fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
סטפן

טי.ג'י.בי X-Motion 250 ארוך טווח – חלק 2

טי.ג'י.בי X-Motion 250 ארוך טווח – חלק 2

צילום: אריק רוזנבלום

ערך: גיא בן-ברק   רכבו ניסים ברדה, רן ציוני, תומר לשר
לפני כחודש קלטנו למבחן ארוך טווח את איקס מושן 250 של טי.ג'י.בי ביבוא ד.ל.ב מוטוספורט. לאחר 700 קילומטר במגוון כבישים ותחת מספר בוחנים אפשר לדבר על היכולת הדינמית ועל האמינות. נציין כי מחיר המבצע של 24,400 שקל הפך למחיר מחירון של 25,900 שקל ללא הוצאות רישוי וכי הרשמים כאן עדיין במסגרת ההרצה לפני טיפול 1,000.

מבחינת התגובות שמעורר הקטנוע ברמזורי ישראל הרי שהרוב שואלים לגבי הדימיון של החלק הקדמי לג'וימקס של סאן יאנג – בעוד החלק האחורי הוא ממש ימאהה XMAX. תשובות? אולי טיג'בי מרגישים שאחרי כול כך הרבה שנים שהם מיצרים רבים מהחלקים המותקנים בקטנועי היצרנים הידועים מגיע להם לקחת מה שמוצא חן בעיניהם, מעבר לזה שהמנוע כמובן בטיג'יבי הזה נלקח מג'וי מקס 250.
שימושיות
ציון טוב על איכות החיים במושב, גדול, נוח ותומך, גם מרווח הרגליים טוב כולל לרוכבים הנושקים למטר ותשעים ס"מ. חלל האכסון תחת המושב אכן מכיל שתי קסדות מלאות, וכאן הדימיון ל-XMAX מבחינת החלק האחורי, ואפילו הכנסנו גם מעיל עור. תא הכפפות קטן, כתוצאה מעיצוב התא חפצים עלולים ליפול בפתיחה. חסר וו תליה לתיקשקיות. הגנת הרוח טובה, המגן הגבוה מתאים גם לרוכבים גבוהים ואינו מייצר מערבולות ורעשים בקסדה. בסל"ד גבוה מורגשות רעידות קלות הפוגמות בתמונת המראות הטובה.
 

ביצועים
המנוע מייצר כוח יעיל במגוון מצבים, הזינוק מעמידה כמו גם תאוצות הביניים טובים, רבות בזכות ואריאטור מעולה (מתבקש, טי.ג'י.בי הוא יצרן מספר אחת בעולם לוואריטורים), בתמרונים צפופים בתוך העיר קל מאוד לשלוט בכלי בעזרת המצערת ובמקביל אפשר למשוך למהירויות גבוהות מעבר ל-120 קמ"ש בכפוף לממדי הרוכב. 
התנהגות הכביש טובה, תגובות זריזות לפקודות ההיגוי ושינויי כיוון בזכות מתלים על הצד הקשה, המחיר הוא בנוחות על מהמורות המורגשות בגוף אך אינן מוציאות את הקטנוע מהיציבות.

אמינות/צריכת דלק
מדווחים על אפס תקלות, צריכת הדלק הממוצעת (הרוב בעיר, מעט בינעירוני) עמדה על 26.5 ק"מ לליטר, עם 11 ליטר במיכל מדובר בטווח של 291 קילומטר בין תדלוקים.

תעודת זהות

X-MOTION 250 EFI
אחריות: 24 חודשים ללא הגבלת קילומטר
מחיר: 24,400 ₪

לפי מחירון 01/15 
דרגת רישיון: A1
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ

נתונים טכניים

מנוע: 4 פעימות, קירור מים, הזנת דלק, הזרקת דלק
נפח:  249.4 (סמ"ק) 
בלמים: קדמי: דיסק – אחורי דיסק
גלגלים: קדמי 120/70-14
אחורי: 140/60-13
בולמים: אחורי- 2 בולמים

מדידות

אורך כללי (מ"מ): 2,155
משקל עצמי (ק"ג): 194
גובה מושב (מ"מ): 790
נפח מיכל דלק: 11 ליטר
קיבולת אחסון: 45 ליטר
(מקום ל-2 קסדות מלאות)

8 תגובות ל טי.ג'י.בי X-Motion 250 ארוך טווח – חלק 2

  1. עמית כתבו לך בגוף הכתבה שהמנוע והחזית דומים מאוד לגוי-מקס. בקוסמטיקה האחורית דומה לאיקס-מקס. בשורה התחתונה, מה השוואתי מה? הרי כולם אותו דבר(אותו חרא). אבל אם כבר השוואתי, ואם כולם אותו דבר לך על הזול שבחבורה. ככה מובטחת לך העסקה עם התמורה הטובה ביותר לכסף שלך. סילברבלייד250, שאגב דומה מאוד לבורגמן, ב 15 אלף ש"ח, הוא הזוכה במבחן ההשוואתי הנ"ל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל