fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סוזוקי וי-סטרום 1050 משודרג

סוזוקי וי-סטרום 1050 משודרג

כתב: מערכת מוטו  צילום: HESSLER MOTORSPORT

סוזוקי לא הציגה גרסה מודרנית לאופנוע האדוונצ'ר הקלאסי שלה, ה-DR-BIG, אבל נראה שהוי-סטרום החדש מהווה בסיס לא רע בכלל לשיפורים ולפרויקטים שיכולים לקחת רחוק את הדגם הסדרתי. מדובר בפרויקט של סדנת HESSLER MOTORSPORT הגרמנית שמייצרת קיטים שהופכים את דגמי הסוזוקי השונים ובעיקר את דגמי ה-DR, לאופנועי ראלי קרביים. הסדנה פעילה מאז שנת 1990 ומייצרת פתרונות בעבור אופנועי סוזוקי בלבד. 

ראשונים כמובן לעבור מקצה שיפורים ב-Suzuki V-Strom 1050XT Desert Express, שמו המלא של אופנוע הפרויקט הם המתלים שמקבלים תוספת של 30 מ"מ למהלך מקדימה ומאחורה. בזכות הגדלת מהלך המתלה גדל כמובן גם מרווח הגחון. הוי-סטרום 1050 Desert Express מקבל מגן גחון מקורי של הסדנה, כמו גם רגליות רוכב, רגלית ברקס ורגלית הילוכים קלילות של RM-Z450. 

הבאים בתור הם הצמיגים: הוי-סטרום מקבל סט Anlas Capra X קרבי ובשרני. הכנף הקדמית מורמת על מנת לאפשר לצמיג יכולת סיבוב חופשית. הוי-סטרום המשודרג מקבל גם ידיות תחליפיות, מגיני ידיים מסיביים, משקף ראלי קדמי מבית Zeta שמספק גם מיגון משודרג ליחידת התאורה הקדמית שכוללת גם פס מרכזי לעיגון מכשיר ניווט. 

מיגון שרשרת, סבל אחורי ומערכת פליטה של MIVV משלימים את החבילה הקרבית שנראית מעולה. את הצבע הנכון כבר יש ל-וי-סטרום 1050 החדש של סוזוקי וכעת תוכלו להפוך אותו ל-DR-BIG מודרני כאשר כל השדרוגים והאביזרים זמינים לרכישה בתור קיט, שמחירו באירופה עומד על 3,895 אירו. 

 

 

גלריה

תגובה אחת ל סוזוקי וי-סטרום 1050 משודרג

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל