מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מידלנד שחורי 140 על 70
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
פרפקט קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
תמוז
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
HJC

קוקוריקו: ברן-אאוט מלפנים

קוקוריקו: ברן-אאוט מלפנים

מערכת דוגרי

 לפני מספר ימים סיפרנו לכם על האופנועים כפולי ההנעה שמציעה חברת כריסטיני. מעבר ליתרונות המובטחים של אחיזה משופרת בשטח ובכביש ישנו עוד יתרון אחד שחובבי הפעלולים והחוליגנים ישמחו לגלות. מכיוון שגם הגלגל הקדמי מונע ניתן לבצע איתו ברן-אאוט, פעולה שהיתה שמורה עד כה לגלגל האחורי בלבד.

9 תגובות ל קוקוריקו: ברן-אאוט מלפנים

  1. בסרטון הכתבה משלשום רואים רכיבה כאשר שני הגלגלים נעים. וכאן רק הקדמי. מה זה אומר? האם הוא עם ברקס לחוץ על האחורי? האם אכן אפשר רק קדמי? או ניטרול הקדמי ורק אחורי?
    האם הדגם הזה הוא מאותו היצרן? או חברה אחרת? "כמה כוח" עובר מהמנוע להנעה הקדמית? מאוד אודה לתשובה. בני.

  2. כשהייתי נער, היה לי אוסף של 60 סוגי גפרורים, מכל המינים, האורכים והצבעים. הכי אהבנו את אלו שאפשר היה להצית על הרצפה. כמו על סוליות מגפיים במערבונים של קלינט איסטווד. אחי- זה אמנם לא גפרור, זה גומי- רק שלא ייתלקח לך האופנוע בן הרגליים.

  3. עכשיו צריך סרטון עם ביצועים בהנעה קדמית של סופרמוטו

  4. הלו, מכבי אש, יש פה ריח מוזר של עשן, תשלחו כבאית….

  5. עלה לי רעיון לסטארטאפ: צמיגים חד פעמיים לשבתות.

  6. בדיוק כמו שעושים ברנאאאוט רגיל. במקום הבלם הקדמי יהיה לחוץ הבלם האחורי לחוץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל