אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

קיוואי בנלי
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
מתחת לשורת MENU מטרו-בטא
פרפקט אופנועים
הווסקוורנה באנר שמאל
היליט מתנפח באנר עליון
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
וספה
אופנוסנטר קוביה שמאל
לארט
Ad motorsport
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
תמוז
לרט
KTM עליון קוביה
HJC
ברקום קוביה שמאל
שוברט
כרמיאל קוביה שמאל
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל

משלוש יוצא אחד – השוואתי קטנועים 250 בוידאו

משלוש יוצא אחד – השוואתי קטנועים 250 בוידאו

צלם: אריק רוזנבלום

עורך: גיא בן ברק.      בוחנים ראשיים: ניסים ברדה, סטפן אבנדיצ'י ותומר לשר  (מבחן עלה בתאריך: 25/07/2014)

דוגרי גאה להציג: האופנוענים המובילים בישראל בודקים ומשווים ובוחנים מבחר דגמים בשוק הדו-גלגלי. והפעם: מבחן השוואתי בין שלושה קטנועי 250 פופולאריים, פיאג'ו X EVO ספורט / דאלים S3 אדוואנס / סאן יאנג ג'וימקס 250 אקס איי.

חלפו 20 שנה כמעט מאז הרעידו קטנועי 250 את השוק הישראלי, מי שהורגלו בווספות, טוסטוסים וקטנועים קטנים מקסימום 150 סמ"ק פתאום קיבלו קטנועי מנהלים אמיתיים ראשונים, גדולים, יקרים ועם פוזה – כבר אין פאדיחה בלהגיע עם קטנוע לפגישת מנכ"לים וגם אין לכלוך על הנעליים, עידן חדש נפתח וקטנועי התיור הכבדים של היום כמו סוזוקי בורגמן 650, אפריליה 850 וגם ימאהה טי מקס חייבים את קיומם לקטנועי ה-250 ההם מאמצע שנות התשעים שפתחו את דלת התודעה לציבור הישראלי.

חלפו השנים וכיום מכול עבר ניתן למצוא קטנועי מנהלים – כשנפח 250 סמ"ק הופך לקטן בחבורה ופחות ופחות מבוקש. הסיבה היא, כשגוף הקטנוע צריך להיות גדול (מנהלים כן) עדיף שנפח המנוע יגדל אך לא יתר על המידה כדי שהמנוע עצמו לא ידרוש הגדלת הממדים, וכך נולדו מנועי 400 ו- 300 כך שה-250 הפכו אטרקטיביים פחות. במקביל גם דרגת הרישוי מקפחת קטנועי 250 מאחר ועם 22 כוח סוס בממוצע הם דורשים רישיון A1 אך אותו רישיון מאפשר הספק של עד 47 כוח סוס, אז מי יסתפק במועט? לכן זכות קיומם של קטנועי המנהלים 250 סמ"ק היא בעיקר מחיר ושימושיות, הם חוסכים אלפי שקלים בהשוואה לקטנועי 300 ומעלה ומציעים שילוב אפקטיבי של זריזות, ממדים ומשקל בתוך העיר עם יציבות, מנוע, הגנת רוח ונוחות המבוקשים בנסיעות מחוץ לעיר. אגב, מחוץ לעיר זה לא אומר חיפה תל אביב כול יום אלא שהייה בכביש מהיר יותר בכיוון של 50 קילומטר לכול כיוון, כשהמגבלה מבחינתנו היא תאוצות הביניים שאינן חזקות מספיק עבור האוטוסטראדות.

הצגת הכלים
בחרנו שלושה דגמים מתוך ההיצע הלא גדול של קטנועי מנהלים בנפח רבע ליטר: פיאג'ו אקס-אבו 250, סאן יאנג ג'וי מקס, ואחרון חביב- דיאלים, S3 הקרוי גם "אדוואנס". 

הפיאג'ו אקס-אבו סימן ב-2008 את הדור החדש של מנועי פיאג'ו, מוזרקים ואקולוגיים, בעיצוב יחסית קומפקטי אך עם תא מטען ייחודי מאחור. הגרסה כאן היא "ספורט" שהגיעה לישראל ב-2013 וכוללת מספר שינויי עיצוב רעננים יחסית למקור, ומחירה 26,860 שקל (כול המחירים כוללים מע"מ ואגרות רישוי). כמו כן יש גם גרסה מפוארת שמחירה גבוה בכ-1,500 שקל.
הסאן יאנג נבחן כאן בגרסת אקס איי החדשה שהוצגה לפני כשנה, ומחירו  28,400 ש"ח. 
המתחרה השלישי מגיע מתוצרת חברת דיאלים החדשה (יחסית) בישראל לעומת המתחרים המוכרים והמוכחים. ה- S3 "אדוואנס" מעוצב בדומה לסאן יאנג גדול וכורסתי, ומחירו 25,160 שקל. 

העברנו את שלושת הכלים יום רכיבה מלא שכלל רכיבה עירונית ובין עירונית וכרגיל פרק ניסויים ארוך במגרש סגור. צוות הבוחנים כלל גם כרגיל שילוב של שלושת המקצוענים שלנו – עם מספר אורחים.

השורה התחתונה:
מקום ראשון: פיאג'ו אקס-אבו 250 ספורט
מקום שני: דאלים S3 אדוואנס
מקום שלישי: סאן יאנג ג'וימקס 250xi

רשמי הבוחנים

ניסים ברדה:

מבחינת מנועים הכלים מאוד קרובים. הג'וימקס 250 מרגיש מגושם וכבד יחסית לשני האחרים, הממדים אמנם מייצרים נוכחות אולם מקשים על התמרון בתוך העיר ובסיבובים מהירים האורך אף מתבטא באלסטיות מה של השילדה ובנדנודים על ציר האורך. ההיגוי של הג'וימקס הרגיש כבד ושינויי כיוון מהירים במגרש היו המוגבלים איתו מבין השלושה. מאידך הבלמים שלו הם הטובים מבין השלושה. הדאלים הפעם מסיים שני למרות ביקורת על התנהגות הפרונט שמרגיש מעט מנותק משאר הכלי, עדיין הוא מרגיש פחות מגושם מהג'וימקס. המנצח מבחינתי הוא הפיאג'ו. המנוע שלו מעט טוב יותר ומאידך הבלמים פחות טובים אולם זה לא מה שעושה את ההבדל אלא התנהגות הכביש המעולה של האקס-אבו, הספורטיבי כמו שמו יחסית לאחרים. יש לו את ההיגוי הטוב ביותר גם מבחינת זריזות וגם מבחינת פידבק כשכול הכלי מרגיש כמו מקשה אחת ולא רך ומתנדנד כמו שני האחרים. במקביל יש לו תא מטען גדול שקל מאוד לתפעל אותו והכלי נוח למרחקים ארוכים.

סטפן אבנדיצ'י:

הפיאג'ו הוא המנצח שלי, מנצח כחבילה העדיפה על שני האחרים ומככב בתחום התנהגות הכביש בזכות תנוחת רכיבה הממקמת את הרוכב קרוב מאוד יחסית לכידון עם שליטה מצוינת על הגלגל הקדמי, המנוע משלים זאת עם התגובה הטובה ביותר למצערת. גו'י מקס לדעתי שני בתחום המנוע, אולם הקטנוע מרגיש רך מאוד, ההיגוי כבד והכלי כולו משדר כבדות, מאידך הוא נוח למרחקים ארוכים בכבישים ישרים, והבלמים שלו הם הטובים ביותר מבין השלושה. דווקא בתחום הבלימה ציפיתי ליותר מהאקס-אבו שם לדעתי הבעיה היא במזלג המגיע לסגירה מהר מדי ומונע העברה נוספת של המשקל קדימה החיונית לבלימה.

תומר לשר

 מתוך שלושתם האקסבו מנצח. האקסבו יציב ומשרה הרגשה בטוחה יותר. גם התנהגות המנוע והתמסורת טובה יותר עם האקסבו שמאיץ בצורה הכי מהירה וחלקה ונעימה. מבחינת הבלמים יש יתרון קל לטובת הג'וימקס עם מערכת בלימה המרגישה הרבה יותר נשכנית ואפקטיבית. בכלל הג'וימקס ו- S3 קרובים מאוד בחבילה שלהם עם יתרון קל לטובת הג'וימקס בזכות איכות החומרים, יציבות הכלי ברכיבה בעיקר בפניות/הטיות. מבחינת האצות פתיחות ומהירות סופית הם דיי זהים. ה- S3 דיי סבבה, אהבתי את המהירות הסופית שלו, 150 על השעון. אילו היה ציון מ 1-10 הייתי נותן לאקסבו 10 , לג'וימקס 8 וחצי והדאלים עם 7 וחצי.

מגע נשי/אנאבל ברוס עטאר

מכשיר הנייד שלי מצלצל, על הקו אריק רוזנבלום מנהל האתר. "בא לך לבחון שלושה קטנועים?" אני מרימה גבה, מה לי ולקטנועים? תן לי לבחון אופנוע אמיתי אני רוצה לענות לו, אך יוצא לי כן, בטח.מוכנה לכל חוויה.

יום המבחן מגיע ואני פוגשת במגרש עוד כמה חברים שבאו כמוני לבחון את הקטנועים. דאלים S3, ג'וימקס 250 ו-X-EVO. השלושה עומדים מולי ואני לא ממש מבינה איזה הבדל יכול להיות ביניהם. הרי מה כבר יש בקטנועים? לא רכבתי על קטנועים. אני אוהבת אופנועים, אוהבת להעביר הילוכים, אוהבת לשמוע את המנוע, אוהבת את הדבר האמיתי, אבל יותר מכל אני אוהבת לרכוב על דו גלגלי , לכן אני כאן. לא מוותרת על אף הזדמנות.
אני עולה על הדאלים, מחפשת איך להתניע ומגלה להפתעתי שאין צורך במפתח. לחיצה קטנה על הסטרטר והקטנוע מזהה את המפתח שיש לי בכיס. אני מחפשת את הקלאץ' , אך לשווא. אינני זוכרת מתי רכבתי על קטנוע בפעם האחרונה. בשיעור הנהיגה הראשון שלי? המנוע שר לי, הקטנוע קורא לי לנסוע. יוצאים לדרך. אני רוכבת במגרש, מאיצה, מאיטה, מנסה להרגיש את הקטנוע. הנה פניה, איזה קטע, לא צריך להוריד הילוך. אני ממשיכה לעבר הקונוסים שפזורים על הרצפה לפניי. הדאלים קליל ונותן לי הרגשת בטחון. אני עושה סללומים בין הקונוסים. בקלות משתלבת בין כל אחד מהם. המורה שלי היה לבטח שמח לראות אותי עכשיו בפעולה. אני נהנית מהדיאלים אך מחליטה לרדת ממנו. יש לי עוד שני קטנועים לבחון.
אני עולה על הג'וימקס. הוא מרגיש לי הרבה יותר גדול , הרבה יותר כבד. המושב שלו גבוה יותר ונדרשות לי כמה שניות למצוא תנוחה נוחה. אני חוזרת על אותו מסלול אך מתקשה יותר בסללומים. הוא עוצמתי יותר. מאיים עלי. אני פחות זורמת איתו. הוא מפחיד אותי. כמה סיבובים ואני נפרדת ממנו.
ולבסוף אני מתיישבת על ה- X-EVO, אחרון חביב, שלוקח אותי בקלות ובקלילות בכל סיבוב, בין הקונוסים הכתומים המפוזרים במגרש. אני נהנית מכל סללום. הוא קליל, ידידותי, מגיב בקלות לכל משיכת מצערת. אני לא רוצה לרדת ממנו, רוצה לרכוב עוד ועוד. אך כשאני עוצרת בצד, מנסה לחנות, אני מתקשה לישר את רגלית הצד. היא איננה מתיישרת עד שהקטנוע לא עומד על צידו. מפחיד אותי להטות אותו שחלילה לא ייפול. אני מבקשת עזרה. מחליטה שעדיף לרכוב מאשר לחנות.

קטנועים מעולם היו נושא מודחק מתודעתי. לא התקרבתי אליהם, לא התעניינתי בהם, לא רכבתי עליהם. הופתעתי לגלות שהרכיבה עליהם יכולה להיות כייפית ומהנה ובעיקר נוחה כשאתה מתנייד בעיר. לא ממש חשבתי שיש הבדל ביניהם, הרי קטנוע זה קטנוע. שני גלגלים, מנוע ומקום לקסדה. אך טעיתי. לא רק שנהניתי לרכוב, היום אני יכולה לומר בוודאות שיש לי אפילו קטנוע מועדף. ללא ספק, ה-X-EVO.


תודה בעזרה בהכנת המבחן לגיא סחריה, אביעד רייס ושי שיוביץ על רכב מבחן סיוע וצילום וידאו, ותודה מיוחדת לאיליה סוליאריס על צילום סטילס ועל התמונות הנוספות בגלריה לפניכם:

תעודת זהות

פיאג'ו X EVO ספורט

מחיר: 26,860 ש"ח
אחריות: שנתיים או 24 אלף ק"מ
שנת דגם: 2014
דרגת רשיון: A1

דאלים S3 אדוואנס

מחיר: 25,160 ש"ח
אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
שנת דגם: 2014
דרגת רשיון: A1

סאן יאנג ג'וימקס 250xi

מחיר: 28,400 ש"ח
אחריות: שלוש שנים או 36 אלף ק"מ
שנת דגם: 2014

דרגת רשיון: A1 

* כל המחירים לפי מחירון 01/14 
  עם אגרות רישוי

נתונים טכניים

פיאג'ו X EVO ספורט

מנוע:  צילינדר בודד, 4 פעימות, 4 שסתומים,  גל זיזים עליון,
נפח:  244 סמ"ק בתקן EURO 3
הזנת דלק: מערכת הזרקה אלקטרונית     
מערכת קירור: נוזל
הספק: 21.696 כ"ס 
מערכת הצתה: אלקטרונית
התנעה:חשמלית 
מערכת הנעה: אוטומטית (וריאטור)
שלדה:צינורות פלדה            
בולמים:קדמי- הדראולים, אחורי- קפיץ הדראולי מתכווננים ל-4 מצבים
בלמים: קדמי – דיסק בקוטר 260 מ"מ, אחורי – דיסק בקוטר 240 מ"מ

דאלים S3 אדוואנס

מנוע: חד צילינדר, 4 פעימות 4 שסתומים, 2 גלי זיזים עיליים
נפח: 247 סמ”ק
הספק: 24.7 כ”ס
קירור: נוזל
מערכת דלק: הזרקה ממוחשבת
בלמים: ק’: דיסק, א’: דיסק במערכת בלימה משולבת – א’ + ק’ יחדיו

סאן יאנג ג'וימקס 250 איי

מנוע: 4 פעימות, 4 שסתומים 
צילינדרים: 1 
נפח: 249.4 
קירור: מים 
כוח: 23.3 כ"ס/8000 סל"ד 
מומנט: 2.2 קג"מ/5500 סל"ד 
הצתה: חשמלית 
דלק: הזרקה אלקטרונית 

הילוכים: ורימטרית רציפה 

מתלה קדמי: טלסקופי 
מתלה אחורי: UNIT SWING 
בלם קדמי: דיסק יחיד 260 מ"מ 
בלם אחורי: דיסק יחיד 240 מ"מ 

מדידות

פיאג'ו X EVO ספורט

צמיגים: קדמי – "14 – 70/ 120  טיובלס, אחורי – "13 – 60/ 140 טיובלס   
אורך: 2070 מ"מ
רוחב: 760 מ"מ
גובה: 137 מ"מ
מיכל דלק: 12
סוג דלק: נטול עופרת
משקל: 171

דאלים S3 אדוואנס

אורך/רוחב/גובה: 214 / 76.4 / 133 ס”מ
רוחק סרנים: 150 ס”מ
מרווח גחון: 13.6 ס”מ
משקל יבש: 167 ק”ג
גובה מושב: 74.5 ס”מ
נפח מיכל הדלק: 12.7 ליטר
מידת צמיגים: ק’ 120/70-14 א’ 140/60-13

סאן יאנג ג'וימקס 250 איי

גובה מושב: 760מ"מ 
צמיג קדמי: 120/70-14 
צמיג אחורי: 140/60-13 
בסיס גלגלים: 1535 מ"מ 
משקל רטוב: 190 ק"ג רטוב 
קיבולת מיכל דלק: 12 ליטר 
אורך: 2175 מ"מ 
רוחב: 760 מ"מ 
גובה: 1390 מ"מ

מחירוני טיפולים:
פיאג'ו X EVO ספורט

טיפול       סה"כ לפני מע"מ
1,000     441 ש"ח
5,000     ללא עלות
10,000    1,050 ש"ח
15,000    780 ש"ח
20,000    1,050 ש"ח
25,000    ללא עלות
30,000    1,616 ש"ח

דאלים S3 אדוואנס 

טיפול        סה"כ לפני מע"מ
1,000    431 ש"ח
4,000    199 ש"ח
8,000    364 ש"ח
12,000  1,275 ש"ח
16,000   259 ש"ח
20,000   304 ש"ח
24,000   1,294 ש"ח

סאן יאנג ג'וימקס 250 איי
טיפול    סה"כ לפני מע"מ
1,000     329 ש"ח
5,000      261 ש"ח
1,0000    553 ש"ח
15,000    1,210 ש"ח
20,000    648 ש"ח
30,000    1,488 ש"ח
 

עוד בנושא השוואתי קטנועים:
השוואתי קטנועים 125- ג'וירייד/ג'י דינק/דיאלים S3

ההיגוי של הג'וימקס הרגיש כבד ושינויי כיוון מהירים במגרש היו המוגבלים איתו מבין השלושה. מאידך הבלמים שלו הם הטובים מבין השלושה. הדאלים הפעם מסיים שני למרות ביקורת על התנהגות הפרונט שמרגיש מעט מנותק משאר הכלי, עדיין הוא מרגיש פחות מגושם מהג'וימקס. המנצח מבחינתי הוא הפיאג'ו
                                                                                                                 
ניסים ברדה

הפיאג'ו הוא המנצח שלי, מנצח כחבילה העדיפה על שני האחרים ומככב בתחום התנהגות הכביש
                                                                                                                 סטפן

ה- S3 דיי סבבה, אהבתי את המהירות הסופית שלו, 150 על השעון.
                                
תומר לשר

יום המבחן מגיע ואני פוגשת במגרש עוד כמה חברים שבאו כמוני לבחון את הקטנועים. דאלים S3, ג'וימקס 250 ו-X-EVO. השלושה עומדים מולי ואני לא ממש מבינה איזה הבדל יכול להיות ביניהם. הרי מה כבר יש בקטנועים?
                                  
אנאבל ברוס עטאר
 

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
עשהאל
אורח
נראה מעניין, מחירים עדין יקרים לסגמנט אבל נראה שגם האופי וגם המסורת ניצחה פה
כותרת
נראה מעניין, מחירים עדין יקרים לסגמנט אבל נראה שגם האופי וגם המסורת ניצחה פה
נמרוד
אורח
די מרשים לראות שהאקסאבו ממשיך לככב אחרי כל כך הרבה שנים
כותרת
די מרשים לראות שהאקסאבו ממשיך לככב אחרי כל כך הרבה שנים
גל
אורח
דיאלים מקום 2, זה שיפור ליבואן החדש
כותרת
דיאלים מקום 2, זה שיפור ליבואן החדש
בני
אורח
מרשים שאתם נותנים תמיד במה לבנות המין היפה
כותרת
מרשים שאתם נותנים תמיד במה לבנות המין היפה
אורי
אורח
קטנועי 250

האם לא כולם בגלל הרישוי עוברים לקטנועים בנפחים הגדולים יותר?

כותרת
קטנועי 250
גל
אורח
כתבה טובה. נהנתי

יש לי שאלה מקצועית.
איך אתם רוכבים על מספר קטנועים ויודעים איך מי מהם עוצר טוב יותר?
הרי כל אחד מהרוכבים עוצר שונה מהשני.

כותרת
כתבה טובה. נהנתי
חן
אורח
לדעתי הבחירה מוצדקת.

אני רוכב על XAVO השני שלי כבר.
הקטנוע מצויין. ללא כל תקלות ובאמת עם התנהגות כביש מצויינת.
ממליץ בכל פה.

כותרת
לדעתי הבחירה מוצדקת.
נואי
אורח
לדעתי הסמקים האלו יעלמו מהנוף ולא רחוק היום.
כותרת
לדעתי הסמקים האלו יעלמו מהנוף ולא רחוק היום.
טרול
אורח
קיבלתי.

אבל לא התייחסת כאן לסחירות.
וממה שאני יודע כל הדיאלים למיניהם מאבדים הרבה מאוד מערכם לא רק בשנה הראשונה אלא גם בכלל.
החברה עושה טרייד אין ומוכרת את הכלים החדשים במחירים עם הנחה יוצאת דופן וחריגה יחסית לשאר החברות,
גם במטרו וגם בקימקו לא עשו לי הנחה ברמות כאלו אלא רק הסכימו להנחה קטנה והנחה באביזרים ושטויות כאלו.
לדעתי צריכים להתייחס גם לנושא הזה של הסחירות.

כותרת
קיבלתי.
אברהם
אורח
מחירון טיפולים

מאיפה קיבלתם אם מחירון הטיפולים,
אצלי בxevo טיפול 10,000 עולה כ1200
וטיפול 15,000 כ900

כותרת
מחירון טיפולים
ירון ש
אורח
למספר 10

המחרים תמיד כשאני מגיע למוסך הם ליפני מעמ. כנראה גם כאן הם התכונו ליפני מעמ.
האמת שאני במוסך תמיד אני מקבל את העצבים שאחרי שהם עושים לי את החשבון בסוף הפקידה אומרת ליפני מעמ.

כותרת
למספר 10
david
אורח
לאברהם

כתוב סה"כ לפני מע"מ לצד המחירי טיפולים, מה זה משנה… מע"מ לא מע"מ המדינה הזאת אוכלת יושביה. להחזיק אופנוע זול יותר מקטנוע ולהחזיק אוטו קטן זול יותר מאופנוע. הכל קשה פה

כותרת
לאברהם
ליאור
אורח
וידאו אקשן, כתבה יפה, קבלו חח. אני רוכב בפיאגו 2009, כולו עייף חבוט אבל נותן עבודה אמינה וזה מה שחשוב לי, חוץ מזה עם ארגז הוא כמו באגז של מכונית, הכל נכנס לשם כולל הכל
כותרת
וידאו אקשן, כתבה יפה, קבלו חח. אני רוכב בפיאגו 2009, כולו עייף חבוט אבל נותן עבודה אמינה וזה מה שחשוב לי, חוץ מזה עם ארגז הוא כמו באגז של מכונית, הכל נכנס לשם כולל הכל
בשם הצדק
אורח
למה מחירים כאלו גבוהים? אין סיבה
כותרת
למה מחירים כאלו גבוהים? אין סיבה
אמיר
אורח
תכלס מה שקובע זה הסגירה בסוכנות ובכמה לוקחים את הטרייד אין, מי שנותן לי יותר תנאים הוא המנצח שלי

אבל לא קונה בלי לקרוא ולהתרשם מהעיתונות, מבחן פרקטי קצר ולעניין.

כותרת
תכלס מה שקובע זה הסגירה בסוכנות ובכמה לוקחים את הטרייד אין, מי שנותן לי יותר תנאים הוא המנצח שלי
עילי
אורח
מה עם השוואתי ל300 עד 500 סמ"ק?

כתבה אחלה. הסרט אחלה.
רק שלא נקנה חומוס מהערבים וניקנה חומוס אחלה.
שכולם נהייה בריאים וחזקים ושכל החיילים יחזרו בשלום.

כותרת
מה עם השוואתי ל300 עד 500 סמ"ק?
רון
אורח
האמת שבאמת

בימים כאלו הכי חשוב זה לברך את החיילים האמיצים שלנו ולבקש מהקב"ה שיחזרו בשלום הביתה.
רוכב על———- סודי ביותר.
חחחחחח.

כותרת
האמת שבאמת
בני
אורח
איך הם בשטח? יש קטעים שהכבישים שבורים, דרכים לא דרכים, האם הם מתמודדים עם זה?
כותרת
איך הם בשטח? יש קטעים שהכבישים שבורים, דרכים לא דרכים, האם הם מתמודדים עם זה?
גילי
אורח
בימים שכולנו כל כך עסוקים בחדשות, לא שמים לב שכל העסקים בצרות צרורות, אני מקווה שכל אחד מהכלים האלו ימכר והשוק יפרח
כותרת
בימים שכולנו כל כך עסוקים בחדשות, לא שמים לב שכל העסקים בצרות צרורות, אני מקווה שכל אחד מהכלים האלו ימכר והשוק יפרח
דוד
אורח
עזבו אתכם אין על פורסייט של הונדה מלפני 2 עשורים
כותרת
עזבו אתכם אין על פורסייט של הונדה מלפני 2 עשורים
יעל
אורח
מילה טובה

על זה שאתם נותנים במה לבחורות, אני רוכבת 5 שנים, אף פעם לא קראתי צד נשי בחבורת גברים מסוקסים

כותרת
מילה טובה
גידי
אורח
האקסאבו הפתיע בעבר, לא פלא שהוא נשאר מוביל
כותרת
האקסאבו הפתיע בעבר, לא פלא שהוא נשאר מוביל
אולג
אורח
כל הכבוד

איזה כיף ליראות אותכם ביחד עושים כזאת כתבה 🙂

כותרת
כל הכבוד
עמי
אורח
X-AVO

אני לא בוחן דרכים. אבל עברתי בחייכמה כלים בן היתר גם ביקרתי כמעט שנתים על גויירייד.
אני חייב לציין באופן אישי ןפרטי כי האקסאבו הוא הקנוע הכי ידידותי, קל , נח, זריז שרכבתי עליו.
והמבחן שלכם מציין במדוייק את ההרגשה שלי מהקטנוע.
לא אוכל להביע דעתי על מה שנכתב על שני הקטנועים הנוספים כי לא רכבתי עליהם.
מחזק את ידי הבודקים.

כותרת
X-AVO
קופיקו
אורח
פיאג'ו מנצח בדוגרי באמת הפתעה

חשבתי שבגלל שהוא כזה עתיק הוא יקבל בראש

כותרת
פיאג'ו מנצח בדוגרי באמת הפתעה
mr_zorg
אורח
ל-8 - מה אתה אומר!....

אנא תמסור את נבואתך למפקח על הביטוח במשרד האוצר, לאוכל חינם הזה! :))

כותרת
ל-8 - מה אתה אומר!....
תרנגול
אורח
קופיקו - זה שאתה בדוגרי זאת הפתעה

תן עוד כמה סטאנדפים, מה הקטע של האימרה שלך. לא ראית מה שביט ז"ל אמר והכתיר את הקטנוע הזה? הטוב מכולם, ואתרים מתחרים? גם שם תמיד גרף את הקלפים, אז מה הקטע הם עשו עבודת תחקיר שהקטנועים נבחנים בכל הפרמטרים

כותרת
קופיקו - זה שאתה בדוגרי זאת הפתעה
כרמית
אורח
אהבתי!
כותרת
אהבתי!
הרצוג
אורח
סרט לפנים תותחים
כותרת
סרט לפנים תותחים
יותם
אורח
דיאלים S3 ממש לטעמי לעומת המנוע הקטן שהוא חלש
כותרת
דיאלים S3 ממש לטעמי לעומת המנוע הקטן שהוא חלש
ליטל
אורח
לרוכבת שבחבורה

כל הכבוד לך, קראתי את הדברים, קלילה וברורה – תמשיכי להופיע ככה

כותרת
לרוכבת שבחבורה
יוסי
אורח
איך אתם בכלל לא בוחנים עם מורכב הר

האקסבו כל כך לא נוח להרכיב שזה מוציא אותך מדעתך איך פיאגו לא חשבו שלפעמים אתה מרכיב מישהו

כותרת
איך אתם בכלל לא בוחנים עם מורכב הר
ליוסי - תשובה ממערכת האתר
אורח
ליוסי - תשובה ממערכת האתר
אכן עשינו מבחן מורכבים

בכל הכלים היה די נח לשבת, הרבה מקום, מקום להחזיק, מקום לרגלים ולישבן. הכי נוח היה בX-EVO. הן כמורכב והן כלתחושת הנהג בבטחון ובעבודת המתלים, מקשה אחת וכו'.

כותרת
אכן עשינו מבחן מורכבים
יוסי
אורח
כשאני מרכיב מורכב גבר אין לך מקום לזוז הוא יושב עלייך צפוף!
כותרת
כשאני מרכיב מורכב גבר אין לך מקום לזוז הוא יושב עלייך צפוף!
טל. ע
אורח
למספר 32

לדעתי אתה לא בדקת ובכלל לא יודע.
הגובה שלי 185 והשותף שלי גבוה ממני במעט.
אנחנו רוכבים דיי הרבה יחד במיוחד בעיר, הצעותמחיר וכו, הקטנוע נוח ביותר וגם נותן הרגשה טובה ובטוחה ברכיבה במיוחד בעיר קל ונח וזריז גם כשאני מרכיב.
לי אין כל עיניין במי מנצח אבל באופן אישי אם אני אלך לקנות כלי חדש ובקרוב אהייה רוצה לדעת איזה כלי יהייה הכי מאתים לי באמת ולכן אני כאן מנסה דווקא כן לעזור למי שמתלבט.
יש מקום לאנשים גבוהים וכן יש מקום ונח מאוד כןלל תמרון גם למורכב מאחור.(את השאר אני לא מכיר בשביל להביע דעה)

כותרת
למספר 32
דודי
אורח
גאחד שנסע על דיאלים ועל גוי מקס אני יכול לומר

שבגוימקס הרגשתי רעיות בתחילת הנסיעה וזה לא היה חוויה מרנינה במיוחד… בנוסף לזה חלק משדה הראיה במראות חסום וראו את הידיים שלי…
הS3

כותרת
גאחד שנסע על דיאלים ועל גוי מקס אני יכול לומר
תומר
אורח
יצא לי לרכב על הS3 ועל הג'וימקס

ההבדל בנוחות נסיעה במהירות גבוהה נטה ללא ספק לטובת הדיאלים. אחלה כתבה! מאד מסודרת ובנויה כמו שצריך

כותרת
יצא לי לרכב על הS3 ועל הג'וימקס
אדי
אורח
עשיתי אתמול נסיעת מבחן על הxאיבו מאוד שכנתם אותי
כותרת
עשיתי אתמול נסיעת מבחן על הxאיבו מאוד שכנתם אותי
דוד
אורח
אהבתי
כותרת
אהבתי
קוואבאנגה
אורח
דיאלים S3 אחלה קטנוע

בתור בעלים של הכלי ואחרי התנסות באחרים,אני אומר לכם לפי דעתי שהכלי מתעלה על המתחרים,מאוד נח כולל התנעה ללא מפתח. עושה את העבודה כמו שצריך לבנתיים ונותן תחושה של אמינות! הבן דוד הקוריאני של הגו'יימקס הולך להכאיב למישהו… סעו בזהירות!

כותרת
דיאלים S3 אחלה קטנוע
עידו
אורח
למספר 40 .

גם בכתבה כתבו שהוא נוח.
אבל בטח שלא יהייה נוח למכור אוו.
היבואן עושה מהמחיר שלו זבל ונותן לכל אחד שמגיע אליו מחירון מלא בטרייד אין (שזה מעולה לנו).
אבל כשאתה בא למכור אותו אתה מתחיל בחצי מחיר ומתפלל שמי שקונה לא ידע איך מתנהלים דברים שם באלבר.
בקיצור גם אם הכלי סופר טוב לא קונה בגלל ההתנהלות.
ואתה בנתיים תהנה לך…זמנית.

כותרת
למספר 40 .
אור
אורח
אני קונה ממקום שמכבד אותי וממקומות שהאף למעלה מתרחק.
כותרת
אני קונה ממקום שמכבד אותי וממקומות שהאף למעלה מתרחק.
כהנא צדק.
אורח
אור גם אתה צודק.

גם אני לא מתקרב לאנשים שלא מתנהגים ולא יודעים לתת שרות. בדיאלים הם פשוט טיפשים לא יודעים לתת שרות. הפסידו אותי כלקוח.

כותרת
אור גם אתה צודק.
אפרת מוטי
אורח
פיאגו אקס אבו 250

יש לי מודל 2013 עשה 27000 כמו גדול ללא שום תקלה מומלץ מאוד נוח יציב וכיפי גם לטיולים בקטנה (קבוצת רוכבים) אנשים נפלאים

כותרת
פיאגו אקס אבו 250
TUR
אורח
ה S3 חזק מהיר ומעולה מנסיון של שנתיים .קניתי יד 2 3000 ק"מ

סוס עבודה 0 תקלות .

כותרת
ה S3 חזק מהיר ומעולה מנסיון של שנתיים .קניתי יד 2 3000 ק"מ
למספר 45.
אורח
אתה כנראה לא דובר אמת ובטח שעובד שם.

ולי יש שלושה חברים שרכשו כזה ומכרו את הקטנועים בפחות מחצי מחיר והצליחו רק בטרייד אין כי לא היה אפילו אחד שהתקשר לשאול על הכלי ביד 2.
תנסה לבד והתקשר ליד 2 ותראה שימכרו לך את הכלי גם ב30 אחוז מערכו במחירון.
0 תקלות גם לא בחלום.

כותרת
אתה כנראה לא דובר אמת ובטח שעובד שם.
רוסי לא רוסי
אורח
רוסי לא רוסי
ל 46,אני לא יודע מי החברים שלך

אבל מניסיון ארוך שלי איתו 30 של אלף וטיפולים בזמן בראלי מוטור לא היתה לי שום תקלה והכלי פותח וסוגר ולא סופר את המתחרים.נראה שאתה משוחד.. הכלים האלה מציפים את הכבישים ורמת האמינות שלהם ברמה הכי גבוהה.

כותרת
ל 46,אני לא יודע מי החברים שלך
למספר 47
אורח
יש לי תשובה לך ומניסיון אישי עם הכלי.
אני לא חולק עליך אבל גם כן חולק עליך ואסביר. 1. חולק עליך שיש לך קטנוע שעברת איתו 30 אלף ק"מ בלי תקלות. כנראה התבלבלת וזה לא הדיאלים, אולי זה קימקו או סאניאנג. לגבי זה שהוא אצלך הרבה זמן אז רק נותר לי לספר לך שהוא ישאר אצלך גם עוד הרבה הרבה זמן. כי למכור אותו בטח שלא תצליח. לדעתי אתה יכול לשמור אותו ולעשות אותו רב אספנות לדברים לא מוצליחם שיוצרו ויחשפו בעוד כמה עשרות שנים. ולסיכום. הכלים האלו מציפים את הכבישים ואתה צודק וזה הכל בגלל השיטת מכירות שהייתה נהוגה באלבר שבה הם לקחו כל זבל שנע בכביש… קרא עוד »
כותרת
יש לי תשובה לך ומניסיון אישי עם הכלי.
עמנואל
אורח
ג'וי מקס 250 2008

קניתי בשנת 2010 כך שיש לי אותו 5 שנים ואני מאוד מרוצה.
83,000 ק"מ – לאחרונה אני ממלא שמן כל שבועיים או אחרי נסיעה ארוכה.
נסעתי איתו המון נסיעות ארוכות והוא אמין מאוד.
טיפולים: מחליף שמן + פילטר + ברקסים (מאוד פשוט) לבד, ופעם ב 12,000 ק"מ מגיע למוסך.

כותרת
ג'וי מקס 250 2008
יוסי
אורח
הכי חסחוני בדלק

מי הכי חסכוני בדלק?

כותרת
הכי חסחוני בדלק
wpDiscuz

תגובות

וספה מגדל
הונדה מגדל