fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

רק עם אופנוע – חלק ד'

רק עם אופנוע – חלק ד'

דורון וקנין

כזכור, אישתי שתחייה, במפתיע די עודדה אותי כאשר שאלתי את הבורגמן של חברי הטוב אך מעבר קבוע לדו"ג הצריך לא מעט עבודת חפירות. לאחר כשבוע של שיחות והסברים לזוגתי היקרה הצבתי עובדה שלהשכיב אופנוע יהיה לי פחות מסוכן מבחינתה, מאשר לנסות להשכיב מישהי אחרת, אז היא נשברה ונתנה את ברכתה למהלך "רק אל תיהרג לי!" התחננה וביקשה, "יש לך שלושה ילדים לגדל… וגם אני צריכה אותך". "מה נשאר עוד לגדל?", שאלתי את עצמי כשחשבתי על שני בניי האהובים מנישואיי הראשונים, כאשר הבכור כבר בן 20 לוחם בחטיבת גבעתי ואחיו בן ה-17 לוחם בגבורה בכיבוש נערות בית הספר בו למד.

למחרת בבוקר נכנסתי לחדר המנכ"ל ובישרתי לו שבסוף פברואר 2010, בעוד שבועיים, אני מחזיר את רכב החברה. מו"מ קצר וענייני איתו הביא לכך שויתור על רכב החברה מצידי ואי תשלום שווי שימוש רכב + תוספת לשכר בגין חיסכון הוצאות החברה על הרכב עבורי הביא לי הישג נאה של עלייה ב 25% בשכר הנטו שלי.
מאותו הרגע, בכל ערב הייתי מתקלח, מתגלח, מתבשם ויוצא לספיד-דייט באתרי יד 2  ו-WIN WIN. מהרגע הראשון וסביר להניח שבגלל החוויה החיובית שהייתה לי על הבורגמן של אורי, התמקדתי בכלי הזה וניהלתי שיחות עם מוכרים פוטנציאלים. התקציב שפיניתי לפרויקט סבב סביב ה-58,000 ש"ח והיה אמור להספיק לרכישת בורגמן 2009, מיגון וביטוחים. שבוע לפני מועד התחייבותי להחזרת רכב החברה לפתע קפצה לי מודעת מכירה של בורגמן 2010 יד ראשונה.

מה 2010 יד ראשונה? לא הגיוני, פסקתי. אנחנו כרגע ב-23 לפברואר. מה מישהו מוכר כלי אחרי חודש וחצי? מתוך סקרנות או מתוך מזל פניתי לאותו מוכר בשם תמיר. השיחה ביננו קלחה ושטפה מהשנייה הראשונה וגיליתי דרך הטלפון בחור חביב ומקסים שאכן מעוניין למכור את הכלי שלו, "אתה מעוניין?" הוא שאל אותי, "מאוד", עניתי, "רק שהתקציב שלי לא מאפשר לי לרכוש מודל 2010" לאחר שגיליתי כי מחיר המחירון של הכלי עומד על 62,000 ש"ח. "כמה אתה מוכן לשלם?", שאל אותי תמיר כממתיק סוד, "עזוב, אני לא בכיוון", עניתי מאחר ולא הייתה לי את החוצפה להציע לו מחיר מגוחך. כשלחץ ושאל עניתי בכנות שהתקציב שלי לאופנוע עומד על 53,000 ש"ח והשאר לטובת ביטוחים ומיגון נגד גניבה. "תתחדש!" הוא פלט וצחק, "האופנוע שלך!", "מה שלי, אחי? מה, אתה מסתלבט?", הייתי המום, "ממש לא", הוא אמר, "ו… מברוק, תתחדש".
"תגיד, האופנוע נפל, נשרט, משהו קרה לו?", הקשיתי כלא מאמין, "הכול חדש ושמור. ובוא ניפגש ב"עופר אבניר" ועל כל שריטה שתמצא על הכלי לא משנה מה גודלה ומה מיקומה תוריד לי עוד 1000 שקלים. אפשר לקבוע למחר?" הוא שאל עניינית, "האמת שמחר אני עמוס בפגישות", השבתי, "אבל מילת כבוד שהאופנוע שלי ואתה שומר לי אותו", "אתה יודע מה, אם אתה לא יכול מחר, אז אנצל את היום הזה, אגש מחר לעשות לך טיפול 1000 ומחרתיים ניפגש ותוכל לקבל את האופנוע מצוחצח לאחר טיפול וכיוונים".
אני מודה ומתוודה שבאותו רגע הייתי בטוח שנפלתי על נוכל מקצועי שמשטה בי או שאני הוזה לחלוטין, אבל האמת הייתה אחרת לגמרי, פשוט נפלתי על מלאך אמיתי שמאותו היום הפך לחברי בנפש.

כשנפגשנו למחרת בבוקר במוסך היבואן יצא אלי מנהל המוסך לאור בקשתי לבדוק את האופנוע וביטל את בקשתי מאחר "כשקונים אופנוע חדש מאולם תצוגה אין מה לבדוק בו וזה בדיוק מה שאתה מתכוון לקנות". הכלי היה באמת שמור, נקי וחדש, כפי שהבטיח תמיר היקר ובסך הכל הוא נסע עליו 1,100 ק"מ במשך 31 ימים.

מאותו היום ועד רגע כתיבת שורות אלו אני רוכב על הבורגמן. איתו חוויתי טיולים קסומים במסגרת פרטית אך בעיקר במסגרת המועדון הנפלא שנקרא "מועדון הבורגמן" של עופר אבניר. זהו, הגיעה שעתי להיפרד מהבורגמן הנאמן והיקר שנשא אותי על גבו בנאמנות ובבטחה במשך כמעט שנתיים ולעבור לדבר האמיתי שנקרא אופנוע. רק בקשה אישית קטנה לי אליכם: אם תראו את בורגי שלי, אל תגידו לו שום מילה מאחר ואני רוצה לבשר לו כמו גבר לגבר, "בורגמן היקר שלי אתה מדהים ומקסים אבל… זה לא אתה, זה אני".

 

21 תגובות ל רק עם אופנוע – חלק ד'

  1. שחלק מהדרכים אישתי מחוברת אלי ויחד לומדים את הארץ מעבר למשקף – חוויה עצומה.

  2. תמיר סבבה של אדם, מי שקונה ומוכר דו גלגלי מפסיד את המכנסיים??

  3. רוכב על בורגמן וניהנה מכל רגע. הכרנו חברים חדשים, הצטרפנו לטיולים מקסימים והתקבלנו בברכה למועדון.
    שווה לקנות בורגמן ולו רק על מנת לקבל את כל החבילה הזו.

  4. אל תתפלא אם האופנוע יעשה לך קונצים, הם מרגישים הכל..

  5. קח איזה R1000 או ZZR או CBR.. מפה נראה שאתה בשל לזה.

  6. עוד כתבה מוצלחת מבית היוצר של דורון וקנין…

  7. דורון. בסוף לא נוכל בלעדי הכתיבה היצירתית המעניינת והמעלה חיוכים מדי פעם בפעם .
    תמיר הינו אחד המיוחדים והמעניינים ונפלת איתו טוב .
    לחיי השכבות רבות ונסיעות בטוחות

  8. דורון, תעשה מה שתעשה, אל תפסיק לכתוב. גילינו כשרון. לגבי תמיר, כל מילה צודקת: מלאך, חבר, אדם מיוחד. ולגבי הבורגמן, אני לא מסתכל על הכלי הזה כקטנוע, אני רואה בו אופנוע מלא בו ניתן לעשות כמעט כל דבר. נסעתי איתו כל הארץ וחלק מאירופה, ויש עוד הרבה מה לעשות איתו. ושיחיה המועדון !!!

  9. למה הוא מכר אותו? ולמה הסכים כל כך לרדת במכירון?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל