fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

בשירות המערכת | 10 דברים לסיכום שירותו של הימאהה טריסיטי 125

בשירות המערכת | 10 דברים לסיכום שירותו של הימאהה טריסיטי 125

עמית משיח

צילום: אסף לביא

1. חשבנו שזה הכנה לניקן… אז זהו ש… לפחות בתחום הבלימה המאוחרת, מה מאוחרת – עמוק אל תוך הפניה – יש למה לחכות.

2. המושב נוח ביסודו אך מאבד מנוחותו ברכיבה של יום שלם באוכף; איכות התפירה והכיסוי מעולים, הספוג מתרכך מהר והמבנה אינו תומך בו ברכיבה ממושכת. אחרי שנת לילה טובה – הוא קם כמו חדש.

3. בזכות זה שהוא קצר וצר הוא משתחל מדהים בפקקים. המיומנים לא יורידו איתו רגל לעולם, אפילו במהירות 0… הפרונט השמן יציל אותך בעצירת חירום פתאומית פי שניים שטח פנים = פי שתיים יותר אחיזה.

4. הידעת שאפשר לדרוך על כף הרגל של רוכב אחר במפגש בצומת? וחמור מכך, על כף הרגל שלך עצמך! – בעת תמרוני חניה.

5. עולה (ויורד) מדרכות בקלות של ממש, בכל זווית גישה שתרצו.

6. טריסיטי בלי ארגז זה כמו … כל אחד והדמיון שלו – תא האחסון פשוט קטן מדי… טריסיטי צריך ארגז. נקודה. הוא לא דו"ג וזה אפילו מתאים לו לעיצוב…

7. בכמה ממדינות אירופה – צרפת, למשל, לא צריך רישיון נהיגה עבורו. רק רשיון רכב.

8. איפה שאחרים מפסידים שם הוא מנצח. אספלט מגורד, חצץ, בורות, שמן, גשם או ברד – הצחקתם אותו.

9. סימולטור רכיבה מושלם; מפצה על טעויות של הרוכב ונשאר על שלושת הגלגלים – ספק טרקטורון כביש. מה שבטוח – Stupid Proof.

10. התנהגות ויעילות לה לא ציפינו ואותה אנו שמחים לקבל… אפילו שעדיין נרצה שני גלגלים באופן דיפולטי – אחרי הכל – BIG LIKE.

ולסיכום; מעל 3,000 ק"מ, מעל 3.5 חודשים, אלפי חוברות מוטו, בהמון סבבים, נכנסו מתחת למושב ובארגז קרטון בין הרגליים, פאנצ'ר אחד באחורי וטיפול אחד; 0 תקלות, התנעה בנסיון ראשון בכל בוקר (או ערב), נוחות תפעול גדולה והגנת רוח מעולה. אפילו מעט יכולת השתוללות על שביל לא סלול.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל