fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אשת השבוע: פרנצ'סקה לוקסיק

אשת השבוע: פרנצ'סקה לוקסיק

מערכת דוגרי

חלק מכם – אלו אשר עוקבים אחר המתרחש בעולם המוטוGP – מכירים כנראה את פניה של הגברת לוקסיק (ואולי לא רק את פניה) מהתמונות אשר ליוו את הפרסום על האימוץ של קבוצת LCR-הונדה על ידי ירחון פלייבוי האיטלקי. אכן כן, פרנצ'סקה היא-היא נערת-פלייבוי שהצטלמה יחד עם RDP, הלא הוא רנדי דה-פוניה, בתמונות חושפניות ולוהטות. הפעם, אנו מקווים, לא יהיו טענות לבנות שביניכן, שגם להן יש מה לראות כאן. RDP נחשב, כך אומרות לנו יודעות-דבר, לנתח הראוי לנגוס בו בקרב רוכבי המוטוGP. בשבילכן במיוחד יש כאן משמאל גם תמונה אחת שלו, נטו. לבריאות, ועל לא דבר.

ולגבי פרנצ'סקה… ובכן אנו יכולים לספר כי הגב' לוקאסיק היתה נערת פלייבוי-איטליה בגליון אפריל 2009, והיא הופיעה בין היתר במהדורה האיטלקית של "היפה והחנון" ב-2010 (ונכון שחלק מכם היו מעדיפים אותה בתור אחות גדולה?). יש גם שמועות כי הספיקה להיות מאורסת לרנדי דה-פוניה, ולצערנו פספסנו בכמה ימים את יום-הולדתה אשר חל ב-4 בינואר. יותר מזה אנו לא יודעים לספר, אבל אומרים כי תמונה שווה אלף מלים – אז הנה, יש לנו כמה אלפי מלים בשבילכם אכן משמאל. רוצים יותר? יש לפרנצ'סקה דף-פייסבוק משלה (איך לא), ואם תחפשו ברשת את Francesca Lukasik אנו מבטיחים לכם עוד שלל תמונות לא-בדיוק-צנועות מעבר לאלו המופיעות כאן.

ולסיום, תזכורת: אנו עדיין ממתינים לתמונות שלכם (אוקיי, שלכן) למדור זה. קסדת-פרס מתנת "אבנוע" תוענק ממדי חודש!

3 תגובות ל אשת השבוע: פרנצ'סקה לוקסיק

  1. מה הקשר בין פורנו וחליפת עור?? כשאין רעיונות שיווק מגיעים לפורנו.
    לדעתי זה ממש לא במקום ואני חייב לציין שלא ראיתי את החליפה בכלל כי הייתי עסוק במשהו אחר. בקיצור, צריך להפסיק לשווק מוצרים בעזרת סקס, תיכף יצלמו כוכבת פורנו אוכלת לחם קל של אנג'ל ערומה…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל