fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר

קוקוריקו: הייסייד בכביש הציבורי

קוקוריקו: הייסייד בכביש הציבורי

מערכת דוגרי

את יום הרכיבה הזה יעדיף הרוכב הבא לשכוח. המקום הוא כביש ציבורי עתיר פניות ליד מאליבו בו מתכנסים אופנוענים להשחיז את הרגליות. באחת הפניות נכנס הרוכב על ה-CBR1000 להייסייד שנתפס בעדשת הצלם שעמד בצד. לרוכב שלום, לאופנוע קצת פחות.

 

6 תגובות ל קוקוריקו: הייסייד בכביש הציבורי

  1. יש לדעתי חלוקה לשני מצבים: הראשון: כשאתה מרגיש שהכלי מתחיל לפרפר. ומנסה לתת לו קונטרות קטנות כדי לחזור לקו ישר- שזה מפחיד מפחיד לאלל'ה. והשני: אתה פשוט נמרח, ככל שהמהירות גבוהה יותר, כך שבריר השנייה הזה קטן. לדעתי, בשתי השניות הללו שחלפו מהרגע של איבוד השליטה. ועד ההמרחות. אין במוחו אפילו את הפחד או המחשבה לנסות לתקן את הכלי.

  2. ברור שהגלגל האחורי הסתובב סביב עצמו והחליק, אבל זה באשמת הרוכב ? או אולי הצמיג או אולי שניהם?

  3. אל תשלח אותנו לחפש…… תן לנו הסבר קצר למה זה קורה ואנחנו נודה לך.
    תודה מראש.

  4. היי סייד קורה כאשר צמיג אחורי מאבד אחיזה , ואז מקבל אחיזה או יותר נכון כוח חיכוח לא לכיון הגילגול שלו או לכיון התנועה של האופנוע. בסרטון שומעים בברור איך הגלגל האחורי מאבד אחיזה , בעלייה פתאומית של הסל"ד , לגבי השאלה מה הגורם הצמיג או הרוכב, לפעמיים הרוכב פתח יותר מדי מצערת או חרג מגבולות ההטייה של הצמיג(נדיר יותר) ולפעמיים זה הצמיג מאבד אחיזה בגלל קטע ספלט חלק יותר או מאובק או רטוב, הבעייה מחמירה כאשר הרוכב סוגר מצערת (בדרך כלל) ואז כוח המנוע יורד מהירות הסיבוב של הצמיג יורדת , ובכך מסתיים תהליך ההחלקה של הצמיד ונוצר חיכוח(אחיזה) של הגומי לאספלט, לצערו הרב של הרוכב ציר התנועה של האופנוע לעומת ה"מעצור גומי" שהוא הגלגל האחורי , לא תואמים ואז האופנוע נבלם או מאט מאוד לכיון הצד , כלומר היי סייד
    מקווה שהסבר עזר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל