fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

קיט שמסב את האופנוע שלכם לאופנוע שלג

קיט שמסב את האופנוע שלכם לאופנוע שלג

אביעד רייס

צילום: יצרן

חברת SNOWRIDER הוקמה בשנת 2015 בטיומן, סיביר, מקום שיש להניח שיש בו יותר ימי שלג מימי שמש. אז מה עושים החבר'ה שרוצים לצאת לרכב אבל השלג גבוה ופריך מידי? הופכים את אופנועי האנדורו/מוטוקרוס למכונות שלג מטריפות. החברה מציעה קיט שניתן להרכבה על כל אופנוע ובתוך שעה עבודה פחות או יותר מקבלים מכונת אנדורו/מוטוקרוס לשלג.

הזרוע האחורית המקורית של האופנוע מוחלפת ביחידה אחורית שלמה שכוללת שלדה העשויה מתרכובת של פלדה ואלומיניום. מערכת הזחל או ה-Tracks מגיעה מחברה אמריקאית שמתמחה בפתרונות לרכבי שלג קלים, וכמו שניתן לראות בתמונות ישנה מערכת מתלים בעלת שני בולמים – מתכווננים לחלוטין. היחידה האחורית מגיעה בגדלים שונים לבחירת הלקוח וכמובן שגם עם הבולמים אפשר 'לשחק' ולשפר. היחידה הקדמית שכוללת זרוע ומגלש שמחליף את הגלגל הקדמי מעוצבת ומיוצרת על ידי החברה ברוסיה. 

בעזרת המערכת של SNOWRIDER ניתן למעשה להסב כל אופנוע אנדורו/מוטוקרוס למכונת שלג במחיר של החל מ-4,900 דולר – והמחיר משתנה כמובן לפי סוג האופנוע ובדגם הקיט. ספורט ה-SNOWBIKING ומרוצי ה-SNOWCROSS (מוטוקרוס שלג) תפסו מאד במדינות בהן ישנם חודשים ארוכים של קור ושלג, ואין ספק שמדובר באחד מענפי הספורט המגניבים. אנחנו חייבים סיבוב על אחד כזה. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל