מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
סטפן
ברקום שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל

ה-900 הכי מיוחד שאפשר: ימאהה ואבארט' עושים XSR

ה-900 הכי מיוחד שאפשר: ימאהה ואבארט' עושים XSR

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

יצא לכם פעם להזמין מהדורה מיוחדת של אופנוע? כזה שיוצרו ממנו רק כמה מאות בכל העולם?
יצא לכם לשמוע על מישהו כזה? ולפגוש אותו?
אז זהו ש…

ימאהה XSR900 ABARTH, מנוע הטריפל המוכר, בגרסה מיוחדת – עמוסת קרבון ובלינג. 695 יחידות בלבד הוציא המפעל היפני עטור הנצחונות, בשיתוף עם יצרן הרכב הנודע, משעריו אל העולם – אחד בלבד, #507, נחת פה בארץ – בהזמנה אישית.

וכך קרה, בצהריים של יום רביעי אחד, בסוכנות מוטו מאסטר – יהוד, כשלושה חודשים לאחר שבוצעה ההזמנה,
במרכז אולם התצוגה המפואר, בין שלל אופנועי כביש, אדוונצ'ר ושטח – שבכל יום אחר היו גורמים לנו להסב מבט… באמצע – במקום של כבוד – עמד לו ה-XSR של ג'ייקוב.

התכנסו סביב יצירת הפאר – סוכנים, עובדים, עיתונאי רכב וקונה אחד מאושר…
החיוך על פניו של ג'ייקוב – כזה מתנוך אל תנוך – משפיע על כולם ומסרב לרדת מהפנים. כמו ילדים בחנות צעצועים, ממש.
הקפה רייסר נח לו בשקט מאיים, חמוש במצלמות דרך (שהותקנו בארץ), ערימות של קרבון, צביעת 'קני רוברטס' על המיכל, עקרב אדום על כנף פחמנית, מסכת חזית מינימליסטית ויחידת זנב למושב היחיד – בצורת מבער אחורי של מטוס קרב; יופי משולב בעוצמה. חלום.

בזמן שכולם מריירים ומצלמים סטילס, אנחנו תופסים את ג'ייקוב לשיחה קצרה – מה ומי ואיך בכלל מגיעים להזמין אחד כזה ארצה?
אז קודם כל, כבר היו לו הרבה אופנועים, גם קטנועים – על הנוחות שלהם. איתי, הבעלים של הסוכנות, אומר לנו: "אין כמעט אופנוע בארץ שג'ייקוב לא רכב עליו", MT-09 היה לו, לפני כמה שנים. אבל את ה-XSR אבארט' הוא קנה מסיבות אחרות לגמרי…

בחניה שלו עומדות עוד שתי יצירות מופת של היצרן האיטלקי, על ארבע; אחת – קומפיציונה 595, ידנית, צהובה, ועם 180 כ"ס. לצידה, 124 ספיידר אבארט', כחולה, עם 170 כ"ס.
אז כשהוא ראה את הפרסום על שיתוף הפעולה בין השניים; כלומר, דו גלגלי שידו של דון אבארט' נגעה בו – היה חייב לרכוש. ויהי מה.
סיבוב בין סוכנויות הוביל את ג'ייקוב אל מוטו מאסטר ביהוד – בעקבות היכרות עבר ושביעות רצון מתמשכת – שם שמחו להזמין עבורו יחידה אחת מני מעט (אגב, מאז נודע דבר ההזמנה והמשלוח – נוספו עוד שתי הזמנות לספיישל אדישן – תשובה מימאהה העולמית טרם הגיעה, אבל סיכויים רבים שנזכה לראות עוד כמה יחידות שכאלו, פה בארץ).

ואם אתם חושבים שפה נגמר הסיפור, אתם הכי רחוקים שאפשר, כי לג'ייקוב יש סיפור אהבה אמיתי לא רק לימאהה, אלא גם ובעיקר לרוכב מס' 1 שלה – VR|46 – הלא הוא ולנטינו רוסי, איש טבוליה.
כבר שש שנים שג'ייקוב ורעייתו המדהימה – אתי, עולים לרגל אל המרוץ הבייתי של האיש והאגדה – במוג'לו, על יד הבית.
יושבים בפיצריה של וולה, משקיפים בנימוס מהצד – בזמן האימונים בחווה, מכירים ופוגשים את הנפשות הפועלות – את גרצ'יאנו – האבא, את אוצ'יו ולבסוף – גם את המלך עצמו.

דברים כאלה פוגשים רק באגדות – ואיזה כיף לדעת שזה יכול לקרות גם במציאות.

בתום הצילומים אנחנו מקשיבים לצליל הטריפל המשכר, מלווים את ג'ייקוב כברת דרך קצרה – לצורך צילומים בתנועה. משם אנחנו מנופפים לשלום וצופרים לאות כבוד. אנחנו חזרה לגוש דן ואילו ג'ייקוב – לא בטוח אם רכב הביתה או למקום אחר, אבל סביר להניח שפיתולי כביש בית אריה פגשו באותו היום יצירת אמנות דו-גלגלית נדירה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל