fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

G-Dink 125i: מילה מהדוקטור

G-Dink 125i: מילה מהדוקטור

סטפן אבנדיצ'י

צילום: אריק רוזנבלום


ה-G-Dink125i יציב מאוד בנסיעה ובעל התנהגות דינאמית טובה (עקב כיול מתלים מעט נוקשה הקיים באופן טבעי בקטנועי קימקו), ובעת הרכבת נוסע נוסף, הכלי אינו מתנדנד לצדדים וממשיך להיות יציב. 

במהירויות ביניים, מתקבלת תחושה שהמנוע חזק ביחס לנפח של 125 סמ"ק וגם כאן, מורכב אינו פוגע משמעותית בביצועים. שטח רצפת המדרך גדול ומקל מאוד על סחיבת חפצים. תנוחת הישיבה מאוד מרווחת ורק הכידון ממוקם מעט רחוק, דבר המהווה חסרון לרוכבים נמוכים ויתרון לגבוהים. בלמי הקטנוע מצוינים וכל מילה מיותרת בנושא.

חלק מהבוחנים שרכבו על קטנוע זה התלוננו שהפידבק מהפרונט לא מספיק להם ואני חושב שמה שעשוי לשפר הרגשה זו הוא כיוון קרוב יותר של הכידון. 

חסרונות 

בולמי הזעזועים היו עבורי פחות נוחים במהירויות נמוכות על כבישים משובשים. סוג הצמיגים הקיים, מספק אחיזה בינונית וחבל כי לא 
מדובר בחלק אינטגראלי מהקטנוע. יש לשייף מעט את סנדלי הסחיבה (רכיב המחבר חיבור ראשוני בין המנוע לווריאטור) כדי לשפר מעט את היציאה מהמקום בזינוקים.

באופן אישי, הייתי בוחר בו אם הייתי מחפש כלי בקטגוריה זו, אבל דבר ראשון הייתי מחליף את הצמיגים. 



תגובה אחת ל G-Dink 125i: מילה מהדוקטור

  1. היבואנים גם ככה גונבים אותנו במחיר אז בשביל עוד 200 שקל שישימו צמיגים כמו בן אדם. חבל שמזלזלים ככה בחיי רוכבים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל