fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

תוכנית ההרצאות של מוטו: #1 מבוא מסלול – בלה ליטינצקי

תוכנית ההרצאות של מוטו: #1 מבוא מסלול – בלה ליטינצקי

רביב כהן

צילום: אריק רוזנבלום

הסניף החדש של ימאהה מרשים בעיצובו, עם מסכי ענק תלוים על קירות האולם ומחוצה לו, תאורה מושקעת ומדוייקת ואופנועים חדשים מסודרים בכל מקום, עובדה שגם מרצה מאירופה – שראתה בחייה כמה דברים מושקעים בתחום האופנוע – התרשמה מאוד.
ההרצאה הראשונה, בהובלתה של בלה ליטינצקי, נתנה הצצה אל מוחה של רוכבת המסלולים ואל תהליך ההכנה – הן הפיזי והן המנטלי – הנדרש כדי לרכוב במסלול.
במשך כשעתיים, ריתקה בלה את הקהל כשנגעה בנקודות החשובות הנדרשות כדי להכין את האופנוע ואת הרוכב לרכיבת מסלול בכלל וליום מסלול בפרט, נושאים שלפעמים נדחקים הרחק מטה ברשימת המטלות ליום שכזה.

ההרצאה עוררה שיח ואינטראקציה של הקהל, ששאל והגיב בהתאם לנושאי השיחה ואף תרם ממשנתו הוא.

בלה פתחה את ההרצאה בנושא תחזוקת האופנוע למסלול הדורשת תשומת לב לניקיון, לבטיחות ולפרטים הקטנים, המשיכה ונגעה בנושאים כגון בלמי האופנוע, תחזוקתם הבסיסית והשיפורים הנפוצים לאופנועי מסלול.
נושאים מרכזיים שיצרו עניין רב – צמיגים ומתלים, איך לבחור אותם, איך לתחזק ואיך לקרוא אותם כדי להבין טוב יותר את השינויים הנדרשים באופנוע כדי לייצר יותר אחיזה או דרייב.
עוד בהיבט הפיזי של האופנוע – הארגונומיה והתאמתו של האופנוע אל הרוכב, גריפים על צידי המיכל, מיקום רגליות וידיות ותנוחה כללית.

ההרצאה המשיכה והתמקדה ברוכב עצמו, אחד הנושאים שמקבלים תשומת לב בשנים האחרונות הוא כושרו הגופני של הרוכב, על סיבולת, כאבים, הסחת דעת ומניעה של פציעות.

בלה נגעה בנושא בחירת ציוד המיגון לרוכב, על החשיבות בנוחות הציוד והתאמתו והמשיכה בהרצאה לפן הטכני של רכיבת המסלול – בחירת קווים, תנוחת גוף, בלימות ונקודות היגוי.
ברכיבת מסלול יש לא מעט אתגרים מנטליים המביאים איתם פילוסופיה שלמה, גם נושאים אלו עלו בהרצאה, ההכנות הנפשיות לפני העליה למסלול, הכניסה ל"זון" והדמיון המודרך בו הרוכב עובר על המסלול בעיני רוחו, מדמיין ומשנן את המסלול, הפניות והפעולות הנדרשות בתפעול האופנוע עד מצב בו הפעולות האלו הופכות להיות טבע שני – ואולי הכי חשוב, טקס היציאה מהמסלול שאמור להחזיר את הרוכב למוד רכיבת כביש מדודה ושקולה.
אנו רוצים להודות לגברת ליטיניצקי על הזמן ושיתוף הידע הנרחב ומצפים לשובה בהרצאה נוספת.

נודה גם לשותפים לארגון הערב במטרו – הדס, רועי, קובי ויותם – שדאגו לסניף מאורגן ויפה, שתייה ופיצות טעימות בטירוף.

הערב שאורגן על ידי צוות מוטו היה הראשון בתוכנית הרצאות מתוכננת, מוזמנים להמשיך ולעקוב כדי להתעדכן לגבי תאריכים, נושאים ומיקום של ההרצאות הבאות.
חפשו את בלה באינסטגרם – @THEBELLA.LIT או בבלוג שלה

 

יש לכם רעיונות לשיפור? רוצים להעביר הרצאה מעניינת או סתם ליצור איתנו קשר? לשם כך יש טופס

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל