מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מבחן ארוך טווח – ניפוניה ארטה 125
הילד בן 30, עדין אין לו חום גבוה: טל סולומון מסכם חודשיים וכ-2,000 קילומטרים על גבי הארטה של ניפוניה
המשך קריאהמחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הילד בן 30, עדין אין לו חום גבוה: טל סולומון מסכם חודשיים וכ-2,000 קילומטרים על גבי הארטה של ניפוניה
המשך קריאההפורצה 300 הגיע ארצה לאחרונה עם מנוע מוגדל ושינויי עיצוב קלים. מה הוא שווה ולמי הוא מיועד? כל התשובות במבחן שלפניכם
המשך קריאהיש לו שם של עארס שכונתי וצבע שצועק על כל מי שמתקרב. למרות זאת המירו הוא קטנוע חמוד שבא לעשות את העבודה הכי טוב שהוא יכול וללכת הביתה עם חיוך
המשך קריאההאח הספורטיבי מבין צמד קטנועי העל של ב.מ.וו לא מסתפק רק בלהציע אלטרנטיבה לקטנוע ספורטיבי אלא מכוון לראשו של המלך וממציא הקטגוריה, הימאהה טימקס
המשך קריאההאח התיורי בין צמד קטנועי העל של ב.מ.וו הוא הקטנוע היקר בישראל אך גם אחד הקטנועים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות. האם הסמל מצדיק את המחיר?
המשך קריאההארטה הייחודי של ניפוניה מגיע לדו"גרי למבחן ארוך טווח קצת שונה מהמקובל. הראשון לחוות את דעתו עליו הוא נח אבגר הלוי
המשך קריאההאח הגדול במשפחת ה-X מקס בא להראות שקטנועי 400 סמ"ק לא חייבים להיות כבדים, מגושמים וכורסתיים. נכון לעתה הוא בנישה משל עצמו
המשך קריאהכמו ה-F35, גם ההונדה CBF1000F הוא כלי רב משימתי החומק מתחת לרדאר. האם האנונימיות משתלמת?
המשך קריאהיום בשטח עם הפרירייד של ק.ט.מ מוכיח שלא צריך אופנוע אינדורו קיצוני כדי להפיק את מירב ההנאה ברכיבה בשטח
המשך קריאהלקחנו סיבוב קצר על הלמברטה החדשה והופתענו מהתגובות הנוסטלגיות והמתרפקות, הכל הודות לעיצוב המקסים
המשך קריאה