fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

קפה מסאלה

קפה מסאלה

ערך: גב"ב  כתב ובחן: אביעד רייס  צילום סטילס: דור קדמי    

צילום וידאו: יואב זוהר וקובי שרביט

 

רויאל- אנפילד GT קונטיננטל – סרטון המבחן:


שורה תחתונה:
ה-GT החדש של רויאל אנפילד מצליח לשמור על הנשמה והוינטאג' ובמקביל להביא קפה רייסר מודרני במראהו, ביצועיו ותפעולו.

 

אם אפשר לחשוב על שמות תואר לאופנועים של רויאל אנפילד הם יהיו נשמה ויעילות.. שני מונחים סותרים לכאורה אבל אצל רויאל אנפילד הכול אפשרי והכול מותר. האופנועים של אנפילד תופתעו לשמוע היו פעם בחזית הטכנולוגיה, אבל זה היה בשנות החמישים של המאה הקודמת, מאז הם הספיקו גם לעבור למפעל בהודו וגם להפוך מזוהים עם תת היבשת המסתורית בכול הקשור להתנהלות איטית ואופנוענות פלספנית. לא הכי מהירים, הכי חזקים, או הכי יפים, אך תמיד הכי יעילים בתנאי הנסיעה של העולם השלישי והחמישי, הדלק האיכותי שם וכמויות החמצן הזעומות בנפאל. רוצים לצאת למסעות בארצות נידחות? רויאל אנפילד. רוצים לרכב בשיא הזולה עם אופנוע מועמס בכמויות של ציוד שנכנסות במחסן קטן? רויאל אנפילד. האנפילדים, בנו לעצמם מוניטין רב שנים תוך שגם ישראלים גמעו עליהם מאות אלפי קילומטרים במסעות של חיפוש עצמי אחרי שירות צבאי תובעני, יצרו שם שאותו לא ניתן להשוות לשום דבר אחר. שטח, כביש, בורות, גובה, מזג אוויר קשה… שום דבר מהדברים הללו לא מעניינים את האנפילד- כל עוד אתה נותן גז הוא מתקדם. 

עברו להן השנים, העולם מתפתח ומתקדם. בימים אלו אנחנו מתוודעים לעוד ניסיון של רויאל לפזול לכיוונים אחרים, עם האנפילד הימליאן – אופנוע אדוונצ'ר הבנוי על בסיסו של חתן השמחה של מבחן זה, הרויאל אנפילד GT. אכן כן, עידן חדש באנפילד עם ליין הקונטיננטל GT, הזרקת דלק ובולמי זעזועים של ממש, עיצוב ה-GT הוא ללא ספק "קפה- רייסר",  אנפילד מחזירה לחיים את הקפה רייסר שלה משנת 1965 (שהיה בנפח 250 סמ"ק), ומצפה למשוך קהלים חדשים וצעירים.

המפרט הטכני של ה-GT  כאמור מסמל את העידן המודרני של אנפילד, המנוע עדיין סינגל מקורר אוויר בנפח 535 סמ"ק, אי אפשר בלי צלעות הקירור המיתולוגיות, גם ההספק דלוח ועומד על 29 כ"ס, אבל במקום הקרבוראטור האגדי של הבוליט המתפקד גם מתחת למים מותקנת הזרקת דלק, ההתנעה חשמלית (יש קיק), 5 הילוכים, משקל של 184 קילו, ואפילו בולמים צהובים ע'לא אוהלינס (…), וקליפרים של ברמבו. הצירוף הזה של רוחניות ויעילות עולה בישראל 42,900 שקל בלבד ונהנית מיבואן סדיר ומוכר, ג.ב.ר, המהווה בזכות איתן גם מרכז רוחני ומקצועי לרוכבי אנפילד בארץ ולרוכבים בכלל.
 
יצאנו אט
אף אחד לא עולה על רויאל אנפילד GT כדי להשוויץ בביצועים, אלא פשוט לרכב ולהתחבר לחוויה בכל אחוז ממאת האחוזים.  ולמה? כי כאשר אתה רוכב על הרויאל אנפילד GT אתה מרגיש כל פעולה שמתרחשת בכלי. כל העברת הילוך מורגשת ועמוקה, כל פתיחת מצערת היא פתיחה עם נשמה. קשה להסביר את זה כאשר קוראים את זה מבחוץ. אולי צריך להקליט את המבחן הזה ולהשמיע אותו בקסדה כאשר אתם רוכבים על הקונטיננטל. 

 

את ה-GT קיבלנו בשבת בה ביקשו ממני חבריי הצלמים יואב, קובי ודור, להתארח בסרט בנושא של "מהי אופנועות", סרט אותו הם יוצרים לטובת עבודת גמר אותה הם צריכים להגיש כחלק מלימודיהם. (הסרט מצורף בסוף הכתבה להנאתכם). כאשר סיכמנו עם היבואן וקיבלנו את הסכמתו להשתמש באופנוע לטובת הצילומים לא הבנתי עדיין כמה אני מקבל כלי שהוא-הוא הממחיש בצורה הכי טובה רגשות אופנוענים מהם.

 

רוכנים קדימה. תנוחת הקפה רייסר היא משהו שצריך להרגיל אליו קצת את השרירים אבל בהמשך הכל מסתדר (למרות יום הרכיבה הארוך והסיזיפי לא סיימנו עם בעיות גב – סימן חיובי לגמרי).

ה-GT מתעורר בקול פמפום ומזמין ביותר לצאת לסיבוב בעיר. תוכלו לקבלו בצורת ONE- SEAT או עם אופציה להרכבה. אנחנו ממליצים על הגרסה המאפשרת להרכיב, כי בטוח שתרצו לקחת אתכם את בחירת לבכם לסיבוב, אך גם אם עוד לא מצאתם, עם הרויאל הזה לא תחזרו הביתה לבד. הרישוי הוא A1 (עד 47 כוח סוס אם יגיעו לזה באנפילד יום אחד), והמחיר כאמור הוא 42,900 ₪ בלבד. בשילוב עם האמינות שהפכה להיות שם נרדף לרויאל אנפילד, נראה שמדובר בעסקה משתלמת ביותר למי שמחפש את הז'אנר, אבל לא רק – יש עוד מגוון סוגי רוכבים שיוכלו להפיק ממנו הנאה אין סוף.  


בצבע אדום Candy או צהוב Candy, הרויאל אנפילד GT הוא ללא ספק האופנוע היפה ביותר של החברה, ואחד היפים בעולם הדו- גלגלי. היה כיף גדול לבלות במחיצתו יום שלם. 

(אם פספסתם למעלה סרטון אווירת המבחן, ).

 

שוב המון תודה ליואב זוהר, קובי שרביט ודור קדמי, צוות הצילום הענק שהפיק סרטון מדהים ברמה עולמית!

 

 

תעודת זהות

רויאל- אנפילד GT קונטיננטל

מחיר: 42,900 ₪
 
לפי מחירון 01/16 
 
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ. 

 

אחריות: שנה ללא הגבלת ק"מ
 
דרגת רישיון: A1

נתונים טכניים

מנוע: 535 סמ"ק, סינגל מקורר אוויר 4 פעימות

הספק: 29 כ"ס

הילוכים: גיר 5 הילוכים
הזנת דלק: הזרקה אלקטרונית של קייהין
התנעה: סטרטר+ קיק
מתלה אחורי: פאיולי
בלמים קדמיים: ברמבו 300 מ"מ

מדידות

גובה: 1,070 מ"מ (ללא מראות)
גובה מושב: 800 מ"מ
משקל: 184 ק"ג
מיכל דלק: 13.5 ליטר

עלויות טיפולים:
(אין טיפול קטן או גדול)

כל 6,000 ק"מ טיפול.

המחיר: 500 ש"ח לטיפול סטנדרטי.

17 תגובות ל קפה מסאלה

    • שומר נפשו יתרחק!
      היה לי את הדגם, בילה יותר במוסך מאשר על הכביש. חוסר מקצועיות של המוסך במרכזי בנתניה. שחיטה במחיר כל פעם ובעיות שלא נפתרות. יש דברים שנוסעים רק בהודו………

  1. כל הכבוד דוגרי תמשיכו להשקיע בוידאו זה משדרג מאוד

  2. זו אופנוענות עממית אמיתית, רק היה עוזר אם תג המחיר היה נמוך יותר.

  3. מישהו יכול להסביר לי את המשפט הזה ? להתנהלות איטית ואופנוענות פלספנית. או שהכותב בעצמו סתם פלצן שרוצה להיראות מבריק משהו… ובדרך להעליב ציבור שלם של רוכבים ואת היבואן שנתן לו לעשות מבחן על האופנוע בכלל… סרטון מגניב… אין ספק.

  4. אחד הנושאים החשובים לקידום אופנוענות עממית, היא להוריד את מס הייבוא לנפחים 125 סמ"ק, לייצר מדרגת ביטוח אטרקטיבית ל 125 סמ"ק(ה- 50 סמ"ק החדש). וכמובן לפתוח את שוק המכרזים התפורים הנשלט על ידי הקרטל שמכתיב אופנוענות יקרה לכלל היבואנים, קטנים וקטנים יותר. אחרון, לחזור ולייבא קאבים.

  5. מובילי הסצנה בישראל מורכבים ממתגרזנים שמתאבדים בסדום ערד, ומרוכבי שטח שדווקא להם מגיע קרדיט כי פעם אחרי פעם הם מביאים מדליות מתחרויות שוות בחו"ל. המתגרזנים הם אינפנטילים שחלקם מתעסק גם בהימורים על מרוצי אופנועים לא חוקיים, רוכבי השטח אינטליגנטיים שכאמור לעיל גם מביאים כבוד. אין בישראל נציגות לאופנוענות "רגילה". לשיטת הקרטל אם אתה לא באחת משתי הקבוצות שתישרף, התוצאה: בימים אלו עוצמת הלהבות התחילה לדגדג לגדי אבירם את הטוסיק ועשויה להוביל גם לכביות, אולי זה יגרום למר' קרטל לחשוב אחרת, להבין שיש כאן גם אופנוענות "רגילה" וגם לה מגיע לקבל יחס ראוי ותקציבים, בפרט כשהיא הרוב.

  6. אין סיבה שאופנוע כזה בעל הספק של קטנוע 250-300 סמ״ק יעלה 43K
    בתוספת של עשיריה מקבלים הונדה CB500 ואין מה להשוות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל