אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

קיוואי בנלי
שוברט עליון מתחת לשורת MENU
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
KTM טופ מתחת ללוגו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
אופנוסנטר קוביה שמאל
לארט
Ad motorsport
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
KTM עליון קוביה
כרמיאל קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
HJC
מטרו מבצעי אוגוסט – קוביה שמאל
שוברט

סאניאנג ג'וימקס החדש – התרשמות ראשונית

סאניאנג ג'וימקס החדש – התרשמות ראשונית

תומר לשר

צלם: רונן טופלברג, תומר פדר

אירוע ההשקה של הסאניאנג ג'וימקס שהתרחש השבוע היה חריג בהיקפו לא בגלל חשיבותו של הג'וימקס בשוק הישראלי אלא עקב היותו אירוע השקה בינלאומי. כאמור, ישראל נבחרה לארח את ההשקה של הג'וימקס החדש עבור השוק האירופאי. את הג'וימקס החדש פגשנו לראשונה בערב ההשקה המושקע שנערך במרינה בת"א בצילו של מלון קרלטון. ביום שלמחרת הגענו למרכז לחתירה דניאל אשר נמצא בירקון בצפון ת"א יחד עם 70 עיתונאים וסוכנים מרחבי אירופה לקבלת הכלים להתרשמות קצרה לכל דגם (125/250/200). אין ספק שגרסת ה-300 היא זו שאותי אישית עניינה ביותר זאת בעקבות מענה ישיר לדאונטאון של קימקו.

השורה התחתונה
הג'וימקס החדש מהווה שיפור משמעותי מקודמו כמעט בכל תחום. השיפור בהתנהגות לעומת הדגם הקודם מורגש בהחלט לעומת הדגם הקודם כשאת החבילה מגבה נוחות נאותה ובלמים טובים. הג'וימקס החדש מאובזר ושימושי אך למרות השיפור המשמעותי הגימור עדין לא מושלם. גרסת ה-125 מרגישה כבדה מידי ומיועדת בעיקר למוגבלי הרישיון המחפשים ממדים גדולים. גרסת ה-300 היא המוצלחת במשפחה אך בניגוד לדף הנתונים לא מרגישה חזקה בהרבה מגרסת ה-250. פרמיית הביטוח הגבוהה עבור דגם ה-300 הופכת את גרסת ה-250 למשתלמת וההגיונית ביותר במשפחת הג'וימקס החדש.

עיצוב, אבזור, שימושיות
סאנגיאנג עשתה לא מעט שעורי בית ושלושת דגמי הג'וימקס  נראים זהה לחלוטין עם שינויים מינוריים בין הגרסאות שרובים לא נראים בעין בלתי מזוינת. מכיוון שכבר סיפרנו לכם את רוב הפרטים היבשים רלוונטים על הג'וימקס החדש הגיע הזמן לגשת להתרשמות המעשית. כל הכלים עברו מסכת שינוים כוללנית החל מהעיצוב ועד השלדה ובעיקר בקרבי יחידות ההנעה. הדור החדש של הג'וימקס נראה מודרני למדי ושומר על סממני העיצוב של קודמו אך נראה יותר מחודד ודינאמי. הדמיון לקימקו דאונטאון, במיוחד מאחור בהחלט נראה לעין. קל להבחין בתאורת ה-Led בפנסים הראשיים ותוכלו למצוא תאורה כזו גם במאותתים שנוספו למראות החדשות והגדולות. מבחינת נוחות הכלים הרגישו נוחים ונעימים, המושב נוח ומרווח ולמורכב ישנה כעת משענת גב חדשה ומתכווננת. המורכב/ת נהנים גם מרגליות נשלפות נאות הנסגרות במגע קל. הג'וימקס מגיע בצבעי שחור, כסף ולבן אך דווקא בצביעת הגרניט בעלת המרקם המחוספס הוא נראה אלגנטי ביותר.

מבחינה ארגונומית קל ונעים להגיע לכל מתג נחוץ למעט כפתורי שינוי התצוגה הדיגיטלית שלא ממש נוחים לתפעול עם כפפות. לוח המחוונים החדש בעל 4 שעונים מוקפים טבעות כסופות ואלגנטיות מספק את כל המידע הדרוש. הוא כולל בנוסף למד מהירות ומד סל"ד גם מד דלק, מד חום מנוע ומד טעינה בתצוגה הדיגיטלית. עם זאת חבל שישנו רק מד מרחק מתאפס אחד. המראות החדשות ע-נ-ק-י-ו-ת ובהחלט עושות עבודה נפלאה כשהן מספקות שדה ראיה נרחב וכמובן שהן ניתנות לקיפול במידת הצורך. הג'וימקס מאובזר למשעי כשבתא הכפפות הנמצא תחת הכידון בצד ימין תמצאו שקע USB ושקע מצת 12V לבעלי הסמארטפונים אשר רמת ביצועי הסוללה שלהם אינה מרקיעה שחקים. בגרסת ה-250 וה-300 תמצאו גם מתג להפעלת אורות ערפל וחיישן אורות אוטומטי כשבגרסת ה-300 ישנה גם מערכת חימום. תא המטען נשאר מפלצתי כמו בדגמים היוצאים והוא מסוגל להכיל בקלות שתי קסדות מלאות במידה גדולה.
אלא שפתיחת תא המטען חושפת נקודה בעיתית בג'וימקס. אמנם רמת האיכות הכללית של ברמת החומרים והן ברמת ההרכבה השתפרה מאד אך עדין ניתן למצוא מספר פאולים מעצבנים שמעידים על חיסכון. כך המושב הנפתח נתמך בבוכנה הידראולית אך היא שברירית למדי והמושב עצמו מתנועע לכל עבר. פתח מיכל התדלוק דקיק וקופצני ונראה שלא ישאר במקומו זמן רב ואילו מדרסי הרגלים מהגומי אמנם מספקים אחיזה טובה אך כבר מגלים סימנים שלא יישארו במקומם זמן רב.

ביצועים, התנהגות
גרסת ה-125 של הג'וימקס הרגישה מעט עצלה כאשר עד 35 קמ"ש הורגש כי המנוע חלש עבור המשקל/גודל של הכלי. מעבר למהירות הנ"ל יש שיפור בתאוצה והקטנוע מרגיש יותר טוב עד למהירות מרבית קצת מעבר ל-100 קמ"ש. המנוע בשילוב התמסורת העייפה מרגיש כי הגוף מעט גדול להספק/ביצועים, עבודת הווריאטור במהירות נמוכה מעט לא החלטית וגורמת לרעידות ביציאה מהמקום. מבחינת התנהגות הקטנוע מרגיש יחידה אחת הרמונית וזורמת עם שפע יציבות ראויה לשבח במיוחד במעבר על מהמורות. בלמים מעולים אשר עושים עבודה נפלאה זאת לאור העובדה שמדובר בכלי לא קטן השוקל בגרסה זו למעלה מ-170 ק"ג.

גרסת ה-250 הרגישה הגיונית בהרבה. המנוע חי ומתאים יותר לגודל/משקל של הג'וימקס החדש ויחידת התמסורת עובדת בצורה הרבה יותר לינארית וחלקה. השיפור בהתנהגות הקטנוע במהירויות גבוהות יותר בהחלט מורגש, גם במצב הרך ביותר של הבולמים האחוריים, בזכות השלדה שעברה הקשחה משמעותית. הדבר מורגש היטב במעבר בין נתיבים במהירות הנושקת ל-140 קמ"ש שם הקטנוע לא מתרגש כלל. בתמרון עירוני הרגישו כל הגרסאות מאוד נעימות לתמרון וצליחת רחובות סואנים. גם כאן הבלמים עושה עבודתם נאמנה הן ברגש והן בעוצמה.

הג'וימקס 300 הוא בהחלט גולת הכותרת בזכות המנוע הכל חדש. למרות נתוני הספק גבוהים בקרוב ל-30% מגרסת ה-250 התחושה היא שגרסת ה-300 חזקה רק במעט כשהמהירות סופית כמעט וזהה. אלא שמבחינת איכות הנסיעה והעבודה החלקה של התמסורת אין ספק שגרסת ה-300 היא המנצחת האישי שלי מהיום הזה. גם כאן הבלמים מעולים ומתלים סבירים לכל דעת, משלבים היטב בין קשיחות שתורמת להתנהגות פנטסטית ברכיבה בין עירונית ועם זאת יודעים לגהץ מהמורות  בנונשלנטיות.

בקרוב יעברו הכלים מבחנים מעמיקים שם נפרט בצורה מעמיקה לכל אחד ואחד מהם עם השוואה למתחרים בשוק.

סאניאנג ג'וימקס – מפרט טכני

ג'וימקס 125i ג'וימקס 250i ג'וימקס 300i
מנוע צילינדר יחיד, 124.5 סמ"ק, גל זיזים עילי, 4 פעימות, קירור מים, הזרקת דלק צילינדר יחיד, 249.4 סמ"ק, גל זיזים עילי, 4 פעימות, קירור מים, הזרקת דלק צילינדר יחיד, 278.3 סמ"ק, גל זיזים עילי, 4 פעימות, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 12.9 כ"ס ב-9,000 סל"ד 23.4 כ"ס ב- 8,000 סל"ד 29.5 כ"ס ב-8,500 סל"ד
מומנט 1.1 קג"מ ב-7,000 סל"ד 2.3 קג"מ ב-5,5000 סל"ד 2.6 קג"מ ב-6,500 סל"ד
קדחXמהלך 48.8X57 מ"מ 63X71 מ"מ 63X75 מ"מ
יחס דחיסה 10.5:1 10.5:1 10.5:1
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי, מהלך 88 מ"מ

אחורי – בולם כפול, 5 מצבי שיכוך, מהלך 89 מ"מ

קדמי – מזלג טלסקופי, מהלך 88 מ"מ

אחורי, בולם כפול, 5 מצבי שיכוך, מהלך 92 מ"מ

קדמי – מזלג טלסקופי, מהלך 88 מ"מ

אחורי, בולם כפול, 5 מצבי שיכוך, מהלך 92 מ"מ

בלמים קדמי – דיסק פרפרי 260 מ"מ

אחורי -דיסק פרפרי 240 מ"מ

קדמי – דיסק פרפרי 260 מ"מ

אחורי -דיסק פרפרי 240 מ"מ

קדמי – דיסק פרפרי 260 מ"מ

אחורי -דיסק פרפרי 240 מ"מ

צמיגים קדמי – 120/70-14
אחורי – 140/60-13
קדמי – 120/70-14
אחורי – 140/60-13
קדמי – 120/70-14
אחורי – 140/60-13
בסיס גלגלים 1,515 מ"מ 1,535 מ"מ 1.535 מ"מ
גובה מושב 760 מ"מ 760 מ"מ 760 מ"מ
מיכל דלק 12 ליטר 12 ליטר 12 ליטר
משקל 172 ק"ג 190 ק"ג 192 ק"ג
מהירות מרבית (יצרן) 105 קמ"ש 128 קמ"ש 140 קמ"ש
צריכת דלק (ב-50 קמ"ש) 43 ק"מ לליטר 41 ק"מ לליטר 38 ק"מ לליטר

הגב

avatar
מיין לפי:   חדש | ישן
אמיר דניאל
אורח
בקיצור דאונטאון עם סמל של סאן יאנג

לא שיש בזה משהו רע

כותרת
בקיצור דאונטאון עם סמל של סאן יאנג
אלפינסטאר
אורח
הגיע הזמן שישנו את תקנות הביטוח הארכאיות האלה

עוד תקנה מטומטמת מימי הביניים
בגלל 30 סמ"ק צריך לשלם עוד אלפיים שקל ביטוח

כותרת
הגיע הזמן שישנו את תקנות הביטוח הארכאיות האלה
dudi
אורח
אם לא הייו 30 סמ"ק היו מוצאים סיבה אחרת.
כותרת
אם לא הייו 30 סמ"ק היו מוצאים סיבה אחרת.
חן
אורח
כל הכבוד למטרו שהצליחו להביא את ההשקה לארץ.
כותרת
כל הכבוד למטרו שהצליחו להביא את ההשקה לארץ.
בחור אנלוגי בעולם דיגיטאלי
אורח
בחור אנלוגי בעולם דיגיטאלי
נחמד

אבל בטח הדגם 300 לא ממש יצליח כמו ה250

כותרת
נחמד
דודו
אורח
ג'וי מקס

פצצה של כלי
כל הכבוד למטרו על החדשנות

כותרת
ג'וי מקס
ורד
אורח
מעניין

מתי אפשר לקחת לנסיעת מבחן?

כותרת
מעניין
אלון שדה
אורח
מה נסגר?

זו כבר פעם שלישית שאני שואל את השאלה ולא מקבל תשובה.
על פניו נראה שיש שיתוף פעולה בין דוגרי למטרו אז מדוע הכתב דורון לא מכניס כלים של מטרו לסרת הכתבות והמבחנים שלו???????
אולי לו יש בעיה עם מטרו?

כותרת
מה נסגר?
אבירן
אורח
מטרו תושייה

האמת אני מת על הכלים של ימהה אבל בכל פעם שאני נכנס לסוכנות בתושייה אני חוטף התקף קלאסטרופובי, חברה אולי תסדרו ותשפצו שם קצת?

כותרת
מטרו תושייה
אוריאן
אורח
אינטגרה/T-MAX

האם החברה בהנהלה התחילו לא לישון בלילה לאור המכירות של האינטגרה בחודש אפריל?

כותרת
אינטגרה/T-MAX
דודו
אורח
השוואתי דחוף

דוג"רי מה עם איזה מבחן השוואתי בין כל הגדלנועים שיש בשוק ?

כותרת
השוואתי דחוף
קיילי
אורח
ראיתי שלשום בחדשות ערוץ 2

אפילו יונית לוי התרגשה- עם צבע השיער החדש: חבורה של עיתונאים מכל רחבי העולם קיבלו כל אחד כלי והתחילו להסתובב בתל-אביב. בכתבה הם אמרו שהנהיגה בישראל אגרסיבית- אבל בתורכיה המצב הרבה יותר גרוע.

כותרת
ראיתי שלשום בחדשות ערוץ 2
רני
אורח
מנוע חדש

ראיתי אותו אתמול במטרו- חיה אחרת לחלוטין. כל הכבוד למטרו- נציגי מדינת ישראל על הכבוד הרב בהפקת השקה בינלאומית.

כותרת
מנוע חדש
יאיר ג.
אורח
אם הוא התארך בשלושה סנטימטר

מראש זה ייתן לו יותר איזון ויציבות על הכביש. בהצלחה.

כותרת
אם הוא התארך בשלושה סנטימטר
רינת
אורח
מהמם ביופיו

מכל כיוון וזוית- דוגמן, נקודה.

כותרת
מהמם ביופיו
רוי
אורח
מה זה חיישן אורות אוטומטי?!
כותרת
מה זה חיישן אורות אוטומטי?!
יהושע/שוקי, רמת גן.
אורח
יהושע/שוקי, רמת גן.
שדרוג ענק ליצירה מופלאה ממילא.
כותרת
שדרוג ענק ליצירה מופלאה ממילא.
מקס מקסימוס
אורח
לדעתי האישית

הוא נכנס ישירות לקטגוריית המקצוענים.

כותרת
לדעתי האישית
יאצק
אורח
לא לדאוג לעולם...

לפי דעתי הגו'מקס הקודמים- בייחוד ה 125 נראים טוב ונוסעים עוד יותר טוב. והחדשים ייתנו בראש לכולם. סעו בזהירות.

כותרת
לא לדאוג לעולם...
אביב
אורח
יש בג'וי מקס החדש הרבה ייתרונות

לא רק עיצוביים חיצוניים- גם תצרוכת דלק נמוכה יותר.

כותרת
יש בג'וי מקס החדש הרבה ייתרונות
לחברת מטרו:
אורח
השקה בינלאומית בארץ

כל הכבוד, כל הכבוד. אנחנו טובים כמו כל מדינה אחרת: טיפולים, חלפים, אחריות, שירות- תמחור הוגן ויש לכם קלף חזק ביד.

כותרת
השקה בינלאומית בארץ
אליעזר חיפה.
אורח
אליעזר חיפה.
סוף

אין מילים, כלי כלי. והשלוש מאות ייתן בראש וגם עם דרגות הרישוי המאפנות- יש כאלו שזה יישתלם להם.

כותרת
סוף
בחור חדש בבלוק
אורח
בחור חדש בבלוק
הבאתם לנו כבוד.

לאט ובטוח. ירדו מחירי הביטוח, ירדו המחירים בכל התחומים. כמו שעשיתם לפני חודשיים 27 אחוז הנחה על חלקים לסאניאנג- יהיה בסדר…

כותרת
הבאתם לנו כבוד.
SYM
אורח
הטאווייוואנים היו פה שבוע

היה כתוב בכל אתרי האופנועים שהם אכלו חומוס ופלאפל, הכירו את ישראל- ים המלח, מצדה, וכל מה שאנחנו טובים בו. וכמובן יש עוד אלף דברים שאנחנו לא טובים בהם (נהיגה מסוכנת ותאונות דרכים איומות, כמו אתמול). אבל עכשיו היה לנו צ'אנס חד-פעמי להופיע ביום שני האחרון, בכל המגזינים, בכל העולם. שאפו ליבואן סאניאנג. בהצלחה. סאניאנג זה סאניאנג.

כותרת
הטאווייוואנים היו פה שבוע
דורון וקנין - מערכת דו"גרי
אורח
דורון וקנין - מערכת דו"גרי
תגובה למגיב 8

אלון היקר.
הרשה להסב את תשומת לבך כי כל תגובותיך נקראו ואף השבתי עליהן.
לגבי שאלתך אני חוזר על התשובה שנתתי לך בכתבה על הקרוסראנר מיום 30-03-12 http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=945
אני עורך את מבחני הכלים אך ורק בסופי שבוע בלבד, עקב מגבלה ביטוחית מצד מטרו טרם ביצענו מבחן לכלים מתוצרת ימהה וקוואסקי.
אני בטוח לכשתיפתר בעיית הביטוח אני אשמח לפאר את ישבני בכלי של קמור. 🙂
המשך רכיבה זהירה ומהנה.

כותרת
תגובה למגיב 8
TTR
אורח
שיפרו את האיכות אבל עדין סאניאנג זה כלי חד פעמי

אחרי 5 שנים 40 אלף ק"מ זרקתי את הג'וירייד לפח כי לא היה טעם לא לתקן ואף אחד בטח לא רצה לקנות

כותרת
שיפרו את האיכות אבל עדין סאניאנג זה כלי חד פעמי
מורן
אורח
ה250 וה- 300 כמעט זהים בנתונים.

האם בכלל שווה לעבור ל300. אני רוכב הרבה מחוץ לעיר והתצרוכת דלק שלי מעולה. וב300 לא יודע אם המנוע אמין ובאמת כמה דלק הוא יצרוך .

כותרת
ה250 וה- 300 כמעט זהים בנתונים.
למגיב מס 26
אורח
לדעתי חמש שנים זה לא ממש חד פעמי
אני רכבתי על ג'וירייד 125 סמ"ק: 56.000 ק"מ בארבעה עשר חודשים, בשליחויות- פרט לבלאי סביר הוא נסע ונסע. כמובן שלאחר שמצצתי לו את כל המיץ מחירו לא גבוה. ואולי תתפלא: הרוכש בחר להשקיע פחות מאלפיים ש"ח: החליף רינגים, מאניפול, בולמים קדמיים, מיסבי גיר, השחזת הפאזה בצלחת ו….. ממשיך לסוע איתו עד היום- אנחנו נפגשים מדי פעם בצמתים והוא שואל אותי: "האם יש לי עוד אחד כזה למכור לו". הבוס שלי מחליף ומשתדרג בכל שנה בג'וימקס חדש, אז עכשיו הוא עם הזרקה וכמו שאני מכיר אותו, אחרי שהוא יגשש חודש וישמע פידבקים על החדשים- (כי הוא אדם יסודי וחסכן)- הוא ייגש… קרא עוד »
כותרת
לדעתי חמש שנים זה לא ממש חד פעמי
אבי .ש
אורח
כלקוח אני מצפה לקבל מוצר טוב.

כלי שכזה ללא ABS אינו עומד יותר בסטנדרט בסיסי של בטיחות.אני כלקוח לא אקנה כלים כאילו ובהחלט מעדיף את ה DT רק בשל מערכת ה ABS.
בטיחות אינה פינוק אלא צורך יומי ומוחלט!!!

כותרת
כלקוח אני מצפה לקבל מוצר טוב.
שוריק
אורח
שם המשחק בכלים האלו זה המחיר

ברגע שמטרו יתפרעו זה יפגע להם במכירות

כותרת
שם המשחק בכלים האלו זה המחיר
חיים
אורח
אין מה לעשות טיוואני זה לא יפני

אולי חוץ מיונדאי אבל הם לא בדו גלגלי

כותרת
אין מה לעשות טיוואני זה לא יפני
צבי
אורח
קטגוריית ה300 היא קטגוריה בעייתית בארצנו
כותרת
קטגוריית ה300 היא קטגוריה בעייתית בארצנו
רן זמיר
אורח
למספר 29. אתה אוכל ראש. ולא מבין דבר.

אם אתה רוצה לקנות כלי עם ABS. לך ותקנה . אל תשכח שכל תוספת עולה כסף. ואתה לא מצפה שכלי כמו TMAX שעולה כפול יהייה זהה לכלי כזה. סאניאנג הוכיחו את עצמם ככלי טוב כבר עשרים שנה.

כותרת
למספר 29. אתה אוכל ראש. ולא מבין דבר.
אבי .ש
אורח
ל 33, קצת נימוס ודרך ארץ.

אני מקווה שאתה רוכב יותר שקט מאשר אתה מתנפל בכתיבה.
ABS זה סטנדרט שאליו יש לשאוף לבטיחות הרוכב, המחיר הרגיל עליו דיברת מנופח גם כך.

כותרת
ל 33, קצת נימוס ודרך ארץ.
נדב
אורח
מעולה

אין על סאן יאנג דלק וסע

כותרת
מעולה
צור
אורח
יאללה, ממתינים ל-JM החדש ראש בראש מול X10
כותרת
יאללה, ממתינים ל-JM החדש ראש בראש מול X10
רונן
אורח
ממש לא דאון-טאון

מה זה זה אופניים? מה זה הגלגלים הדקים האלה? ה 300 של דאון טאון ממש ממש אבל לא משתווים ל 300 של ג'ויי מקס או שאם תרשו לי לתק 278 סמק. בדיחה

כותרת
ממש לא דאון-טאון
חיים רומוסוביץ
אורח
חיים רומוסוביץ
אין על סאן יאנג !!!

אני רוכב כ6 שנים על אופנועים וברשותי רק כלים של סאן יאנג אין לי תלונה אחת עליהם הם מעולים מאוד ונחשבים בארץ למרצדס של הקטנועים ואני בטוח שהגויימקס החדש כלי מעולה והם ימשיכו להפתיע אותנו לטובה !!!

כותרת
אין על סאן יאנג !!!
עמית
אורח
זהירות מקטנועים של סאן יאנג

שימו לב, אחרי שנה וחצי בלבד על הכביש נסתם אגזוז בג'וי מקס 250 XI. כמה מוסכנים שדיברתי איתם אומרים שזה ידוע "מחלה" של הקטנוע הזה. הקטנוע עדיין תחת אחריות (שנה וחצי על הכביש). המוסך המרכזי לא מוכן לדבר איתי כי אין לי את כל הטיפולים להציג לו. אחרי ויכוחים קשים, הוא הציע לי 20% ברכישת אגזוז חדש!!! כמה עולה חדש אתם שואלים, תתכוננו ליפול מהרגליים – 8500 שח!!!!! אני לא בהזיות זה המחיר! מתנערים מאחריות ולא מוכנים לתקן רכיב מרכזי בקטנוע שידוע שהוא בעייתי. רוצים שאני אשלם על הבעיות של היצרן בטענה שאין לי טיפולים!!! זהירות מהקטנועים של סאן יאנג!!!

כותרת
זהירות מקטנועים של סאן יאנג
ליאור
אורח
אחרי 9 שנים על joymax 250 כדאי שתדעו
היה לי את הדגם הקלאסי ואחרי זה את הxi (שנגנב לצערי) לג'וי מאקס יש המון "מחלות". כמה? הנה תיקונים שנאלצתי לעשות (למרות ההקפדה על טיפולים קבועים): בשניהם נאלצתי לעשות וריאטור (סביבות ה2400 שח) בשניהם נאלצתי לעשות שיפוץ כללי לגיר (סביבות ה 2600 שח) בשניהם הייתי צריך להחליף קאליפר (1200 שח). באחד הלך מנוע ב60 קמ (בדגם הישן יותר לא הxi). בקיצור, כשאתה פונה למוסכניק לשאול "למה זה קורה?? יש דרך למנוע את זה? הרי הקטנוע כולה על 38 ק"מ!". התשובה שתקבל זה תמיד "זאת המחלה שלהם". וכן, חסכו שם על מנגנון הגיר הוריאטור הבית משקולות שעשוי מחומר זבלה כלכך שהוא… קרא עוד »
כותרת
אחרי 9 שנים על joymax 250 כדאי שתדעו
יהונתן
אורח
נתוני הצריכת דלק שלכם דמיוניים

כל תדלוק אני מאפס את הק"מ והנתונים האמיתיים הם ב-250 הזרקה 1/30 בקיץ.
בחורף 1/28.
בג'וימקס Xi זה 1/27 בקיץ, 1/25 בחורף. וזה בנסיעות בין עירוניות מתונות לחלוטין.
4.5 שנים שאני עוקב אחר התדלוקים

כותרת
נתוני הצריכת דלק שלכם דמיוניים
דוד
אורח
מעניין איך ה-125 נוסע?

והאם הוא שווה את המחיר?

כותרת
מעניין איך ה-125 נוסע?
wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל