fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר במבחן דרכים

ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר במבחן דרכים

כתב: אביעד רייס   בחנו: עודד גביש, מיקי כהן, אחינועם הראל    צילום: אריק רוזנבלום

שורה תחתונה: אדוונצ'ר במימדים שמתאימים לכל רוכב, עם ביצועים טובים בכביש וגם בשטח ועם לא מעט פינוקים.

אם יש אופנועים 'הגיוניים' בעולם, הרי שהם אופנועי האדוונצ'ר. הם מתאימים למגוון משימות גדול, מותאמים לכיסוי מרחקים בכביש, חלק ניכר מהדגמים מתאים גם לרכיבה בשטח (אפילו אתגרית ביותר), הם נוחים מאד, מאפשרים לשאת ציוד רב ועוד, אז זה בכלל לא מפתיע שסגמנט האדוונצ'ר נמצא בפריחה מטורפת, בכל רחבי העולם. למרות שהם מציעים מגוון יכולות עשיר, יש להם גם חסרונות. אחד מהם ואולי המרכזי שבהם, הוא נושא המימדים. כדי לספק את הנוחות המעולה, לעיתים אף לשני רוכבים, אתה צריך מנוע גדול ושלדה גדולה שתאכלס אותו, כך קיבלנו אופנועי אדוונצ'ר גדולים וכבדים וזה, לא מתאים לכולם, במיוחד לא לרוכבים חסרי נסיון.

צמד דגמי האדוונצ'ר שהציגה KTM בתערוכת מילאנו של 2017, הכולל את הדגם שנבחן כאן ואת דגם ה-R הקרבי יותר, יצר באזז מטורף בעולם ובצדק – הצמד הזה מהווה את תחילתו של עידן חדש בסגמנט. לא עוד אופנועי אדוונצ'ר כבדים עם מנועים גדולים שמתאימים רק לרוכבים אוסטרים מגודלים, אלא אופנועים בגודל סביר, עם מנועים בנפח בינוני (700-900 סמ"ק) בהם יכול כל רוכב לשלוט. לא מדובר רק בדגם ספציפי של חברה אחת, לראייה – הימאהה טנרה 700 שבדרך וגם ההונדה אפריקה טווין 850 שתמונותיו "הודלפו" אך לא מזמן לרשת. אין ספק, קטגורייה חדשה מתגבשת לה.


שלא תטעו – אנחנו לא טוענים ולו לרגע שבכוונת יצרניות האופנועים הגדולות "לחסל" לחלוטין את דגמי האדוונצ'ר הגדולים, יש להם מקום של כבוד והם ימשיכו מן הסתם להימכר ובצורה יפה. אך יותר ויותר רוכבים רוצים לטעום מחווית האדוונצ'ר וליהנות מהנוחות ומהוורסטיליות שמציעים אופנועי האדוונצ'ר, אך באמצע, בין אופנועי "בייבי אדוונצ'ר" דוגמת הקאוואסאקי וורסיס 300X, ההונדה CB500X ואחרים, לבין ה-GS'ים, ה-KTM'ים ודומיהם הגדולים נפער חור, חור שעכשיו מתחיל להיסגר.

"אתם אמרתם, אנחנו הקשבנו" הוא הסלוגן שליווה את קמפיין ההשקה של KTM לצמד אופנועי האדוונצ'ר החדשים ואכן זה נראה שלאחר כמה שנות פיתוח, אינסוף טיזרים ובאזז מטורף, הציגה ק.ט.מ אופנוע ידידותי הרבה יותר. אם ב-1090 וב-1290S צריך הרוכב זמן הסתגלות, כאן נראה כי האופנוע תפור למידותיהם של מגוון רוכבים. ב-2003 הציגה ק.ט.מ את אופנוע האדוונצ'ר הראשון שלה, ה-950, שרוב המכלולים בו נלקחו ממכונת המרוץ הטהורה שזכתה בראלי דקאר שנה אחת לפני. 16 שנים אח"כ, מציגה ק.ט.מ את צמד האדוונצ'רים הכי ידידותיים שיצאו מהמפעלים באוסטריה EVER.

צמד האדוונצ'רים 790 החדש מסמן סיום של חתיכת עידן והם למעשה אופנועי האדוונצ'ר הראשונים בהם לא תעשה ק.ט.מ שימוש במנוע ה-V-Twin האגדי שלה, בו התאהבו כל כך הרבה רוכבים, ה-LC8. במקום, מקבל ה-790 מנוע טווין מקבילי חדש בנפח 799 סמ"ק שנמצא גם באופנוע הנייקד של החברה, הדיוק 790, עם הבדל קטן בהספק: בדיוק 790 המנוע מפיק 103 כ"ס ואילו ל-790 אדוונצ'ר יש הספק של 95 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט של 8.9 קג"מ ב-6,600 סל"ד.


המימדים הנוחים של האופנוע מושגים בעיקר בזכות המנוע החדש, LC8c שמו, מנוע שלטענת ק.ט.מ, הוא הטווין המקבילי הכי קטן בשוק. קומפקטיות המנוע והקטנת שלדת הפלדה-כרומולי שעוטפת אותו אפשרה לק.ט.מ להשיג כמה יתרונות מפתח חשובים בבניית האופנוע: חסכון במשקל ובגודל כמובן, אבל גם צמצום החום הנפלט מהמנוע, בזכות צילינדר שפונה קדימה ולא אחורה, כמו ב-LC8 הקיים. כל מי שרכב או רוכב בהווה מקלל, לפחות פעם ביום בימי הקיץ, את מהנדסי ק.ט.מ בגין החום המטורף שמייצרים מנועי האדוונצ'רים.

צילינדר נוסף מקדימה אפשר לק.ט.מ גם להנמיך את המושב ובכך להנגיש את ה-790 גם לרוכבים נמוכים יותר. המנוע והשלדה הוקטנו והגישה לפילטר אוויר השתפרה – עקב אכילס מוכר מהדגמים הגדולים יותר ומאפיין חשוב ביותר באופנוע שעתיד לבלות לא מעט זמן בשטח.
ה-790 מקבל שני גלי איזון לשיכוך הרעידות והנעמת הרכיבה בכביש והודות למנוע הקצר יותר, יש לו זרוע אחורית ארוכה מאלומיניום שמקנה יציבות ואחיזה משופרות.
ק.ט.מ השקיעה לא מעט עבודה בפיתוח מנוע ה-LC8c החדש ואפשר להעריך שבעתיד נראה אותו בעוד דגמים.


ה-790 אדוונצ'ר החדש מצויד באותם מצבי רכיבה כמו בדגמי האדוונצ'ר הגדולים והמפוארים יותר – 3 מצבי רכיבה: Street, Offroad, Rain ומצב נוסף חדש (אופציונלי) – RALLY.
המערכות עובדות בסנכרון מלא עם ה-MTC – מערכת בקרת האחיזה של ק.ט.מ שיודעת גם לזהות את הטיות האופנוע ולהתאים את ההתנהגות.
מצב כביש (Street) משחרר את כל הסוסים מהאורווה ומצמצם כמה שיותר את "פרפורי" הצמיג (יותר התערבות של מערכת ה-MTC), מצב גשם מגביל את הכח ושומר על מצערת פחות "רגיזה" ובקרת אחיזה שמתערבת מוקדם יותר מבמצבים אחרים, ומצב שטח (Offroad) בו הגלגל האחורי חופשי יותר, כדי להחליק את הזנב לפניות מהירות יותר. במצב השטח בקרת האחיזה עדיין מתערבת כשצריך ולא מדובר במצב מנותק לגמרי.

מצב הראלי החדש זמין כסטנדרט בדגם ה-R ומוצע כאופציה, כאמור, בדגם הרגיל. במצב הראלי יכול הרוכב לכוון את התנהגות האופנוע בצורה מדויקת יותר, על ידי בחירה מתוך לא פחות מ-10 (!) רמות של בקרת אחיזה בגלגל האחורי ו-3 רמות של תגובת מצערת. כל הפונקציות ומצבי הרכיבה השונים נשלטים כמובן ממסך ה-TFT המוכר והמצויין של ק.ט.מ.

מערכות ABS באופנועים הן כבר מזמן לא מה שהיו פעם ובק.ט.מ אדוונצ'ר יודעת מערכת הבטיחות מתוצרת בוש לעבוד גם בהטייה (Cornering ABS) וגם מספקת מצב שטח – לרוכבים שלא רוצים לנתק לגמרי את המערכת כאשר הם יורדים מהכביש. רוכבים מנוסים יותר שמעדיפים את השטח שלהם חף מכל בקרה, ישמחו וודאי לדעת כי אפשר לנתק את מערכת בקרת האחיזה ואת מערכת ה-ABS לחלוטין.


עוד בטכנולוגיה של ה-790 אדוונצ'ר, נמצא קלאץ' מחליק המגיע כסטנדרט (לא הידראולי), מערכות קרוז קונטרול וקוויק שיפטר+ (למטה ולמעלה) המוצעות גם כן כאופציה. באופנוע המבחן הותקן תוסף הקוויק שיפטר, פחות השתמשנו בו – אולי מתוך ההרגל הישן של לעבוד רק עם המצמד, אולי כי בכביש הציבורי יש בו פחות צורך.

מערך הבולמים, מתוצרת WP כמובן, כולל מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מדגם APEX מקדימה, עם מהלך של 200 מ"מ, מאחור נמצא בולם יחיד, גם כן מתוצרת WP עם זרוע אלומיניום כאמור, ומהלך זהה של 200 מ"מ.
יחסית לדגם ה-R, שם נמצא את בולמי ה-Xplor שבשימוש גם באופנועי האנדורו המקצועיים של החברה, כאן מדובר בדגם בסיסי יותר של יצרנית הבולמים – שנמצאת תחת בעלותה של ק.ט.מ.
גם אפשרויות הכיוונים צנועות יותר, יחסית לדגמי האדוונצ'ר היקרים. כך למשל, הבולם הקדמי לא מציע אפשרויות כיוון כלל ובבולם האחורי ניתן לכוון עומס קפיץ בלבד.

הבדלים נוספים בין שתי גרסאות ה-790 ניתן למצוא במשקף, כאשר בגרסה הרגילה מדובר במשקף גבוה המתאים לשימוש כביש, עם שני מצבי גובה, אך ללא כל מנגנון קל-תפעול אלא רק בצורה ידנית ועם שימוש בכלי עבודה. קצת חבל, היינו מצפים לקבל אלמנט קצת יותר שימושי / ידידותי.

ה-790 אדוונצ'ר החדש בגרסתו הרגילה, הוא קודם כל אופנוע לשימוש כביש, משום כך הוא מגיע מהמפעל עם סט צמיגים מתוצרת Avon, עם נטיה ברורה לאספלט. במידה ותרצו לקחת את ה-790 אדוונצ'ר לשימוש בשטח וודאי תרצו לצייד אותו בצמיגים מתאימים יותר, דוגמת הפירלי סקורפיון ראלי STR שהותקנו על אופנוע המבחן והוכיחו את עצמם כצמיגי אדוונצ'ר מעולים, עם ביצועים טובים בשטח ובכביש. עם חישוקי אלומיניום במידות "21 ו-"18, תוכלו לבחור בסוגי צמיגים שונים – לפי אופי רכיבת השטח שלכם.

כשהוצגה הגרסה הרשמית של הק.ט.מ אדוונצ'ר, הורמו לא מעט גבות. חלק טענו שהוא מכוער, חלק טענו שהעיצוב הוא סוג של טעם נרכש – שמצריך זמן להתרגל אליו. מה שבטוח, המסך לא עושה לו טוב, במציאות האופנוע נראה הרבה יותר מרשים. משהו בפרונט של האופנוע, עם הפנס המחודד בעיצוב הלקוח מדגמי האדוונצ'ר 1290 ומצד שני כנף נמוכה ובטן שמנמנה שיוצרים מכלי הדלק שממוקמים בתחתית האופנוע, מתגבשים למראה שקצת קשה להתחבר אליו בהתחלה.
אבל בקנקן הזה יש הרבה יותר ממה שרואים מבחוץ והעיצוב הזה, הוא מה שהופך אותו לאחד מאופנועי האדוונצ'ר היותר נגישים, למגוון גדול של רוכבים. מכלי הדלק תורמים למרכז כובד נמוך יותר, כך קיבלנו אדוונצ'ר שמתנהג טוב מאד גם בכביש. מכלי הדלק שממוקמים למטה מאפשרים גם חביקה טובה יותר של האופנוע משאר האופנועים בסגמנט.


מושב האופנוע, הבנוי במבנה מחולק לשניים ובעל שתי רמות גובה לבחירת הרוכב (830/850 מ"מ), מאפשר להגיע עם שתי רגליים בטוחות לקרקע, בשתי האפשרויות. בפעם הראשונה שישבנו עליו במסיבת ההשקה המקומית שנערכה כאן, חשבנו שמעולם לא ישבנו על אופנוע אדוונצ'ר נגיש יותר מזה. מבחינת Feel, זהו אחד האופנועים הכי מגניבים שאפשר לקנות כיום. רוכבים נמוכים ירגישו עליו בבית, אך לרוכבים גבוהים תהיה מעט יותר בעיה להתרגל, ייתכן אפילו שיצטרכו גם לבלות זמן לא מועט עם ברכיים מעט מכופפות. ה-790 אדוונצ'ר כולל לא מעט אפשרויות כיוון של הרגליות, הידיות והכידון – על מנת להגיע אל תנוחת הרכיבה המושלמת. החיבור לאופנוע מהיר מאד, בזכות הארגונומיה המשופרת שיצרו המימדים הקומפקטיים.

משכנו את האופנוע מהסוכנות בשעת בוקר מאוחרת, הישר לתוך אי הסדר והטירוף של דרום תל אביב. פעם ראשונה בהחלט שאנחנו נעים בפקקים ומשתחלים בין המכוניות כאילו היינו קטנוע – עם אופנוע אדוונצ'ר, בטח כזה שעל אוכפו עלינו רק עכשיו. החום המטריד שמפיקים מנועי האדוונצ'רים הגדולים ושכאן פשוט לא קיים, הופך את ה-790 לאדוונצ'ר הראשון שלא עושה לנו הסרת שער טבעית ברגליים. המימדים של ה.ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר החדש הם בול מה שצריך להתנהלות יום יומית נוחה בתוך העיר.

מנוע ה-LC8c הוא בעל האופי השובבי של הדיוק 790, זה אומר שגם עם דגם האדוונצ'ר כיף לשחק. המצערת החשמלית, הגיר והקלאץ' עובדים כולם ללא דופי, בדיוק אוסטרי מחייב.
בכביש הפתוח, מתעורר המנוע לחיים ומפלט האקרופוביץ' המקורי שהותקן על כלי המבחן משלים את חווית הרכיבה. לנו יש תחושה שה-790 הוא האדוונצ'ר החזק ביותר בקטגוריית הביניים, על כל פנים – נראה שבכביש הוא יכול להקדים את מתחריו ולו רק בזכות המשקל היחסית קליל לסגמנט.

המושב המקורי מעט קשה ולאחר כחצי שעת רכיבה כבר החלו איתותים מסביבת הישבן וזה ללא ספק חסרון, הקיים אגב גם ב-1090R. לשמחתנו ולשמחת הלקוחות, ניתן להזמין את מושב הג'ל המקורי והמפנק מקטלוג ה-PowerParts של ק.ט.מ.

גלגל ה-"21 הקדמי לא הורגש בכביש, למרות שעקרונית הוא אמור לפגום באופן מסויים בהתנהגות וגם המתלים, שלמרות שנשארו מכויילים על הצד הרך, לא היו מכשול בפני סשנים מהירים בכבישים המפותלים של נס הרים.


מהירות השיוט הסבירה באופנוע, נמוכה בהרבה מבדגמים הגדולים -כצפוי. היא עדיין תלת ספרתית ובוודאי שעוברת את המהירות המותרת בכביש ובינינו, מי צריך לנסוע כל כך מהר? אפשר לרכוב בכיף ובשלום במהירויות סבירות, כל עוד יש מספיק כח לעקיפות ולהתחמקות מרכבים סוררים – ואת זה, יש לאדוונצ'ר 790 בשפע.

בעיצומה של הרכיבה באמצע הכביש המהיר, פתאום נפתחו להם חיפויי הצד. לרגע חשבנו שק.ט.מ ציידה את האופנוע בכנפונים, כמו אלו שיש לאופנועי המוטוGP, אך עצירה זריזה בצד הדרך גילתה שחיפויי הפלסטיק שמוחזקים בשני תפסים – פשוט השתחררו. גימור כזה לא מתאים לשום אופנוע, בטח שלא לאופנוע אדוונצ'ר שעתיד לרדת לשטח.

לקחנו את ה-790 אדוונצ'ר למסלול המוכר, בו אנחנו בוחנים את כל אופנועי האדוונצ'ר שמגיעים אלינו. תא השטח שבין לטרון לבית שמש מציע לרוכב הכל מהכל: שבילים מהירים, עליות, ירידות, באמפים, טכני, אפילו קצת סינגלים.
אפשר לומר בלב שלם שהרושם שישאיר האופנוע על הרוכב וחוויית הרכיבה עם ה-790, תלויים בגישה של הרוכב ובתיאום הציפיות בינו לבין האופנוע. עם מערך בולמים פשוט יחסית ותנוחה בה הרוכב יושב "בתוך" האופנוע, ה-790 אדוונצ'ר לא אוהב שלוחצים אותו חזק בשטח.


כניסה לבאמפים במהירות, קפיצות וגיהוץ סלעים גדולים במהירות גבוהה, הם לא מה שהתכוון אליו המשורר האוסטרי. בסוג רכיבה שכזה, יגיע האיתות מצד האופנוע שיש להרגע קצת, מהר מאד והדבר יורגש בפרונט ובישבנו של הרוכב. האמת שזה ממש בסדר גמור, כי למי שרוצה את כל אלו, דאגה ק.ט.מ לגרסת ה-R, גרסה שהיא באמת אופנוע אנדורו מגודל, איתה תוכלו לעשות את כל אלו המוזכרים כאן ולקבל מהאופנוע במקרה הטוב פיהוק.
ה-790 אדוונצ'ר בגרסה הרגילה הוא אופנוע טיולים מצוין, כזה שמשלב מנוע כיפי עם יכולות טובות בכבישים פתוחים וטכניים וגם יכולת שטח לא מבוטלת, כל עוד היא בקצב המתאים.

ה-790 אדוונצ'ר הוא גם מכונת שבילים מעולה, בזכות מרכז הכובד הנמוך והישיבה הקרובה של הרוכב אל הקרקע, הוא משרה הרבה ביטחון ברכיבה מהירה בשבילים, אפילו בהרכבה.
רוכבים נמוכים יותר ומתחילים ירגישו על ה-790 אדוונצ'ר בבית ויוכלו לעשות עליו את צעדיהם הראשונים בשטח בהנאה ובבטיחות.

הבקרות עובדות מצוין גם בשטח, מערכת ה-ABS מאפשרת נעילת אחורי לטובת פניות מהירות – כאשר היא מכוונת על מצב שטח, לכן אין באמת סיבה לנתק את ה-ABS כאשר יורדים מהאספלט. מה גם שאחד מקהלי היעד העיקרים של האדוונצ'ר 790 יהיו רוכבים שעושים את צעדיהם הראשונים שם, במקרה כזה גיבוי של בקרות יכול רק לסייע. בואו ניתן קצת קרדיט לחבר'ה בק.ט.מ – אם הם טרחו לצייד את האופנוע באחד כזה, תהיו בטוחים שזה עובד מצוין.

האדוונצ'ר 790 מגיע מצויד במגיני ידיים מפלסטיק ובכנף קדמית נמוכה – שנראה שלא תשרוד הרבה זמן בתנאי בוץ קשים. יש גם פלטת אלומיניום דקיקה שמתפקדת בתור מיגון גחון ונראה כי מי שירצה לייעד את האופנוע לשימוש שטח יותר תובעני, יצטרך למצוא פתרון ראוי יותר. הרשת, אגב, כבר מלאה בסדנאות שמייצרות מיגונים ייעודיים עבור שני הדגמים. מרווח גחון של 233 מ"מ הוא לא מהטובים בקטגוריה ועם מכלי הדלק שיושבים למטה והחוסר במיגון ייעודי, נראה שיש סיבה למיגון טוב. עם זאת, בכל מהלך המבחן לא הרגשנו את הגחון נוגע ולו פעם אחת, גם במעבר מעל אבנים גדולות. בכל אופן, אם זה היה אופנוע האדוונצ'ר הפרטי שלנו, היינו דואגים למגן אותו כמו שצריך.

את רובו של קטע השטח ביצענו בעמידה, מה שקצת הציק ופגם בחוויה היו תושבות הגומי שהותקנו על הרגליות. כל עוד יבש בחוץ אין בעיה, אבל כאשר הגומי הזה נרטב – מאבד מגף הרכיבה כל אחיזה ומדובר בסכנה של ממש. המלצתנו החמה היא לפרק אותם לחלוטין, למי שמתכוון להיות הרבה בשטח. המשקף מרגיש מעט קרוב לרוכב בתנוחת עמידה, אך עם גובה ממוצע של רוכבי המבחן שעמד על 1.70-180 מטר, זה לא היווה בעיה אמיתית.

ה-790 אדוונצ'ר עבר בגבורה את כל מה שזימן לו מסלול המבחן שלנו. גם במהירות נמוכה בין מכשולים וגם במהירות גבוהה יותר בשבילים כבושים. האופנוע 'יושב' יציב וטוב, משרה המון ביטחון על הרוכב ומרגיש קליל גם כאשר מגיעים למבוי סתום וצריך לרדת ולסובב את האופנוע ידנית. חוויה הרבה פחות מפחידה והרבה יותר חיובית מאשר לנסות לסובב את אחת מבהמות האדוונצ'ר הגדולות והכבדות. תענוג.

אז למי מתאים ה-790 אדוונצ'ר ומה יש בו שאין לאחרים? ה-790 אדוונצ'ר התגלה במהלך המבחן כאופנוע שיהיה הרבה יותר הגיוני למגוון גדול של רוכבים, אבל במיוחד לרוכב הישראלי שנהנה מגישה חופשית לשטח ומאינסוף מסלולי רכיבה שונים, אחד שמכסה מרחקים לא גדולים מאד בכביש (יחסית לארה"ב אוסטרליה וכו').

בהמות האדוונצ'ר הגדולות, דוגמת ה-1290, S או R, נראות פתאום מתאימות הרבה יותר למדינות המוזכרות למעלה, בהן תופרים מאות ק"מ בכל רכיבה. כשאתה רוצה לצאת לרכיבה של שעה על הכביש ואז לרכוב בשטח בכיף, בלי לחשוב כל הזמן כמה חברים תצטרך לגייס כדי להרים את האופנוע אם תתרסק, ה-790 אדוונצ'ר הזה נראה פתאום הגיוני הרבה יותר. עם משקל קליל יחסית לסגמנט של 189 ק"ג (יבש) וגובה מושב ידידותי, הוא מנגיש את חווית האדוונצ'ר לכלל הרוכבים.

במחיר של כ-86,000 ₪, מקבלים מכונה שיודעת לעשות כמעט הכל. נכון, היא לא חפה מבעיות, יש ריג'טקים שצריך לשפר, אך מצד שני זהו אחד האופנועים שמציעים יכולות טובות גם בשטח וגם בכביש, כל עוד תעשו תיאום ציפיות טוב – אתם הולכים רק ליהנות. האם שני דגמי ה-790 אדוונצ'ר של ק.ט.מ הולכים לטרוף את עולם הדו"ג המקומי? ימים יגידו, אך יש להם בהחלט את מה שצריך.

עוד באותו הנושא: רכיבה ראשונה ל- KTM אדוונצ'ר 790 – דני קושמרו, מרוקו.

תעודת זהות

 

KTM Adventure 790 & 790R

 

מחיר: 86,000 ₪, 96,000 ₪ לדגם ה-R

 

רישיון: A

 

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

 

נתונים טכניים

 

מנוע: LC8c, טווין מקבילי, מקורר נוזל, מוזרק דלק

 

נפח: 799 סמ"ק

 

הספק: 95 כ"ס ב-8,000 סל"ד

 

מומנט: 9 קג"מ ב-6,600 סל"ד

 

מתלים: מזלג WP הפוך בקוטר 43 מ"מ (48 מ"מ בדגם ה-R) מהלך של 200 מ"מ (240 מ"מ בדגם ה-R). בולם אחורי יחיד מתוצרת WP, מהלך של 200 מ"מ (240 מ"מ בדגם ה-R).

 

בלמים: מקדימה זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ, קליפרים 4 בוכנות רדיאליים. מאחור דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ, מערכת קורנרינג ABS ניתנת לניתוק.

 

מידות צמיגים: 90/90-21, 150/70-18

 

בסיס גלגלים: 1,509 מ"מ (1,528 מ"מ בדגם ה-R)

 

מרווח גחון: 233 מ"מ (263 מ"מ בדגם ה-R)

 

גובה מושב: 830-850 מ"מ (880 מ"מ בדגם ה-R)

 

נפח מיכל דלק: 20 ליטר

 

משקל יבש: 189 ק"ג

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל