מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
KTM עליון קוביה
סטפן
KTM שמאל
לרט
1 על 1
רפידו
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל

UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי

UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי

צילום: אריק רוזנבלום

אנחנו מוסיפים ובודקים את הרנגייד על קהלים שונים ומגוונים, אחרי ששמענו מהזוג בדיווח הקודם, על נוחות מושב המורכבת ועל כל מה שטיול רכוב לנמל ת"א יכול לשפר במערכת היחסים ואחרי שתם לו האלף הראשון – על טיפוליו, נקי טרי ורענן, נשלח הרנגייד אחר כבוד אל רון לב – לשירות מערכת קצת אחרת… יחדיו הם הקפידו לבוא בראשון לבסיס ולצאת שבת, לא ויתרנו להם, על אף העייפות, שלחנו אותם יחד לבלות בערבי שישי ובצהרי שבת, התוצאה לפניכם:

קרוזר 125 סמ"ק, הייצור נעשה בהודו ואילו ההנדסה אמריקאית, נשמע מוזר אבל לפחות עם סטייל. 

סטייל זהו הדבר הראשון שהאופנוע הזה משדר, צבעי כתום-שחור יוצאי דופן, מראה משגע, פסי לד בצדדים (שהם גם מאותתים) ולוק כללי שנותן הרגשה של קרוזר גדול. כשתנוחת הישיבה גם היא של קרוזר ספורטיבי, הכידון כמעט-ספורטיבי, מזכיר נייקד, בעוד הרגליים נשלחות קדימה, מה שיוצר רכינה קלה. הישיבה עליו נוחה, גם לאורך זמן בזכות מושב נוח. כל מה שצריך כדי לעשות נער למאושר בימי התיכון.

הרנגייד מאובזר באופן מרשים. עם משענת למורכב, מגני פלסטיקה, ספידומטר דיגיטלי עם תצוגת ההילוך הנוכחי, שקע USB ואפשרות איפוס על ידי כפתור – שפשוט אי אפשר למצוא, ישנו חוסר במד סל"ד למי שרגיל. מחסור הורגש גם במקומות אחסון, על אף שהמהנדסים ההודים הוסיפו תא כלים קטן, במיקום מוזר, מתחת למכסה הצד הימני – בתחתית האופנוע. לא מקום שהיינו שמים בו ארנק, או כל דבר אחר. מזל שיש את ידיות המורכב שמתאימות גם לשמש כטבעות עיגון משני צידי המושב, בעזרתן ובעזרת משענת הסיסי-בר, ניתן לקשור לא מעט ציוד – כשרוכבים סולו. 

עם מנוע מקורר נוזל, 5 הילוכים ו-13 כ"ס בקנה, הרנגייד מצליח להניע את עצמו קדימה, בעזרת העברת הילוכים זריזה, בצורה די חלקה. המנוע הזה מצליח לדחוף את עצמו קדימה בקצב טוב יחסית, מהזינוק ועד שבהילוך החמישי מסתכמת המהירות הסופית סביב ה-110 קמ"ש, בתנאים טובים. תובנה שעולה מהשימוש הממושך באופנוע המבחן היא שחשוב וטוב למנוע להתחמם כדקה לפני תחילת התנועה. זה תורם לפעולה חלקה שלו. חווינו כמה כיבויים לא רצויים בזמן שהמנוע היה עדיין קר, תופעה שלא חזרה על עצמה כלל כשכבר היה המנוע חם.

העברת ההילוכים נוחה אם כי אגרסיבית במעט. מרגישים מחסור בהילוך שישי שהיה הופך את האופנוע הזה מסביר לטוב מאוד. בעיר חוסר בהילוך שישי אינו מורגש אך כשיוצאים לכבישים פתוחים הצורך בו מתבקש. ההרגשה הכללית שלו טובה והוא מביא בדיוק את מה שהוא מתיימר להיות. אופנוע תקציבי ופוזאי, מעולה לנערים שרוצים להיכנס לשערי התיכון בסטייל. יש לו חספוס ועם זאת הוא דינמי וזורם, עם נעילת כידון פרה היסטורית (שדווקא 'חזרנו' להתרגל אליה במהירות), שעון עגול ודיגיטלי, כידון רחב ורגליות Forward control, המתלים שלו מרסנים את מהמורות הכביש הישראלי באופן טוב ובלמי הדיסק, בקוטר 280 מ"מ מקדימה, עושים את עבודתם נאמנה גם כן. מכלול חלקיו מביא לנסיעה רציפה וחלקה עם חספוס קל שאהבנו.

החוויה עליו יוצאת דופן, עם הרבה שאלות ברמזורים, החל מאנשים שדו"ג הוא לא חלק מחייהם וחושבים שהוא חשמלי ועד שליחים שקולטים את המספר 125 ונדהמים למראה עיניהם. הרנגייד קורץ לדור הצעיר בעיקר בגלל תנוחת הפאוור-קרוזר והמראה המושך. הארלי לבני הנעורים בתקציב מוגבל, עם כל הפוזה והסטייל.

UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

גלריה

5 תגובות ל UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי

  1. מוזר שאומרים שהוא מיועד לבני נוער. ממתי בני נוער אצלנו הסתכלו על הארלי ודומיהם? הם בעיקר אוהבים ספורט (או אולי הטעם שלהם השתנה ב 180 מעלות, אבל זה לא מה שאני רואה בשטח). תכלס היה עדיף לייבא את דגמי ה 300, כך הם יכלו לקרוץ לקהל יותר גדול ומבוגר. חוץ מזה, האם האנשים המתעניינים באופנוע בכבישים הם בני 16? או יותר מבוגרים? מעניין

  2. יש ליבואן אתר אינטרנט ? או כמו הרבה יבואנים בארץ אין אתר או במידה ויש זה אתר חובבני שלא נותן מידע…

  3. לוואל כל היצורים הקטנים ממדינות המזרח הם בדרך כלל רק 125 כי מעל זה חייבים ABS בארץ.

  4. שאלתי את היבואן ה300 לא עומד בתקן יורו4 ולכן לא יובא

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל