fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

רכיבה ראשונה: הונדה CB300R ו-CB1000R

רכיבה ראשונה: הונדה CB300R ו-CB1000R

בוחנים: סטפן אבנדיצ'י, אריק רוזנבלום | צילום: רונן טופלברג

 

אתמול הושקו דגמי ה-CB החדשים של הונדה בנפחי 125, 300 ו-1000 סמ"ק, את דגם ה-CB125R כבר בחנו באתר ובמגזין וכעת אנו זוכים להזדמנות, גם אם קצרה, לסיבוב חטוף על יתר בני המשפחה.

 

הונדה CB300R

ברכיבה הקצרה על דגם ה-CB300R מיד הבחנו שהוא מזכיר לנו מאוד את אחיו קטן הנפח, ה-CB125R, במימדיו, התנהגותו ובתנוחת הרכיבה, גם קלות התפעול וההרגשה ה"קטנה" בין הרגליים (נו באמת, תתבגרו – אנחנו שמענו את הגיחוך הזה) עשו את דרכם מדגם ה-125 ל-300. הם חולקים מכלולים רבים – שלדה, מיכל דלק, פנס חזית, גלגלים, מערכת בלימה, לוח מחוונים ובולמים – כשב-300 הבולם האחורי ניתן לכיוון עומס קפיץ ב-7 מצבים. תנוחת הרכיבה והמושב נוחים מאוד וכל החבילה מרגישה טוב בתוך העיר, זהו גם תחום המחייה העיקרי של ה-CB300R, המראות, לוח המחוונים ומתגים איכותיים וטובים, גם כאן ההיפוך המסורתי של הונדה בין מתגי הצופר והאיתות.

מנוע חלק וצפוי, כמעט בנאלי וההגדרה הטובה ביותר תהיה "רגיל", שלא תבינו לא נכון, הוא טוב – אך לא מרגש. מצאנו שבעיר מערכת הזנת הדלק לא מדוייקת מספיק. בלמים לא נושכים אבל מלאי רגש ועושים עבודה טובה בעצירת המסה הדי קטנה של ה-CB300R. בולמים מכוונים על הצד הרך וסופגים בקלות את כל תחלואות הכביש. האופנע מיועד בעיקר לרוכבים בעלי רישיון A1 שבוגרים בגילם או נפשם ומחפשים אופנוע סולידי, ידידותי ונשלט, הבונוס כאן הוא העיצוב והשיוך למשפחת ה-CB החדשה.

 

הונדה CB1000R

השוס הוא ה-CB1000R שזוכה לדגם חדש ראשון מאז החל שיווקו בשנת 2008. עשור עבר מאז וכעת מקבל ה-CB1000R, למעט מכלולים חדשים ומשודרגים, עליה בהספק, ירידה במשקל וחבילת אלקטרוניקה, גם שינוי גישה, וכעת הוא לא "סופרספורט-עירום" ויותר "נייקד-ליטר", מבולבלים? נסביר: ראשית המנוע – חלק נעים, נשלט וכל המילים ויכולות לתאר לכם שהוא פשוט מושלם, גם הסאונד ממכר וגורם לנו לפתוח גז בכל הזדמנות בסיבוב הקצר.

הגיר חלק ומדוייק, דגם הפלוס מגיע גם עם קוויקשיפטר להעלאת הילוכים. מבחינת כח – לא חסר, האחורי רוצה לצאת לטיול בכל פתיחת גז, במיוחד בתוך העיר (ומול מצלמתו של טופלברג). הבלמים, כרגיל בהונדה – פ-נ-ו-מ-נ-ל-י-י-ם-! – מלאי רגש, עם נשיכה ראשונית חזקה, ומותאמים להתמודדות עם המנוע הבשרני. ההתנהגות בתוך העיר נהדרת, הכידון רחב וההיגוי זריז, משקלו הלא רב, כמעט ואיננו מורגש, תנוחת הרכיבה נוחה ומעט יותר שפופה משהורגלנו בסגמנט. לוח המחוונים מלא מידע, אך בגלל הזווית שלו מעט קשה לקריאה באור שמש ישיר. אם אנו נאלצים לסכם את האופנוע במילה אחת, "נעים", תהיה מדוייקת.

רוצה לראות מה מחיר האופנוע שלך עכשיו? כנס למוטו מדריך

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל