fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

טיפול זוגי

טיפול זוגי

צילום: Zoobri photo team

רק היום, יום שני, חזרתי לרכב על 'אפרוח' – הויסטרום שביחד אנחנו חולקים חוויות רבות והוא מרגיש לי שונה. יותר רענן, נמרץ, כאילו עברנו איזה טיפול זוגי ביחד וגילינו פאן נוסף, נדבך אם תרצו למערכת היחסים שבינינו. בחיים כמו בחיים, יש עליות ומורדות. לעיתים נדמה שגם לאפרוח לא מתאים כל כך להתחיל את השבוע, לעיתים בא לו לקחת את החיים באיזי – בדיוק כמוני. בשבוע האחרון גיליתי את הניצוץ השובב שבפנסיו.
כבר ביום חמישי הרגשנו מעין אוירה חגיגית. חזרנו יחד מהמילואים, הופ, ישר להחלק התיאורטי בהדרכות הרכיבה של דו"גרי. שנינו היינו עייפים אבל כל דקה של קשב הייתה חשובה. ניתוחי תאונות, למידה תוך 'התגלחות' על ניסיונם של רוכבים מנוסים והבנה כי כל מה שנאמר נאמר עם קורט של עצב על כי דברים נכתבו (ממש) בדם, גרם לי לחדד את חושיי ולהישאר ממוקד. נגענו על קצה המזלג במספר מצומצם של נושאים וחבל שלא היה זמננו בידינו על מנת להיכנס אף יותר בעובי הקורה.

שבת בבוקר, יוצאים לסדום ערד. ההתרגשות כאמור התחילה ערב לפני. נרגע עם קפה ביד אחת וחתולה מגרגרת מתחת ליד השנייה ב-05:00  והופה, יוצאים לדרך. מפגש חטוף במחלף אלוף שדה והמשך רכיבה. עוד קפה בערד, היכרות קצרה (יוהו! אני עם סטפן), תיאום ציפיות ומתחילים. פס ראשון, זהיר, יורי יעץ לנו לנסות לספור את מספר הפעמים שאנחנו בולמים – המספר הזה ירד דרמטית בהמשך [חיוך גדול בקסדה] עוד פס ועוד שניים ובינתיים אני מרגיש שאני לא רוכב אלא בעצם רוקד ריקוד הרמוני עם 'אפרוח', בהדרכתו של סטפן הכירואוגרף.
למדנו הרבה. מה שלמדנו נבנה לאט לאט, עם כל פיתול פיתחתי מודעות עצמית יותר גבוהה, למדתי על עצמי המון, בעיקר שיש לי עוד המון ללמוד ולתרגל. קיבלתי טיפים להמשך ומה לחזור ולתרגל.

למה כל ההקדמה הזאת? כי הפרויקט הזה חשוב. ממש חשוב. הפוטנציאל שלו למנוע פגיעות בנפש וברכוש כל כך גדול שהוא וודאי. מה נשאר? להודות למי שנותן כתף להוציא את הפרויקט הזה לפועל: ישראל ויליגורה מ"עופר אבניר", משה מ"כלבוטקס" על תרומת הפרסים, יורי מסוכנות "פרפר". ניסים ברדה, סטפן, תומר (קקי) לשר, אריק רוזנבלום, משה ינקוביץ', אולג, דוד ודורון וקנין. אנשי השטח שבעורקיהם זורם שמן מנועים ועיניהם קסנונים. הלהט והתשוקה שלהם לדו גלגלי עם הרצון להיות הכי טוב שאפשר בשליטה בו מדבקת, תופסת ומשלהבת. זכות גדולה לקבל מהם הדרכה.

תודה לכולם
רוי קרני

נ.ב. – מועדון ויסטרום You Rock!!!

4 תגובות ל טיפול זוגי

  1. כרוכב הרבה שנים, שמח מהחברויות והפעילויות יחד, בתקווה לעוד הרבה שנים קדימה – תודה יעקב וכל החברים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל