fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

"אשת השבוע": יאללה, כחול-לבן!

"אשת השבוע": יאללה, כחול-לבן!

טל שביט

אנו שמחים להכריז על פתיחת מדור "אשת השבוע", בו תוצג מדי שבוע מישהי שרשמה לעצמה הישגים משמעותיים בתחום המדע, האמנות או החברה. לא, סתם, נראה לכם? זה מדור שמיועד להציג כוסיות עם אופנועים – ואתם, כן כן, אתם, מוזמנים להשתתף. החברה שלכם שווה שקשוק? אין לה בעיה להצטלם בביקיני ו/או חוטיני, או סתם בביגוד עור צמוד? האשה שלכם רוצה להרגיש מוערכת ונחשקת? את עצמך רוכבת שמרגישה נוח עם הגוף שלה ורוצה להראות אותו לאחרים? גם אם את לא רוכבת זה בסדר, העיקר שתצטלמי עם אופנוע…

בקיצור, אתם מוזמנים להתחיל לשלוח לנו תמונות. מדי שבוע תועלה כאן "אשת השבוע" חדשה, והיא יכולה להיות את. או האישה שאיתך (אוף, ממש קשה לכתוב פוליטיקלי-קורקט… "כתבה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד", למעט כמובן שהתמונות שאנו נפרסם יהיו רק של נשים. ככה זה, אפליה על רקע "זה מה שאנחנו אוהבים").

מה אנו מבקשים בעצם? תמונות באיכות נורמלית (רצוי בגודל המקורי כפי שיצא מהמצלמה, אך נסתדר גם עם גודל 1600 פיקסלים), של אשה באיכות נורמלית – פלוס אופנוע, כמובן. על איכות האופנוע אנחנו מוכנים להתפשר. יתקבלו אך ורק תמונות שצולמו בישראל, כך שנדרשת הוכחה כלשהי לכך – למשל, צילום בו רואים את מספר הרישוי (שכמובן לא יפורסם ברבים), או אתר קל לזיהוי ברקע. רצוי לשלוח כמה תמונות. יש לצרף הצהרה מטעם המצולמת, כולל שמה המלא, בה היא מסכימה לפרסום תמונתה, והצהרה דומה של הצלם יחד עם מס' הטלפון שלו. יש לספר לנו האם המצולמת מעונינת בפרסום שמה, או להותירו חסוי – ואפשר להוסיף פרטים עליה כראות עיניכם (אם לשלושה, אוהבת שלישיות וכו').

אין צורך בתמונות עירום, דווקא (אם כי תמונות כאלו לא יפסלו על הסף), אבל אנו כן מצפים לרמה מסויימת של סקסיות, ולראות קצת עור חשוף.

והנה הגזר: מדי חודש, מעכשיו ועד הודעה חדשה, תזכה אחת מנשות החודש (למעשה, שולח התמונה יזכה) בפרס: קסדת V-Max דגם HD188 (משמאל, לא בהכרח בצביעה זו כמובן), מתנת אבנוע. יתכן ונוסיף בהמשך פרסים לכל מי שתמונותיו יתפרסמו, אך בשלב זה – הפרס יוענק אחת לחודש. אשת השבוע הזוכה תבחר במשותף על-ידי הח"מ ונציגי "אבנוע", וכמובן תוכרז כאן קבל עם ועדה.

אז זהו, הכדור מעתה בידים שלכם – ואם לא נקבל מכם מספיק מועמדות, לא תהיה לנו ברירה אלא לבחור ב"אשת השבוע" מבין הגויים, רחמנא לצלן. 

אה, כן: לאן שולחים? tshavit@doogri.co.il. יאללה, לעבודה. 

 

  


החברה שלכם שווה שקשוק? אין לה בעיה להצטלם בביקיני ו/או חוטיני, או סתם בביגוד עור צמוד? האשה שלכם רוצה להרגיש מוערכת ונחשקת? את עצמך רוכבת שמרגישה נוח עם הגוף שלה ורוצה להראות אותו לאחרים?

6 תגובות ל "אשת השבוע": יאללה, כחול-לבן!

  1. הקסדה שהיא חובשת,עונה על כל כללי הבטיחות המחמירים,ויש לנו כאן ארוע חדשני לחלוטין "מנוע-על-מנוע"….!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל