fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מקטנוע לאופנוע – סוף מסע, תחילת זוגיות

מקטנוע לאופנוע – סוף מסע, תחילת זוגיות

דורון וקנין

צילום: Zoobri photo team

 אהבה ראשונה לא שוכחים
הבחירה הסופית שעשיתי לרכישת האופנוע שלי מבין שלל הדגמים מתוצרת הונדה משולה בעיניי לסיטואציה בה מתחתנים לבסוף עם החברה הכי טובה מחטיבת הביניים או עם הבת של השכנים, משמע- היא תמיד הייתה שם, חיכתה, ציפתה, רצתה, ולעיתים ביקשה אך אתה בחרת להתעלם. גם כשיצאתם לבסוף לאיזה דייט חלומי בעיניה, לגביך זה היה סתם עוד ערב בין ידידים והעדפת להתעלם מהסימנים ותחושות שאולי גם אתה חווית וכל זה על מנת לנסות לתפוס ולחוות ריגושים אחרים.

בתחילת שנת 2010 ולגמרי במקרה נקלעתי בוקר אחד לסוכנות הונדה סניף השלום על מנת להכיר את הכלים חדשים המוצגים באולם "ולהריח" האם ניתן יהיה לבצע "טרייד אין" על הקטנוע שהיה אז ברשותי. איש מכירות חביב בשם רפי ברויאר שקידם את פניי בברכה הניח לי ראשית לטייל בשקט ולהתרשם בעצמי ממהכלים שעמדו לראווה בסוכנות. לאחר שהתעכבתי ליד אחד מהם זמן ממושך מאשר ליד חבריו ניגש אלי רפי והתחיל להמטיר לעברי שלל שאלות שמטרתן לבחון את ציפיותיי ומטרת שימושי בכלי (המקצוענים מכנים זאת לבון צרכי לקוח). לאחר שהוסיף, נידב ופירט לי עוד נתונים טכניים על הכלי טיפסתי על גבו (של הכלי לא של רפי) והפלגתי לנסיעת מבחן ראשונה שלמרות שנמשכה זמן קצר יחסית, הותירה בי רושם עז ותענוג צרוף. אלא בזמנו סייגתי את הדברים והכנסתי אותם לפרופורציה מאחר והייתה זו חווית מעבר רגעי מקטנוע לאופנוע. 
מאותו היום הכלי ורפי נצרבו לי בתודעה והיו תמיד שם "במשרד האחורי" כשילוב של אופנוע חלומות ואיש מכירות הוגן ומקצועי. 

מי אתה "האחד" 
שנה לאחר שמערכת דו"גרי אישרה את בקשתי להתחיל בפרויקט "מקטנוע לאופנוע" שבו אתעד את רשמיי מכלים עד למציאת האחד שלי שבתי ורכבתי שוב על הכלי אותו ניסיתי לראשונה בשנת 2010. גם הפעם החוויה הייתה חיובית ומהנה ובתום הפרויקט כששקללתי שוב את הנתונים והציונים שכל כלי קיבל עושה רושם כי מכל הכלים שבחנתי הוא המתאים לי ביותר. לבוא ולומר כי זהו הכלי שאותו אהבתי יותר מכל לא יהיה כנה מאחר וישנם יתרונות ואבזרים בכלים אחרים שחסרים בו לדוגמה: באחד שלי אין שעון דלק ולא צג מצב הילוכים בלוח המחוונים שלטעמי האישי נחוצים מאוד. אז שבגלל דבר כזה אוותר על זוגיות? לא!

אז מה כן יש בך שהביא אותך להיות האחד? "האחד" שלי נבחר על ידי בזכות יחידת המנוע הגמיש שמוציא הספק נאה ולא מאיים של 93 כוחות סוס, גובה מושב שמתאים בדיוק למימדי גופי, תנוחת ישיבה זקופה ומוטת ידיים רחבה, המראה החיצוני שכך אני אוהב שאופנוע יראה: גבוה, רחב, מרשים, פנס ראשי בעל אופי ומבט חודר. נוסף לאלו ישנה האופציה לזווד את הכלי במזוודות צד אסטטיות מבלי שהוא יראה כמו טנק המרכבה סימן 4, מושב מפנק שבהחלט מהווה המשך ישיר לישבן שהיה מורגל במשך שנים לקטנוע מנהלים, נוחות מרבית למורכב, תמסורת הילוכים רכה ומדויקת וכמובן עמידה בתקציב שהוגדר.

זה המקום לספר ולגלות שלגמר הגיעו האחד והקרוסטורר כשרק שיקולי תקציב מנעו מהקרוסטורר להיות האחד שלי, אך בוודאי שאין להסיק מכך שהאחד שלי הוא התפשרות אלא ניתוב כספים נבון ביחס של עלות תועלת. אם תרשו לי שוב לבצע הקבלה לזוגיות בחיים האמיתיים, הרי זה לא הגיוני וגובל ברשלנות לוותר על מישהי שנראית כמו אנג'לינה ג'ולי, אמיתית ומבשלת כמו אימא שלך, מרוויחה כמו שרי אריסון, חכמה ומוכשרת כמו רקפת רוסק עמינח (חפשו בויקיפדיה) רק בגלל חיסרון פעוט שממילא במהלך החיים המשותפים שלל היתרונות שיש בה יאפילו עליו.

והזוכה הוא
בדרך ארוכה שעשיתי במסגרת הפרויקט למדתי לא מעט על עצמי כרוכב ועל האופנוע כשותף למסע ולראייה, כלי שבתחילה נראה מדהים ותפור עלי התברר במהלך הרכיבה כממש לא כזה. מעבר למציאת האחד והמיוחד שלי הפרויקט חינך ושיפר אצלי המון פרמטרים הקשורים לרכיבה, לביטחון העצמי בקריאת הכביש, בהטמעת ערך החשיבה העליון של לרכוב תמיד עם המחשבה של
 "מה יקרה אם".                                                                                                                                    

אז זהו תם ונשלם המסע וכל שנותר הוא להזכר שוב כיצד הכל התחיל וכפי שאמרתי בתחילת דבריי בחרתי להתחתן עם חברת הילדות שהייתה שם וחיכתה שאציע לה נישואין ולהכריז על ה VARADERO XL1000 כאחד שלי. אני כבר יכול לספר לגולשינו כי הפרוייקט הבא יהיה "מבחן ארוך טווח" לווראדרו שבו אשתף אתכם אחת לחודש על התחושות וההתרשמות מהכלי לרבות חווית הרכיבה, תצרוכת דלק, טיפולים, אביזרים ושדרוגים שאוסיף לכלי, ועצות לשמירה ולטיפוח הכלי.ומעל לכל גלריית תמונות מדהימה שתחשוף את הכלי מכל זווית אפשרית.

 

בנימה אישית אבקש להודות לכל האנשים היקרים שליוו ותמכו בי במהלך המסע והפכו את הפרויקט לחוויה מעצימה, מרגשת ומהנה:

לניסים ברדה ואריק רוזנבלום מנהלי האתר שהיו הורי הפרויקט, פרגנו, תמכו ונתנו לי יד חופשית במסע.
לסטפן אבנדיצ'י ותומר לשר על הסיוע הטכני ובעיקר על "ההצקות והמכות" בכל פעם שזיהו רכיבה לא נכונה ולא היו מוכנים להתפשר על כך.
 
לכל צוות הונדה: למנכ"ל שרון גלזר, למנהל המכירות אמיר מזור, לכל היועצים הטכניים ואנשי המכירות רפי, מאיר,תומר, אלון, ועדן המקסימה.
לצוות מרכז השירות המרכזי בדרך השלום ובעיקר לאסף ולזיו על קבלת והבנת כל החפירות שלי ועל הסבלנות והסובלנות הרבה שגילו כלפיי.
לעומר רגב הצלם התותח שלי על שנה של תיעוד מדהים. ובעיקר לכם גולשים יקרים על שקראתם את כתבותיי ועל תגובותיכם שחיזקו ודחפו אותי ברוח גבית עד לנקודת סיום זו.

בברכת חג שמח, שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל

 


 

"זה לא הגיוני וגובל ברשלנות לוותר על מישהי שנראית כמו אנג'לינה ג'ולי, אמיתית ומבשלת כמו אמא שלך, מרוויחה כמו שרי אריסון, חכמה ומוכשרת כמו רקפת רוסק עמינח רק בגלל חיסרון פעוט שממילא במהלך החיים המשותפים שלל היתרונות שיש בה יאפילו עליו"

עוד כתבות בסדרה:

 רק עם אופנוע – חלק א'

רק עם אופנוע – חלק ב'

רק עם אופנוע – חלק ג'

רק עם אופנוע – חלק ד'

עוד כתבות מקטנוע לאופנוע:

הונדה ווראדרו

הונדה VFR1200

סוזוקי בנדיט 1200

הונדה טראנסאלפ

אפריליה דורסודורו 750

הונדה קרוסראנר

הונדה קרוסטורר

37 תגובות ל מקטנוע לאופנוע – סוף מסע, תחילת זוגיות

  1. סדרת כתבות מדהימה מקצועית ובגובה העיניים.
    הפכתי את דף הבית שלי לדו"גרי.
    עלו והצליחו.

  2. ברוך הבא למשפחת ווראדרו והונדה.
    אהבתי מאוד את הסדרה והזדהיתי עם כל שלב שעברת בו.

  3. הוקסמתי מהתוכן מהרצינות והירידה שלך לפרטים.
    אבל שבית את ליבי שלא שכחת לציין ולהודות לכל מי שסייע לך בהגשמת הפרוייקט.

  4. עכשיו המטרה היא לכתוב בעוד שנתיים על "איך עברו עלי ה 100000 ק"מ הראשונים".
    שא ברכה וסע בזהירות

  5. דורון אתה כתב מדהים, תמשיך לכתוב ולהנות. לצוות בהונדה, שומעים עליכם מכל כיוון שאתם עוף שונה בענף דוחה, כל הכבוד

  6. שיהיה בהצלחה,והכי חשוב שמור על עצמך.אוהבים אותך.

  7. הדוגמא שלך על חברת ילדות לא תופסת, כולה משהיא מזדמנת מלפני שנתיים? 2010? ערכתי במשרד בדיקה, הגברת שלי "קרוסטורר"(femme fatale) לא עשתה כל טעות. ובכל זאת ניסיתי להבין ממנה מה קרה? היא קרצה לי הזמינה אותי להציץ בתמונה שפותחת את הכתבה למעלה, ואמרה: אבל כשאף אחד לא רואה הוא בה אלי. וקנין תתחדש

  8. בחירה מצויינת.
    נהניתי מאוד לקרוא את הכתבות שלך.
    שנה טובה
    יובל

  9. מזל טוב דורון. תתחדש על הכלי החדש. תזכור את משפט המפתח.
    "תמיד עם מחשבה של מה יקרה אים…..". שנה טובה.

  10. אם כך, השנה שלך החלה מצויין.
    טיול ראשון איתי, זוכר?
    (קשישים ומהירים)

  11. שאפו על סידרה מהממת של כתבות, והבחירה מוצלחת – תתחדש .
    אני משנה את השם לורסיס …
    כתבות יפות – יישר כח

  12. דורון חברי היקר אכן בחרת כלי מוצלח וטוב תיסע בדרכים טובות תמיר בראשי

  13. תתחדש ותהנה , וכשתגמר ההתלהבות תחזור לבורגמן …

  14. תתחדש באופנוע חדש, לשנה חדשה והמון חוויות חדשות.

  15. הפוסט שלך לדורון היה יכול להיות שוס אמיתי אם רק היית שם לב לפרטים הקטנים ומזהה שבתמונה העליונה וקנין מצולם עם קרוסראנר
    ולא קרוסטורר!!!
    שנכריז על וקנין כגאון שהצליח להפיל אותך בפח???????

  16. כמי שמכירה את האיש מקרוב מספר שנים ומודעת לפרפקציוניזם והירידה לפרטים ברמה מעצבנת שלו אין לי ספר שהאופנוע שלו הולך להיות הכי יפה ומדוגם בעיר.
    אני תוהה אם בהונדה יזהו את האופנוע כשלהם כאשר הוא יסיים עם מלאכת השדרוג והאבזור שהוא מתכנן. ימים יגידו

  17. לפי התודות בסוף והאמירה בחרתי בין שלל אופציות ההונדה,אז זה נראה כמו פרויקט- אני עובר להונדה רק בוא נראה איזה בדיוק… בשוק כמו שלנו איפה האיזכור של המפסידים (סוכניות היבואנים האחרות) להן לא מגיע תודה?

  18. חג שמח ושנה טובה. אני מודה שהקסמת אותי בכתיבתך והצלחת למקסם את כל הפרויקט בכך שהקפדת על כל קוצו של יוד. אני בהחלט שוקל לרכוש לעצמי ווראדרו לאחר שאבחן את הכלי בעצמי.אודה לך ןאעריך זאת מאוד באם תעלה סקירה על מוצרי טיפוח לאופנוע, שיפורים אלקטרונים, האם אתה מתכוון להתקין ארגז ו/או מזוודות צד?

  19. אני מציע לך לחזור ולקרוא את הכתבה לרבות חלקה הראשון "המטריקס" שם תקבל את התשובה לשאלתך.
    שנה טובה.

  20. טוב, אתה טוב, אבל נשים זה כנראה לא הצד החזק שלך. בשם femme fatale נתבקשתי למסור לך את ההסבר הבא: תחזור לתמונה, ראה את העיניים של וקנין, תלמד את המבט שלו, ראה את שפת הגוף, פעם בוגד תמיד בוגד. כיוון שלקוסטורר ההורסת אין מתחרים, "ההוא מהשב"כ?" רגוע, בטוח שהבגידה תתבצע עם הפרטנר הנכון, כלומר איתי femme fatale. העובדה בוצעה בשלמות.

  21. הלו אח שלי מה נסגר?
    גם אשתי קוראת את הכתבות שלי מה אתה מכניס לי כאן פרמטרים של בגידות וכאלה? כדאי מאוד שתפרסם תגובת הבהרה אחרת אני והורארדרו עוברים לגור אצלך.
    שנה טובה וגמר חתימה טובה

  22. אני שמח שבחרתה בו לי יש כזה האם שילמתה מחיר מלא או שעשו לך מחיר מיוחד

  23. לפי בקשתו של וקנין, הנני מתכבד להבהיר, איזה כיף: למערכת דוגרי שיקול הדעת הבלעדי בפרסום התכנים של הפוסטים שלה ושל התוקבקיסטים. אם זאת מערכת עיתון ראויה לא תמהר לפסול תגובות וביקורות, וזאת ברוח נשמתה של הדמוקרטיה. התגובה שלי פורסמה וזאת הוכחה לכך שהיא עומדת גם בסטנדרט של דוגרי (כלומר גם שלך וקנין כנציג המערכת). את התגובה שלי נימקתי ואין לי בעיה לחזור על הנימוק. וקנין, במקרה הנוכחי הבחירה בתמונה של קרוסראנר, לא מתיישבת עם מסקנות הפוסט שלך, אף מנוגדת לו בתכלית. אתה לא יכול לשים לנו תמונה של מי שהוא מאוהב באופנוע אחד, ולספר לנו שקניתה אופנוע אחר. סליחה, אתה יכול לספר, אבל זה לא משכנע. תלמד לקחת ביקורת בצורה בונה, לדוגמה: תחליף תמונה. באשר לחייך הפרטיים, יובהר שאני לא מכיר אותך, מעולם לא נפגשנו, ואני עוקב אחרי הפוסטים שלך שהם לטעמי. ביקורת הומוריסטית בין אופנוענים לגבי תמונה שפרסמת בכתבה שלך עושה לך בלגן בחיים האישיים? תקוותי שלא! מכל מקום אתה מוזמן למחוק, ואתה לא צריך לכך את האישור שלי, אבל ככה, כדי שתרגיש יותר נוח. עלה והצלח.

  24. יקירי
    ראשית תודה על המחמאות ועל המשוב הבונה. שנית דבריי נאמרו בהומור ואני תקווה שאכן כך הבנת אותם.
    לגבי התמונה זוהי תמונה של קרוסראנר ולא קרוסטורר והסיבה שצירפתי תמונה של אופנוע אחר היא לגרום לאנשים יקרים כמוך לקרוא את הכתבה עד סופה ואז לגלות ולחשוף את הכלי הנבחר.
    גמר חתימה טובה ורכיבה זהירה.

  25. מה זה עניינך כמה הוא שילם על הכלי?
    צא מנקודת הנחה שהוא קיבל את הכלי בחינם+התחייבות לרכישה במחיר מחירון בטרייד אין+ טיפולים עד המכירה בחינם+צמיגים כל 15,000 בחינם+כרטיס טיסה לתערוכה הקרובה במילאנו+ תקליט וחולצה (אה לא זה בעצם הוא קיבל מזהו זה).
    למה תמיד אנחנו הישראלים חייבים לבדוק האם מישהו קנה יותר זול מאיתנו? אבל הכי כייף לגלות שקנינו יותר זול מהשאר

  26. וקנין, הבעיה היא עם האופנוען שלוטש מבט מאוהב באופנוע שהוא לא קנה. וזה מסתדר עם אמירה אחרת שלך בפוסט שאתה מאוהב בטורר. לטענתך הטורר זה כמו אנג'לינה גולי, אבל אתה טוען גם שלא התפשרת? לא מסתדר לי כאן משהו. שמע, הדרך בה אתה מקיים יחסים עם אופנועים, נתנה לי את הרעיון של הבגידות. אבל לא אני פתחתי בהשוואה לנשים, זה אפילו מופיעה בכותרת הפוסט שלך. בסך הכל התכוונתי לומר: "וקנין, תחליף תמונה!" אבל אני רואה שלא הצלחתי לשכנע אותך, שגם זה מצחיק. איך שלא מסובבים את זה, זה יצא מצחיק. עכשיו נראה אילו חוויות תכתוב לנו במבחן ארוך הטווח. סוף סוף אופנועים זה לא כמו נשים. ת'אמת, לא, עזוב ת'אמת, זה משעמם, עדיף לשמור על המיסטוריות.

  27. זה נקרא גילוי נאות למען הסר כול ספק בדיווח .זה פשוט נותן פרספקטיוה לדיווחים שיגיעו בהמשך על האופנוע ועל ……. שנה טובה אני שילמתי מחיר מלא

  28. גדעון, לגבי גילוי נאות אתה צודק. וינון כבר הזכיר זאת. כולנו עיתון "מעריב", עיתונאים כותבים בשם אג'נדה של בעל הממון. ותרשה לי לפקפק אם הי פעם בעבר זה היה אחרת. עיתונות חופשית זה עניין תיאורתי לחלוטין,"כלב השמירה על הדמוקרטיה" זאת פיקציה. אין דמוקרטיה, בעל המאה הוא בעל הדעה, כמו בעידן המלכים, אבל היום אנו בעידן הצבועים. כולנו יודעים ומודעים ומשחקים את המשחק. אבל אם חשוב לך מגילוי נאות דע לך שבהקשר הזה וקנין הוא הונדאי, גם אני.

  29. עידו היקר.
    ראשית אני מודה לך על התשבחות שהרעפת עלינו בתגובתך אך לצערי לא אישרתי לפרסום את תגובתך מאחר והיא מכילה ביקורת על אתרים אחרים ומתחרים.
    אני אשמח לקרוא ולפרסם כל משוב שיש ו/או יהיו לך על פעילות אתר דו"גרי ואף עלי ככותב.
    לגבי שאלתך מדוע אותו אתר לא מפרסם את תגובתך אני חושש שהם היחידים שיכולים להשיב על שאלה זו.
    מאחל לך שנה טובה, גמר חתימה טובה ובעיקר רכיבה זהירה ומהנה.
    דורון וקנין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל