fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

הונדה אינטגרה 750 במבחן דרכים

הונדה אינטגרה 750 במבחן דרכים

צילום: אדם בלנגה

כתבו ובחנו: נמרוד בוקר ואדם בלנגה

 

שורה תחתונה: למרות פשרות בלתי נמנעות האינטגרה כן נותן חווית ריגוש של אופנוע עם יעילות ונוחות קטנועית. 

פרק א / נמרוד בוקר

כשאריק, המנכ"ל בפועל של דוגרי פנה אלי לתיאום מועד למבחן לאינטגרה ושאל אותי אם אני מכיר את הכלי, עניתי שחוצמזה שאני יודע שמדובר בקטנוע בנפח 750 סמ"ק, אני לא ממש מכיר את הכלי. לדבריו, אחרי כמה שעות רכיבה אני כבר אבין היטב על מה מדובר ושהוא סומך עלי שאביא את הרשמים בדרך הטובה ביותר שאני יכול. עכשיו, 12 שעות אחרי שהחזרתי את הקטנועאופנוע, אני עדיין לא סגור על מה רכבתי.

יום שלישי בבוקר, חום אימים בחוץ, ואני מתייצב בסוכנות הונדה בתל אביב לאסוף את האינטגרה. תומר, איש המכירות הידידותי של הונדה מקבל את פני. טקס חתימה הכרחי על המסמכים, ותומר יוצא להביא את האינטגרה, לא לפני שתידלק אותו מלוא המיכל. כשתומר מסיע את האינטגרה לכניסה של הסוכנות, אני לא בדיוק מצליח להבין מה עומד מולי. הרושם הראשוני כשעומדים מול האינטגרה, זה שנקבע אחרי כחמש עשר שניות ולוקח לפעמים שנים לשנות, הוא שאתה עומד לפני קטנוע. פרונט פלסטי יפהפה, מצויד במשקף, גדול, בעל נוכחות. מנח רגליים רחב ושימושי, מושב נמוך יחסית שנראה רחב, נוח ומזמין. אבל כשמביטים על האינטגרה מאחור, ובכן, זנב האינטגרה נראה כזנב של אופנוע לכל דבר ועניין. גלגלים במידות של סופר ספורט 600, קוטר 17 אינץ' ורוחב של 160 מ"מ מאחור הלקוח מעולם האופנועים, זרוע אחורית נאה וזנב קרבי משהו ומעט גבוה, נותנים לירכתי האינטגרה מראה אופנועי למשעי. ומכיוון שכאמור, רושם ראשוני לוקח כחמש עד עשר שניות לבסס, וכשהאינטגרה דומם, הוא בהחלט נראה מקסי קטנוע, אתייחס אל האינטגרה כאל קטנוע, למרות שברגע שמתניעים את האינטגרה ויוצאים לדרך, מבינים שתחת כיסויי הפלסטיק נמצא אופנוע לכל דבר ועניין. ואופנוע לא רע בכלל.

תדריך קצר מתומר, מעצור יד לחניה כאן, מיכל דלק מתחת למושב מכאן, החלפת הילוכים ידנית משם, ובורר מצבי רכיבה מכאן. לוח שעונים בהיר ונהיר מולך, וסע לשלום בחור צעיר, המפתחות בפנים. אה ומתחת למושב? תוכל אולי לדחוס ארנק ואפוד זוהר. בטח לא קסדה. 

עולה על הקטנוע, אבל בדרך בה מטפסים על אופנוע. אין מרווח בין המושב למגני הרגליים, וכדי להתיישב עליו הרוכב חייב להניף רגל מעל למושב ולהתיישב. אין תפס שקיות ולא קיימת שום אפשרות לקחת משהו בין הרגליים. אבל כשאתה כבר מתיישב, תנוחת הישיבה היא בהחלט תנוחת ישיבה על קטנוע. הרגליים שלוחות מעט קדימה, תנוחת הישיבה די זקופה, הידיות נופלות בדיוק לידיים, ללא צורך לרכון קדימה. להשלמת התמונה, מולך משקף גדול כשל מקסי קטנוע. מצד שני המושב, ושקיעת המתלים הם אופנועיים לחלוטין. לא ברור עדיין על מה אני…
 
התנעה ומנוע של אופנוע מתעורר לחיים בין הרגליים. מאחור, המפלט נותן סאונד ותחושה של מנוע בריא-נפח, חלק-פעולה של הונדה תחת רגליך. לחיצה על כפתור ההילוכים למצב D, נותן לך בדיוק את אותה התחושה כשאתה משלב להילוך באופנוע רגיל. סיבוב המצערת והאופנוע מזנק ללא שום שיהוי או גיהוק מהמקום. גם כאופנוען וגם כרוכב קטנוע, אתה מורגל בשיהוי מסויים בתחילת התנועה. בין אם פרק זמן קצרצר בו אתה משחרר את מלוא מהלך מנוף המצמד עד לשילוב מלא, או בין אם תחילת תנועה מהוססת משהו של קטנוע טיפוסי. אבל פה מדובר במשהו אחר. למי שמתכוון לעלות על הכלי הזה בפעם הראשונה, מומלץ שיזכור לאחוז חזק את הידיות בתחילת התנועה. נחזור לזה בהמשך.

נוסע לכיוון צפון תל אביב ומתחיל לתהות על קנקנו של הכלי. ולא ממש מצליח. לא מצליח לקטלג את הכלי. וכשאני לא מצליח במשימה כזו פשוטה, אני ממש לא רגוע. שונא עד מאוד דיסוננס קוגניטיבי.. הכלי מתמרן בסדר גמור בתנועה עירונית צפופה, בין שני טורים של מכוניות. אבל כשאתה מנסה לזגזג את הפקק ולעבור לנתיב אחר, השילוב של אורך ורוחב האינטגרה באים לידי ביטוי, ומקשים על החלפת נתיבים זריזה בתנועה מזדחלת.


 

צפון תל אביב, ואני אוסף את הילדה לביתי החדש, ברמת גן. הילדה כבת 11, מתיישבת, תחילת תנועה, ואני מרגיש את הרגליים שלה מתרוממות גבוה באוויר ולפיתת מצוקה שלה את מעיל הרכיבה שלי. עוד רגע ואני משאיר אותה על הכביש. ומדובר בילדה שרגילה להיות מורכבת על שלל קטנועים ואופנועים מגיל חמש בערך. אבל הזינוק מהמקום של האינטגרה תקיף, כמעט אלים. והמחזה הזה חזר על עצמו לפחות פעמיים בשלושת הקילומטרים עד לביתי. כשירדנו מהקטנוע הילדה מתארת מושב מאוד נוח לישיבה ומנח רגליים נוח. חוץ מהזינוק של הקטנוע מהמקום שדי מבהיל אותה, היא אהבה את האינטגרה. מאוד.

ערב, ואני נוסע לאסוף את זוגתי שתחיה. מבט ראשון שלה על האינטגרה סוחט קריאת התפעלות. "וואו איזה אופנוע יפה" היא אומרת. אנחנו מגיעים לאינטגרה מאחור, אך כשמלוא הקטנוע מתגלה לעיניה היא נשארת קצת מבולבלת. זה קטנוע או אופנוע? היא שואלת. אני לא עונה כי עדיין אין לי תשובה. למוד ניסיון, לפני שאני מניע את האינטגרה אני מזהיר את זוגתי מהזינוק החד שהכלי מזנק מהמקום. ובכל זאת, התנעה, גז קטן ורגליים באוויר וחיבוק יוותר היסטרי מאשר אוהב. לא יכול שלא להתאפק מלצחוק… יחד אנו יוצאים לכיוון צומת מורשה, שם קבענו עם הזוג גואטה, יוסי מאישימוטו וענבל אשתו, שמגיעים רכובים על R 750. יחד אנחנו יוצאים צפונה, לכיוון אמפי שוני, שם מחכים לנו כנסיית השכל ואהוד בנאי למה שאמורה להיות הופעה של פעם בחיים. (ואכן היתה זו אחת ההופעות היותר טובות שראינו).

הרכיבה על כביש 4 הבינעירוני אך המרובה-צמתים, בתנועה חצי-כבדה אך בהחלט לא פקק, נותנת זמן להתחיל ללמוד את האינטגרה ולנסות לתהות על קנקנו. אחד הדברים הראשונים שאתה שם אליהם לב זה תיבת ההילוכים כפולת-המצמד (אוטומטי או חצי אוטומטי עם תפעול "ידני") של האינטגרה, הממהרת לדפדף הילוכים ושומרת על סל"ד נמוך בסביבות ה- 2,500. אני מניח שזה מאוד חסכוני בדלק, אבל כמעט ולא משאיר בידיך כוח זמין לביצוע עקיפות. די מהר אתה מוצא את עצמך בהילוך שישי ב- 2,500 סל"ד. לא אידאלי. ברירת מצב רכיבה ל- S ספורט, ויש שלושה כאלה, משנה לגמרי את קצב החלפת ההילוכים, ובמצב S3, המנוע עולה עד לסביבות ה 5,500-6,000 סל"ד. המשיכה אמנם משתפרת אבל שם זה נגמר. זאת אומרת, ב-6,500 מתחיל הקו האדום, אבל במשך כל היומיים שביליתי עם האינטגרה, וחרף כל ניסיונותיי, המנוע לא מגיע לשם. לפחות קיים בלוח השעונים מין אורגן אורות, המחליף את אור קשת הסל"ד, מכחול במהירות נמוכה לירוק במהירות מתונה, משם לכתום במהירות שכנראה נחשבת לגבוהה.. נקודה נוספת לציון, סחיטת המצערת עד לעצר במהירות שיוט, תביא לידך אפקט של קיק דאון ומורידה הילוך או שניים, בהתאם. אהבתי…
 
תיבת ההילוכים בה מצוייד האינטגרה היא כאמור כפולת-מצמד, מבחינה מכאנית כשמה כן היא עם שני מצמדים, בהתאם למהירות ולדרישות הרוכב המחשב בוחר האם לתפעל את הילוכים 1, 3, 5, כלומר הילוכים קצרים יותר לצרכי תאוצה, או בתנאי שיוט יתפעל 2, 4, 6 והרעיון הוא לשלב את היתרונות של אוטומטי עם ידני, מעורבות רוכב אבל ללא תפעול מצמד כלל ואפשר להתרכז ברכיבה וליהנות מהדרך. התוצאה היא העברת הילוכים חלקה מאוד, ואלמלא הנקישות הרפות שנשמעות כמו הצלפת שרשרת שעולות מתיבת ההילוכים בכל החלפת הילוך, הייתי מוכן להישבע שאני רוכב על מקסי קטנוע המצוייד בווריאטור. עד כדי כך החלפת ההילוכים חלקה.  זו עבורי הפעם הראשונה בה אני רוכב על כלי כפול-מצמד, ובהחלט מעורר התפעלות. העלייה במהירות ליניארית, חלקה ורציפה וללא שום היסוסים, גיהוקים, או מפגשי קסדה. במחלקה הזאת, הציון פשוט עשר. אני, כרוכב שנחשב בעיני עצמי לפחות, לדי מיומן ותמיד מעביר הילוכים בלי קלאצ', לא הייתי יכול לעשות את זה יותר טוב. גם בשלב ההאטה לקראת עצירה, האינטגרה עוברת את כל הילוכים למטה, עם שיהוי של 2-3 שניות בכל הילוך, ומייצרת אפקט יעיל של בלימת מנוע לאורך כל ההאטה. שאפו!


המנוע עצמו מצד שני, די מאכזב. עם נפח מנוע של 750 סמ"ק, הייתי מצפה שהמנוע יפיק לפחות 65-70 כוחות סוס. בכל זאת, המנוע צריך להתמודד עם משקל לא מבוטל של יותר מרבע טון, "רטוב", ומשקף קדמי ענק שמקשה על התקדמות הקטנוע. בפועל מייצרת יחידת ההנעה כ- 55 כוחות סוס חיוורים, שמניעים את האינטגרה לשיא מהירות של לא יותר מ- 160 קמ"ש. יש מי שיטען שזה די והותר לכלי שכזה ואם במהירות חפצה נפשך, לך וקנה אופנוע. אני חושב שעוד 20-25 קמ"ש זמינים היו יכלים להעלות את מפלס ההנאה למפלס אחר לגמרי.


התנהגות הכביש של האינטגרה היא אופנועית לחלוטין. לא מדובר פה בבערך שילדה מכמה צינורות שני צול שמחוברים בחיבור מפוקפק לראש היגוי, כמו שמתאפיינים רוב הקטנועים מהמזרח וגם מאיטליה. פה מדובר בשילדה זהה כמעט לחלוטין לזו של ההונדה NC 750. אמנם לא שילדה כפולת קורה של אופנוע ספורט, אבל לאינטגרה אין יומרות כאילו, והשילדה שמחזיקה את הכלי יחדיו, מעניקה התנהגות כביש מצוינת ביחס לקטנועים עתירי נפח אחרים, דוגמת ההונדה סילבר 600 או הבורגמן 650. צמד הגלגלים הגדולים מצליחים לשכך מהמורות שבקטנוע היומיומי שלי מעבירות את האימפקט ישר לגב של המורכבת, או לחלופין, מרופפות עוד יותר את הסתימות הישנות בשיניים. גם בולמי ה- Showa הקידמיים בקוטר של 41 מ"מ ומהלך של 12 ס"מ, (לא ניתנים כיוונון) עושים עבודה טובה, ובשילוב עם הבולם האחורי,בעל אותו מהלך (ניתן לכוון את עומס הקפיץ) התנהגות הכביש של האינטגרה טובה מאוד, הן ביציבות בקו ישר, בגיהוץ מהמורות, והן בפניות מהירות מצד לצד. המשקל העצום של האינטגרה מורגש בהתנהלות בפקקים במצב חצי עמידה, וכלל איננו מורגש בעת רכיבה רציפה.

מיגון הרוח יעיל מאוד ומאפשר תנוחת רכיבה זקופה ללא שום עומס על הכתפיים והצוואר. פלוס נהדר עבור מי ששבר פעם את חוליות הצוואר והכתפיים..

הבלם הקידמי מצוייד מלפנים בדיסק פרפרי בקוטר די גדול של 320 ס"מ, ומקושר במערכת ABS משולבת המפקחת על הנעשה בבלם האחורי, נותן לך יכולת בלימה טובה בכל מצב, ובגשם או במצב מצוקה, מובטח לך שמערכת ה- ABS בעלת המוניטין של הונדה תיכנס לפעולה ותסייע לך לבלום בצורה בטוחה, עד לעצירה מלאה. אהבתי.

בדרך חזרה מההופעה התנועה הרבה יותר דלילה ואני מנסה למתוח את מנוע האינטגרה ככל ש 55 כוחות הסוס שלו יכולים לתת. גם לאורך ירידה מתונה מסיבוב אביחייל לכיוון נתניה, ומצערת הגז מסובבת עד לעצר, הקטנוע לא עובר את ה- 6,300 סל"ד ומהירות הקטנוע לא עולה על 163 קמ"ש. מגיעים ישר לפאב בתל אביב והאשה מדווחת על הנאה מלאה, הן מתנוחת הרכיבה, מנח הרגליים, מיגון הרוח והמהירות הנמוכה. לדבריה, זה לי הכי נוח עליו היא ישבה עד היום. נקודת ציון חשובה לזכות האינטגרה.

למחרת מגיע אלי חבר המערכת אדם בלנגה, לצורך סשן צילומים ורכיבת התרשמות שלו. ישבנו לקשקש כשעה, כשחלק ניכר מהשיחה מוקדש לשאלה האם מדובר בקטנוע לכל דבר ועניין, או אופנוע אוטומטי. טרם החלטתי.

לסיכום: מדובר באופנוע קטנוע גדול נפח, בעל תיבת הילוכים חלקה כמשי, מנוע עתיר נפח אם כי אסטמאטי, המתאים לרכיבות ארוכות לפריפריה וצירי תנועה ראשיים. קצת פחות מתאים לשימוש יומיומי בתוככי התנועה התל אביבית הצפופה שלנו, בתקופת החפירות. למי מיועד האינטגרה? לאדם יש כבר דעה ברורה:

 

 

פרק ב / הונדה אינטגרה – מדגים-טכנולוגיה / אדם בלנגה 
"כאשר חברה גדולה רוצה למכור מוצר, היא תייצר מדגים טכנולוגיה. דוגמא למושג זה נגזור מעולם מטוסי הקרב, כאשר חברה גדולה רוצה למכור כלי מסוים, טיל מסוים או כל דבר אחר היא תייצר מדגים-טכנולוגיה; הצהרת כוונות. לא מדובר בפיתוח האחרון של הכלי, אלא צורה להראות למשקיעים לאן הפנים שלנו מועדות"


ההונדה אינטגרה של שנת 2016 הוא דור שני של בדיוק הדבר הזה, הונדה לא מנסה לפגוע בהגמוניה המושלמת של הטימקס מבית ימאהה. מה כן יש פה? קצה היכולת הפיתוחית של הונדה ואיך החברה רואה את עתיד האופנוענות. בעיני, מדובר פה ברגע בו הגבול בין "קטנוע" ל"אופנוע" התמוסס רשמית.

 

לא ביליתי הרבה זמן על אוכפו של האינטגרה בשביל לתהות את קנקנו עד הסוף, מודה. האופנוע הזה (ואמשיך לקרוא לאינטגרה אופנוע מעכשיו) מזכיר לי את השמיניסט שמתחפש לחייל, הוא יראה כמו חייל חוץ מאיזה שינוי קטן, אולי תספורת ארוכה מידי, אולי המחסור בנשק, ואולי הכומתה אפילו לא תשב במקום הנכון אבל ההונדה הזאת כל-כך מצליחה בתחפושת שלה שעולם האופנוענות פשוט קיבל את עניין האינטגרה כקטנוע.

 

 

הונדה מבינה את קהל העתיד
אני צעיר מידי בשביל להתרפק על איזה מצ'לס בודד שהביאו לארץ. אלוהים… בקושי נולדתי בזמן שרובכם קפצתם עם אופנועי 50 סמ"ק בגבעות של צפון תל אביב. אני יכול לספור על יד אחת את כמות האופנועים שנדרשתי למשוך בהם צ'וק כדי לחממם בבוקר. אבל… אבל כן למדתי היסטוריה. בשנות השישים הבריטים היו הדבר החם בעולם האופנועים, אז קרה פיצוץ (אני מפשט בהגזמה) והיפנים הראו להם מאיפה משתין הדג. הציגו אופנועים שלא משפריצים שמן, לא מטפטים ואפילו יצאו בסלוגן "you meet the nicest people on a Honda bike" כלומר, סטיב מקווין והבריחה הגדולה – בחוץ, והאופנוען המודרני בפנים.

 

 

בדמותו של האופנוען המודרני
עולם האופנוענות כפי שאתם מכירים אותו נמצא בבעיה (אתם תקראו לזה בעיה, אני אקרא לזה התפתחות), רוב רובם של רוכבי האופנועים החדשים היום יודעים במקרה הטוב לבדוק שמן, במקרה הקיצוני אולי גם למתוח שרשרת. צ'וק? קרבורטורים? החלפות שמן? נזילות? הצחקתם אותנו, הרוכבים של היום מחפשים דבר אחד, כלי לייף סטייל. 

כי הרי אופנוע זאת יופי של אמירה אבל לא כולם רוצים להרוס את נעלי המעצבים שלהם בזמן שהם מעבירים הילוכים, אין להם עניין בלהתלכלך בשמן בכל פעם שם מורידים את רגלית האופנוע, והם ממש לא רוצים להצטייר בצורה "אופנוענית" מידי. אבל כן יש להם את הכסף, הזמן והיכולת לקנות לעצמם את הלייף סטייל של אופנוע בדמות האינטגרה. כי בסופו של יום, אם תרכב בעיניים עצומות האינטגרה יהיה האופנוע שלך.

 

 

דוגרי:
לדעתי האינטגרה של הונדה זה האופנוע המושלם למי שמעולם לא רצה אופנוע, הוא מרשים מספיק בשביל להגיע איתו לפגישה בבית קפה תל אביבי, יפה מספיק בשביל שחברה שלך תתלהב ומספיק קטנועי שאמא שלך לא תעשה לך פרצופים (הרי שאתה רוכב על קטנוע, טוסטוס ממש). והכי חשוב, שאתה רוכב עליו בשעה מוקדמת מידי בשביל להגיע לעבודה קצת לפני הפקקים ואתה עולה על מחלף פותח את המצערת, שומע את תיבת ההילוכים בועטת שני הילוכים האמיתיים למטה ומטה את האופנוע שלך… אתה שמח, כי את "האופנוע הזה קנית לעצמך (וכל זה בטענה שקנית אותו לכולם).

תעודת זהות

הונדה אינטגרה 750

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
דרגת זיהום אויר – 2 
מחיר: 72,900 ₪

לפי מחירון 01/16 
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ. 
דרגת רישיון: A

נתונים טכניים

מנוע: 2 צילינדרים מקבילים, 4 שסתומים לצילינדר, קירור מים

נפח:
749 סמ"ק

הספק:
54 כ"ס ב 6250 סל"ד

מומנט מרבי:
6.8 קג"מ ב 4750 סל"ד

גיר:
DCT 6 הילוכים עם חמישה מצבי רכיבה לבחירה
בלם קדמי: דיסק פרפרי בקוטר 320 מ"מ, 2 בוכנות לקליפר, ABS
בלם אחורי: דיסק פרפרי בקוטר 240 מ"מ, בוכנה אחת לקליפר, ABS
צמיג קדמי: 120/70-17
צמיג אחורי: 160/60/17

מדידות

בסיס גלגלים:  1525 מ"מ
מיכל דלק: 14.1 ליטר
גובה מושב: 790 מ"מ
משקל רטוב: 238 ק"ג

 

ערב, ואני נוסע לאסוף את זוגתי שתחיה. מבט ראשון שלה על האינטגרה סוחט קריאת התפעלות. "וואו איזה אופנוע יפה" היא אומרת. אנחנו מגיעים לאינטגרה מאחור, אך כשמלוא הקטנוע מתגלה לעיניה היא נשארת קצת מבולבלת. זה קטנוע או אופנוע? היא שואלת. אני לא עונה כי עדיין אין לי תשובה. למוד ניסיון, לפני שאני מניע את האינטגרה אני מזהיר את זוגתי מהזינוק החד שהכלי מזנק מהמקום. ובכל זאת, התנעה, גז קטן ורגליים באוויר וחיבוק יוותר היסטרי מאשר אוהב. לא יכול שלא להתאפק מלצחוק…. (נמרוד בוקר)
                                                                                                              
עולם האופנוענות כפי שאתם מכירים אותו נמצא בבעיה (אתם תקראו לזה בעיה, אני אקרא לזה התפתחות), רוב רובם של רוכבי האופנועים החדשים היום יודעים במקרה הטוב לבדוק שמן, במקרה הקיצוני אולי גם למתוח שרשרת. צ'וק? קרבורטורים? החלפות שמן? נזילות? הצחקתם אותנו, הרוכבים של היום מחפשים דבר אחד, כלי לייף סטייל.  (אדם בלנגה)
                                     

 

 

18 תגובות ל הונדה אינטגרה 750 במבחן דרכים

  1. גם אני לקחתי אותו מזמן לרכיבת מבחן. נהנתי מאוד.
    מבחן ממצא.

  2. ואדם יקר… המשקפיים מבדילים אותך מגיק למלומד. 🙂

  3. יופי של סקירה תודה.
    אשמח באם תתנו גם מקום לבן דוד הNC750X.
    אם האינטגרה הוא קטנוע אופנוע קונספט חדש , כך גם האופנוע עם הגיר האוטומטי הNC750X.
    צ'או.

  4. ים מומנט נותן פתיחות ועקיפות חבל על הזמן
    הוא מקרקס את ה טי מקס בפתיחות

  5. יש לי אינטגרה 2012 מהראשונים שהיגיעו לארץ בורדו עם 3 ארגזים נהנה מכל רגע ועד עכשיו אף אחד ברמזור לא הבין ואני מדבר על אופנוענים ותיקים על מה אני רוכב לא מחליף בשום אופנוע וזה אחרי שהיה לי 3 שנים טי מקס 28 קמ לליטר זה עושה תאוצה מהמקום מטורפת ואני היגעתי איתו ל185 קמש בסוף המצערת ולא פעם אחת כמובן רק בשביל הניסוי עם משקף קצר אפשר עוד קצת אפילו זה להיט מטורף לדעתי הכלי הזה טיפולים כמעט ואין חוץ מהתקופתי ועד היום אף תקלה יש לי עליו 44000 קמ צאו לנסיעת מבחן וכן אין לי שום קשר להונדה

  6. האינטגרה הוא הגירסה ה׳קטנועית׳ ל NC750X, ובהשוואה שנעשתה באחד האתרים בחו״ל הוכח כי גיר ה DCT מאיץ מהר יותר מהדגם בעל ששת ההילוכים.
    כבעליו של NC אני רוצה להוסיף שעלויות הטיפולים באופנוע הזה הם מהזולים שיש, ושתצרוכת הדלק הממוצעת ע״פ בדיקות שעשיתי עומדת על 26 ק״מ לליטר. בנוסף, המומנט הוא 6.8 שמגיע קצת מעל 4000 סל״ד שזה נתון בהחלט מרשים ובא לידי ביטוי בכח זמין בכל קשת הסל״ד.

  7. והוא אכן יחסית זול יותר מהטימקס, לגמרי עניין של טעם וסגנון. עניין האחסון לוקה בחסר מעבר לזה לא חושב שיש קטנוע כזה. ממליץ בחם.

  8. תנוחת ישיבה באינטגרה קשיחה ומעייפת לאחר רכיבה של מעל שעה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל