מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ימאהה טרייסר 700 – הבוס של הקרוס (אובר…)
ב-2015 יצרה ימאהה גרסת קרוס אובר או אדוונצ'ר מתון ל-MT09 ושמה טרייסר, הדגם המכונה טרייסר 900 הצליח בענק בכול העולם וגם בישראל, שנה אחר כך מתורגם העיצוב למשפחת מנועי הטווין ונולד טרייסר 700. גם דגם זה זוכה כבר בשנה הראשונה לחייו להצלחה גדולה באירופה ובישראל, התמורה למחיר העומד בישראל על 64,985 שקל, נמוך בהשוואה ללא מעט קטנועי מאקסי… השימושיות, מודרניזציה, טכנלוגיה, וכמובן עיצוב הקרוסאובר הנוח מאוד לממדי גוף של רוכבים ורוכבות רבים, יכולת להרכיב בנוחות, חוברים להצלחת הטרייסר 700.
ההבדלים מה-MT07 ברורים בכול הקשור לעיצוב, מבחינת המספרים מהלך המתלה האחורי בטרייסר עומד על 142 מ"מ וארוך יותר ב-12 מ"מ מאשר ב-MT07, גם בסיס הגלגלים בטרייסר ארוך יותר ב-50 מ"מ, בשני המקרים זה מסתדר עם עיצוב האדוונצ'ר המיועד למרחקים ארוכים, יציבות, נוחות וכו'. ולכן משקלו של הטרייסר גבוה יותר ועומד על 193 קילו רטוב לעומת 179 קילו רטוב של ה-MT07, מיכל הדלק של הטרייסר מכיל 17 ליטר, 3 ליטרים יותר מה-07, שוב בהתאם ליעוד הכולל גם נסיעות ארוכות טווח.
בדומה לטרייסר 900 העיצוב כאמור קרוס אובר או אדוונצ'ר מתון, פנס כפול בחזית, חצי פיירינג, משקף גבוה ומגני ידיים, תנוחת רכיבה זקופה ונוחה לכול מרחק. מנוע הטווין המקבילי החדש בנפח 689 סמ"ק מייצר 74 כוח סוס ב-9,000 סל"ד, מספיק חזק ובעיקר מאוד גמיש, שיא המומנט העומד על כמעט 7 קג"מ מרשימים מתקבל ב-6,500 סל"ד, הכוח נבנה ליניארי, שוב חזק מספיק אך צפוי ונשלט, גם הודות ליחסי העברה מצוינים של תיבה בת שש מהירויות.
אספתי את הטרייסר לכמה שעות התרשמות. הסתובבתי סביבו. הוא יפה מרשים ופרופורציונאלי. ניכר שהושקעה מחשבה באופנוע. ניכר גם החיסכון בעלויות היצור. עליתי על האופנוע והתנעתי, המנוע מרגיש זריז ושמח, אוהב סל"ד גבוה. בפתיחת גז האופנוע מאיץ בצורה מפתיע, והסל"ד מטפס מהר. האופנוע מרגיש מאוד קטן יחסית לVstorm ממנו ירדתי כרגע. יש מי שיגיד צפוף, רכבתי עליו בעיר ובכביש המהיר, בפקקים ובכביש פתוח.
דגמי MT מצליחים בענק בעולם ובארץ, ימאהה הצליחה ליצור אופנוע המשדר מודרניזציה, נעורים, שוני, עם ביצועים נאים ורמת ביטחון ושימושיות גבוהה ללא איבוד הריגוש. עם גרסת הטרייסר 700 מרחיבה ימאהה עוד יותר את קהל היעד, מגדילה את טווח האופנוע, את השימושיות שלו למרחקים ארוכים, ובכך מגוון של צעירים ובוגרים מקבל חלופה נוספת ל"יעילים והשימושיים במחיר נוח", כשלטרייסר 700 ערך מוסף משמעותי, הוא נראה טוב וכיף לרכב עליו.
למנהלי השיווק ולבעלים של ימאהה : עשיתם מבצע יפה על הטרייסר 700 והבאתם אליכם עוד קהל רוכבים .ראשית, מדוע לא לעשות על הA1 ואז רוכבים חדשים יחשפו למותג שלכם . שנית ,אצל המתחרים שלכם ה A1 מתומחר נמוך יותר מהגרסה הלא מוגבלת . התמחור כיום ,לדגמי 2017, שהגרסה הלא מוגבלת זולה ב 10,000 ש"ח מהA1. בפועל במחירון הם זהים . משהו פה לא עושה שכל !!!
יכול להיותצשזה אופנוע טוב. אבל מה זה הבילם הקידמי המגעיל הזה.
מלמד איך היצרן תופס את הכלי הזה.
הטרייסר MT09
משדר משהו אחר לגמרי.
ב2013 המדינה הורידה מכסים לA1 . מדוע זה לא בא לידי ביטוי במחיר לצרכן ?