fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

באטמן, הארלי קווין, ג'יימס בונד וניאו יצאו לרכב

באטמן, הארלי קווין, ג'יימס בונד וניאו יצאו לרכב

אסף לביא

צילום: יח"צ

מאז סטיב מקווין והבריחה הגדולה אין סרט אקשן מושלם ללא סצנה הכוללת אופנוע, מהיר ועצבני, משימה בלתי אפשרית וכול שוברי הקופות כבר יודעים את זה, הנה הסרטים הקרובים שהשכילו לעשות:

ציפורי הטרף

סרט הספין-אוף של יחידת המתאבדים לקח את הדמות הטובה ביותר מהסרט הקודם, בנה לה צוות נשי חדש הוסיף לזה טריומף סטריט טריפל RS עליו רוכבת הציידת ומאחוריה, על גלגיליות וקשורה בחבל, הדמות הראשית – הארלי קווין, כמה ראשית נסיכת הפשע של גות'הם סיטי? אחרי שבועות ספורים בקולנוע ולאור חוסר הצלחה בקופות, שינו מפיצי הסרט את שמו מ-'ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת' ל-'הארלי קווין וציפורי הטרף'. טריומף יצרה אופנוע יחיד בגרסה מוגבלת למסע הפרסום של הסרט, האופנוע יוגרל כמהלך קידום הסרט בארה"ב.

 


 

לא זמן למות

ג'יימס בונד חוזר למסך הגדול בפעם ה-25, מאז הסרט הראשון הופיעו עשרות מכוניות ואופנועים אייקוניים בסרטים, אבל אף אחד לא גרם לבונד להראות כמו סטיב מקיוון כמו בשילוב של דניאל קרייג (שמשחק את בונד פעם חמישית ואחרונה) והטריומף סקרמבלר EX. בונד ירכב בסרט גם על הטייגר 900 החדש, שני האופנועים הוכנו ע"י טריומף לעבודת פעלולים קשוחה ואנחנו לא יכולים לחכות לאפריל כדי לראות אותם, ואת אחד מהג'יימס בונדים הטובים ביותר שהיו לנו על המסך, בפעולה. ואף מילה על זה שבילי אייליש שרה את שיר הנושא.

 


 

אהבה בשחקים 2

שנים רבות עברו מאז טום קרוז סחף את העולם על גבי ה-GPZ900 לצלילי השיר Take My Breath Away בקלאסיקה TOP GUN או בעברית – אהבה בשחקים. 34 שנים עברו מאז הסרט הראשון והקאוואסאקי שיופיע בסרט החדש של 2020 הוא לא אחר מאשר הנינג'ה H2, היפרבייק מוגדש ומוחצן שחשף היצרן היפני ב-2015 וקרוי על שם דגם עבר שלהם. טום קרוז יחזור לאקרנים ביוני הקרוב.

 


 

מטריקס 4

הייתם מאמינים שתצפו בעוד סרט מטריקס? יותר מ-15 שנים עברו מאז רכבו בפעם האחרונה טריניטי וניאו על הדוקאטי 996 אל עבר השקיעה של ציון, במאי 2021 יחזרו קיאנו ריבס וקייטי-אן מוס לבגדי העור והחליפות לסרט ה-4 בסדרה, שם הם ימצאו עצמם שוב על דוקאטי, הפעם סקרמבלר. כשיצא הסרט השלישי, יצרה דוקאטי גרסה מוגבלת ל-996, לה קראה '998 מטריק רילואוד', כמחווה לאופנוע שהופיע בסרט. בגראג' של קיאנו ריבס תמצאו בין היתר גם 998.

 


 

הבאטמן

נראה שדמותו של האביר האפל תהיה איתנו לנצח, בדיוק כמו ג'יימס בונד גם את העטלף שיחקו שחקנים רבים, האחרון לשחק אותו הוא רוברט פטינסון שמוכר בעיקר בזכות סדרת דמדומים הידועה לשמצה, אבל מההופעות  שלו בסרטים אחרים ראינו שהוא שחקן פאקינג מדהים, ועכשיו הוא מקבל הזדמנות לגלם את הדמות האייקונית. לגבי האופנוע שיופיע בסרט אנחנו עוד לא יודעים הרבה פרטים, האחד הוא בוקסר של ב.מ.וו והשני הוא אופנוע לא מזוהה מהתמונות שיש בינתיים, עוד פרטים יגיעו לקראת יציאת הסרט ביוני 2021.

 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל