fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70

יום הרוכבת הבינלאומי ישראל 2018

יום הרוכבת הבינלאומי ישראל 2018

מאז שנת 2007, בשבוע הראשון של חודש מאי, מתקיים אירוע "יום הרוכבת הבין לאומי" במספר רב של מדינות ברחבי העולם. היום, שהתחיל כיוזמה של רוכבת קנדית בשם ויקי גריי – שקראה לנשים רוכבות בכל העולם לצאת לרכיבות קבוצתיות, נחגג זו השנה התשיעית בישראל והופק על ידי Israel bikers ויעל אושר שעמלו לילות כימים להצלחת האירוע.

בסוף השבוע הקודם – שהיה סוף שבוע רווי פעילויות כדוגמת ג'ירו דה איטליה, מסע ה-1161 ק"מ של קבוצת TWB וטיול מועדון דוקאטי, התארגנה קבוצת הרוכבות לנסיעה חוויתית וחגיגית שבסיומה, כמיטב המסורת, נערך הפנינג לכלל הרוכבות והרוכבים בפארק רעננה.

רק כחודש לפני יום הרוכבת הוכרז על קיום האירוע. בשל הזמן הקצר שעמד בפני המארגנות, הוחלט השנה לציין יום זה באופן מצומצם וצנוע יחסית. אך למרות אילוצי הזמן וכמות המשתתפות הדלה יחסית, בהשוואה לשנה שעברה הן בשטח והן בכביש, היום היה מוצלח וההפנינג היה שמח.

מארגנות האירוע בחרו במסלול חדש ושונה משנים קודמות, מסלול ארוך למדי (180 ק"מ) בדרך טכנית מאוד שלעיתים היתה מעט אתגרית לרוכבות הקטנועים או לרוכבות הפחות מנוסות, אולם הימצאות המרשלים בצמתים וליווי אופנוענים לאורך כל מסלול הרכיבה, סייע מאוד לאלו שנסעו לאט יותר למצוא את הדרך ולהדביק את שאר הקבוצה.

גם השנה, כמו בשנה שעברה, השתתפו רוכבות השטח ברכיבה שיצאה מאזור פארק רעננה והמשיכה לכיוון יער חורשים שם נהנו ממסלול שבילים וסינגלים כמיטב רכיבות השטח.

לא רציתי קאסטום או קרוזר, ספורטיבי או ספורט תיור הם יותר הסגנון שלי ולכן האופנוע שנבחר על ידי השנה כפרטנר למסע היה CBR650F שניתן לי על ידי המערכת במיוחד ליום זה, אופנוע שהזכיר לי את שנותיי כרוכבת רישיון A חדשה, עת החלטתי לרכוש את האופנוע בעל נפח גדול הראשון שלי (CBR600F מודל 95'). קצב הנסיעה, לצערי, היה איטי מידי לאופנוע כזה ולכן לא פעם נאלצתי לעצור בצד, לתת לקבוצה להתקדם, ואז להצטרף אליהם בקצב שהלם קצת יותר את נפח המנוע ואת רצון האופנוע לרכיבה מהירה.

המסלול הנחמד, חברות ורוכבות מדהימות, אופנוע מנצח ואהוב – העבירו עליי את הרכיבה בכיף גדול. בפארק רעננה נפגשו כל הרוכבות, בעידוד של רוכבים נוספים ורוכבי מועדון דוקאטי שחיכו לנו בפארק, להפנינג שבמקום מסויים היווה מעין מפגן כוח שלנו הרוכבים על שני גלגלים.

רוכבים ורוכבות כאחד התרכזו במידשאה שבפארק לחגיגה מוטורית, מוזיקה טובה, הגרלה וחלוקת פרסים בחסות נותני החסות השונים.

ארגון יום הרוכבת הבינ"ל והשתתפות כ-100 רוכבות הוכיח שוב כי ניתן לקיים בישראל פעילות מוטורית מהנה ומוצלחת, פעילות מוטורית שהפכה למסורת בקרב הרוכבות שמחכות כבר ליום הרוכבת הבא שיתקיים כאמור בשבוע הראשון של חודש מאי 2019.

אז נפגש בשנה הבאה, רוכבות חדשות וותיקות, עם מסלול חדש ועם הרבה הרבה שמחה וגאווה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל