fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

MCN: ב.מ.וו S1000RR – עדיין המלך (וידאו)

MCN: ב.מ.וו S1000RR – עדיין המלך (וידאו)

טל שביט

ב.מ.וו S1000RR. מקום ראשון בליגה

שבועון-האופנועים הבריטי רב התפוצה וההשפעה MCN (קיצור של Motorcycle News) ערך לאחרונה השוואה בין הקאוואסאקי ZX-10R החדש לבין מתחריו הישירים בשוק אופנועי-העל: שלושת היפנים, והב.מ.וו S1000RR, אשר ניצח מאז הופיע בשוק פחות או יותר בכל השוואה אפשרית. ה-ZX-10R החדש הוא איום די משמעותי על עליונותו של הב.מ.וו: הספק מירבי מוצהר של 210 כ"ס, ושלל מערכות אלקטרוניות.

אחרי בדיקת האופנועים בכביש ובמסלול, כולל תנאי מזג אוויר רטוב, קבעו בוחני MCN כי הב.מ.וו S1000RR נשאר מלך מלכי הספורטיביים ה"שגרתיים" (את דגמי ה-V-טווין של דוקאטי ו-KTM, ואת ה-V4 של אפריליה, מסווגים אנשי MCN בנפרד ככלים אקזוטיים). הקאוואסאקי החדש נאלץ להסתפק במקום השלישי (אחרי ההונדה CBR1000RR). הוא זכה אמנם לשבחים רבים אך בעייתו העיקרית היא העדר כוח בסל"ד נמוך ובינוני: עקומת-הכוח שלו, כך MCN, קיצונית מדי ודורשת פעולה בסל"ד גבוה מאד.

נציגי ימאהה וסוזוקי, ה-R1 וה-GSX-R1000, נאלצו להסתפק במקומות התחתונים.

לצפיה בסרטון באתר MCN

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל