אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

קיוואי בנלי
רוית עליון
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
KTM טופ מתחת ללוגו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לארט
לרט
תמוז
KTM עליון קוביה
אופנוסנטר קוביה שמאל
Ad motorsport
סטפן
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
שוברט
HRP קוביה שמאל
HJC
ברקום קוביה שמאל

הונדה MSX מבחן ארוך טווח – ממשיכים

הונדה MSX מבחן ארוך טווח – ממשיכים

צלם: אריק רוזנבלום

בחן וכתב: עודד גביש

לפני:
כשניגשתי אליו לראשונה, אמרתי לעצמי- איזה חמוד.
כשהתישבתי עליו חשבתי- כמה הוא קטן.
ואז יצאנו לסיבוב. כנראה שלא רק אני חשבתי שהוא חמוד- הוא ממש  מסובב מבטים.

קצת עליו:
בגדול כלי תחבורה מאד בסיסי, אין מקום מתחת לכיסא וארגז לבטח לא יחמיא לו, אך ה- MSX125 הוא כלי חמוד, בטוח, ואמין.

רכיבה על המונקי, יכולה להיות מאד משעשעת, במיוחד למי שהיה רגיל לרכב עד לא מזמן על ק.ט.מ אדוונצ'ר. ההבדל הוא ברור. 

באופן שהצליח להפתיע אותי, ההונדה הקטן גם מצליח לעבור את ה90 קמ"ש, ועושה זאת בצורה יציבה ובטוחה.

ברקסים עובדים מצויין, וגם הגיר עושה את שלו כמו שצריך.

אחרי:
המונקי הוא אופנוע שמיוצר לאורך השנים בגרסאות שונות ומשונות- והפעם בעיצוב צעיר ויפה.
אפשר לומר די בבטחון שסך כל שנות הייצור של הקופים השונים,  עוקפות לרוב את גיל קהלי היעד אליהם מכוון הכלי.  

בהתמודדות מול שליטי העיר הלא מעורערים- האופניים חשמליים כמובן, הוא מנצח בגדול.

לסיכום.
ממש ממש חמוד, ובטח יחיה לנצח.

תעודת זהות

הונדה MSX125

שנת ייצור: 2015

מחירון: 17,800 ש"ח
(ע"פ מחירון לוי יצחק)

קילומטראז': 3,721

מחיר לחדש: 20,900 ש"ח

אחריות לחדש: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

דרגת רשיון:A2 

נתונים טכניים

מנוע: צילינדר אחד, קירור אויר, מערכת הזרקת דלק
נפח: 125 סמ"ק
הספק: 9.6 כ"ס ב- 7,000 סל"ד
מומנט: 10.9 קג"מ ב- 5,500 סל"ד
יחס דחיסה: 9.3:1
הזנת דלק: הזרקת דלק אלקטרונית PGM-FI
הילוכים: 4
בולם קדמי: מזלג קדמי הפוך 31 מ"מ
בולם אחורי: זרוע אחורית מפלדה ובולם אחורי יחיד
בלם קדמי: דיסק בקוטר 220 מ"מ
בלם אחורי: דיסק בקוטר 190 מ"מ
צמיג קדמי: 120/70-12
צמיג אחורי: 130/70-17

מדידות

בסיס גלגלים:  1,200 מ"מ
גובה מושב:  765 מ"מ
מרווח גחון:  160 מ"מ
משקל רטוב: 102 ק"ג
מיכל דלק:  5.5 ליטר – 170 ק"מ על מיכל דלק אחד, משולב

על השעון:

עלות טיפולים MSX125:

1,000 ק"מ       371 ש"ח
4,000 ק"מ       371 ש"ח
8,000 ק"מ       482 ש"ח
12,000 ק"מ     1,183 ש"ח
16,000 ק"מ     482 ש"ח
20,000 ק"מ     371 ש"ח
24,000 ק"מ     1,183 ש"ח
*המחירים כוללים מע"מ.

גלריה

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
שי
אורח
מחזיר אותי שלושים שנה לאחור

היו הונדות שחרות והמוגבלות עם אותו צורת מנוע.

כותרת
מחזיר אותי שלושים שנה לאחור
יניב
אורח
ברמזור המתנתי ואז הוא הגיח, רדפתי חצי ת"א לשאול מה זה וכמה סמ"ק. מדהים במילה אחת
כותרת
ברמזור המתנתי ואז הוא הגיח, רדפתי חצי ת"א לשאול מה זה וכמה סמ"ק. מדהים במילה אחת
זיו
אורח
ראיתי באוטומוטור מה ניתן לעשות את זה פשוט מגניב
כותרת
ראיתי באוטומוטור מה ניתן לעשות את זה פשוט מגניב
לירון
אורח
מזמין לבן שלי כזה, עדיפות על קטנוע אחרי סיבוב שעשיתי בהמלצתכם בסדרת הכתבות - מרגיש אופנוע כולל בולם ופונה בטוח יותר
כותרת
מזמין לבן שלי כזה, עדיפות על קטנוע אחרי סיבוב שעשיתי בהמלצתכם בסדרת הכתבות - מרגיש אופנוע כולל בולם ופונה בטוח יותר
wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל