מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
רוית דדוש עליון
תמוז
KTM שמאל
סטומפ
לרט
לרט
1 על 1
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
מונדיאל קוביה
ברקום שמאל

HM מוטו CRE F250X – יפני ברוטב איטלקי

HM מוטו CRE F250X – יפני ברוטב איטלקי

גיל פריאנטה

צילום: גיל פריאנטה

חברת HM מוטו האיטלקית היא למעשה סוכנות גדולה של הונדה שהחליטה לקחת את אופנועי המוטוקרוס של החברה ולייצר להם גרסאות אינדורו בעלות רישוי כביש. במסגרת תהליך ההסבה דאגו ב-HM לשפר ולהוסיף מכלולים לבסיס הקיים כדי להפיק ממנו את המקסימום. ה-CRE250X הוא הגרסה המתונה יחסית שנבנתה על בסיס ההונדה CRF250. למרות המראה הדו"שי אין לטעות ומדובר האופנוע שטח מקצועי.
ה-HM  הרגיש הכי קרוב שאפשר להונדה ומי שלא מכיר את חברת HM  האיטלקית יחשוב שזה הונדה טהור. יש לציין שה-HM הגיע הכי חדש מבין כל חמשת הכלים והכל נראה עדיין "בתולי".

מנוע, ביצועים
התנעת האופנוע קלה ומהירה והאופנוע מזמין אותך לבחון את המגבלות שלך או שלו. מנוע ההונדה מרגיש חזק  עם כוח רציף ולא מאיים. תחום הכוח מתרכז למטה ובאמצע הסל"ד ולפעמים מתקבלת התחושה שמקבלים יותר כוח מהמנוע ממה שבקשת. ה-HM היה היחיד עם תיבת הילוכים בעלת 5 יחסי העברה אך הדבר עלול להוות חסרון רק בשבילים פתוחים ומהירים מאד.

מתלים, התנהגות, בלמים
המתלה הקדמי מתוצרת Showa רגיש ורך מידי ובמעבר על במפים גדולים מרגיש כאילו "נשתל" בקרקע. בקו ישר לעומת זאת הרגיש המזלג בבית ובירידות מסולעות נתן תחושת ביטחון טובה. הבולם האחורי הרגיש מצוין בכל עת וחיפה על המתלה הקדמי במקרים מסוימים.

ההיגוי חד וזריז ועם תחושת הביטחון שהוא נותן אפשר להחליק את הקדמי לסיבוב בכזאת בטחון שגורמת לך רק לחייך בתוך הקסדה. הבלמים ב-HM נהדרים ומתפקדים ממש כמו דגמי המוטוקרוס. הקדמי 260 מ”מ והאחורי 240 מ”מ נקודתיים ונושכים. האחורי רגיש וננעל מהר ממש כמו דגם המוטוקרוס של הונדה.

נוחות רכיבה, תפעול, גימור
ישיבה על האופנוע ומרגישים אופנוע יפני או יותר נכון ,מרגישים הונדה. מי שרגיל לרכוב או רכב על הונדה בעבר ירגיש בבית מיד ואת זה אי אפשר לפספס. ארגונומית אי אפשר שלא לאהוב את תנוחת הרכיבה בהונדה שם הונדה תמיד שלטה.
האופנוע לא רחוק מתחושת דגם המוטוקרוס של הונדה הוא צר וארוך ומושב האופנוע קשה ומחוספס. נוחות הרכיבה ב- HM הייתה מצוינת ומתחברים אליו במהירות. התפעול חלק ונעים, הכל עובד כמון שעון ונמצא במקום. כמו שאופנוע צריך להיות.

השורה התחתונה
הונדה זה הונדה למרות שהרוטב איטלקי. מי שרגיל לרכב על הונדה ירגיש על ה-HM בבית ובלי צורך בתקופת הסתגלות או בכוונונים. למעשה ב-HM לקחו את הנוסחה המנצחת של הונדה במוטוקרוס והתאימו אותה לרכיבת אינדורו. אופנוע ידידותי כמו הונדה ועם אופי איטלקי וייחודי. הטוב משני העולמות.

מחיר, אחריות, אחזקה
מחיר המחירון של ה-CRE F250X עומד על 79,900 אלף ש"ח כאשר ישנה הנחה של 5% על תשלום במזומן. האחריות היא לשנה ללא הגבלת ק"מ.

תעודת זהות

HM מוטו CRE F250X
מחיר: 79,900 ש"ח
אחריות: שנה
שנת דגם: 2012
דרגת רשיון: A1

נתונים טכניים

מנוע:  צילינדר יחיד, 249 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי יחיד, קירור מים
קדחXמהלך: 52.2X78 מ"מ
יחס דחיסה: 12.9:1
תיבת הילוכים: 5 הילוכים
מתלים:
קדמי – מזלג הפוך שוואה 47 מ"מ כיוונון מלא, מהלך 315 מ"מ

אחורי – מונושוק, בולם שוואה עם כוונון מלא, מהלך 315 מ"מ

בלמים:
קדמי – דיסק פרפרי 260 מ"מ, קליפר 2 בוכנות

אחורי – דיסק פרפרי 240 מ"מ, קליפר בוכנה אחת

צמיגים:
קדמי – 90/90-21
אחורי – 120/90-18

בסיס גלגלים: 1,481 מ"מ
גובה מושב: 958 מ"מ
מיכל דלק: 7.3 ליטר
משקל יבש: 114.8 ק"ג

יוני רבן:

"ממש אהבתי אותו, הוא בא במקום”

7 תגובות ל HM מוטו CRE F250X – יפני ברוטב איטלקי

  1. שימו לב!הנתון שאתם מפרסמים על משקל האופנוע הוא שגוי! המשקל שציינתם (114.8 ק"ג) הנו משקל מלא! משקל האופנוע יבש (כך שניתן יהיה להשוות אותו למתחרה מק.ט.מ. לדוגמא) הוא בסביבות 104 ק"ג! אופנוע קל בטירוף!

  2. בדגם הזה, HM לא לקחה את דגם המוטוקרוס הR והסבה אותו אלא איבזרה ורישיינה לכביש את דגם האנדורו הX.
    מה שמתואר בפתיח יותר מתאים לHM CRE250R

  3. אלא אפטר מרקט של hm נושכים טוב יותר מהסטוק של הונדה. זהוא crf250x והאיטלקים לא עשו פה שום דבר כמעט כי זה גרסת האינדורו של הונדה, למעט אבזירי כביש דיסקים שעון שונה ומדבקות.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל