תומך Apple CarPlay ו-Android Auto, מסך "7, משטח טעינה, שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה, אפשרויות שליטה באמצעות פד בקונסולה ומגלגל ההגה, שקעי USB מלפנים ומאחור, שישה רמקולים של פנסוניק, בקרת אקלים נפרדת, אוורור למושבים מלפנים וחימום למושבים מאחור, חלונות כהים מאחור, ועיצוב נקי וזורם – הבנוי לעזור ליעילות הנסיעה ולייצר מקדם גרר נמוך ככל שניתן ובכך למקסם את ביצועי הסוללה. ההגה מגיע בחיפוי עור והמפתח הוא מפתח קרבה, יש משוטי הילוכים מאחורי ההגה ויש שישה גווני צביעה אפשריים.

בתחום הבטיחות יש ל-UX300e הרבה מה להציע: 8 כריות אוויר, אורות בלימה אקטיביים, צליל חיצוני מלאכותי כשהרכב במצב נסיעה, ABS, חלוקת כוח בלימה אלקטרונית, מערכת בלימה רגנרטיבית, מערכת לזיהוי עצמים ובלימה אוטונומית בעת חניה, זיהוי הולכי רגל מלפנים וזיהוי דו-גלגלי בשעות האור, בקרת משיכה, התראה על ירידת לחץ אוויר בצמיגים, מערכת לסיוע בזינוק בעלייה, בקרת יציבות, מערכת אורות גבוהים אוטומטית למניעת סינוור רכבים חולפים, בקרת שיוט אדפטיבית (ממצב עמידה), מערכת התראה ומניעת סטייה מנתיב, מערכת לסיוע במצבי חירום הכוללת מתיחת חגורות הבטיחות, הגברת עוצמת הבלמים ובלימה אוטונומית ומערכת לזיהוי תמרורי תנועה.

מימדי הקרוסאובר החשמלי עומדים על 4,495 מ"מ אורך ו-1,840 מ"מ רוחב, נפח תא המטען הוא 486 ליטר והמשקל העצמי עומד על 1,785 ק"ג.

לקסוס תציע את ה-UX300e בשתי רמות גימור; LUXURY ב-257,900 ש"ח ו-PREMIUM ב-292,900 ש"ח. בנוסף וכחלק חשוב מההשקה, מפרסמת לקסוס רשימה של 83 מרכזי טעינה במתחם הציבורי ברחבי הארץ ובהם 251 עמדות טעינה AC ו-6 עמדות DC.

האחריות לרכב כולו היא ל-3 שנים ולמערכת החשמלית כולה 5 שנים או מאה אלף ק"מ, הסוללות מגיעות עם אחריות ל-8 שנים או 160,000 ק"מ ובתוספת מחיר ניתן להגדיל את האחריות ל-10 שנים או מליון ק"מ. יש תוכנית ליסינג לרכב החשמלי וכמובן אפשרות התקנת שקע טעינה ביתי.

ה-UX300e צפויה להתחיל להימסר לקונים לקראת סוף ינואר 2021 ואנחנו מבטיחים לעשות סיבוב ולחזור לדווח.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל