מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
אבניר קוביה שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
תמוז
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטומפ
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
KTM שמאל
1 על 1
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
שוברט
אייפקס
הארלי שמאל
HJC

קיוואי סיטיבלייד 125 במבחן ארוך טווח – דיווח אחרון

קיוואי סיטיבלייד 125 במבחן ארוך טווח – דיווח אחרון

כתבו ובחנו: אסף לביא, ניסים ברדה, אריק רוזנבלום, עמית משיח | צילום: אריק רוזנבלום

הייתה לנו תקופה נהדרת עם הקיוואי, הוא פשוט ויעיל, מרווח מאוד, נשלט והכי חשוב – זול, 10,900 ש"ח ובמבצעים גם פחות מזה. החזרנו את הקטנוע לאחר קצת יותר מ-4 חודשים ולבקשת היבואן לקחנו את הדגם החדש אותו הוא מייבא – הזהרה 125, קטנוע רטרו במחיר זהה לסיטיבלייד. את הקטנוע שהחזרנו אגב, מכרו עוד באותו היום.

במהלך תקופת המבחן פעמיים נוצר חופש בכידון, יש לציין שהתקלה נמצאה עד עתה רק בקטנוע שלנו ובפעם האחרונה שתוקנה נמצאה גם הבעיה האמיתית – טעות בהרכבה במפעל, קורה אצל הטובים ביותר. בינתיים אנחנו סוגרים שבוע ראשון ומאוד מרוצים עם הזהרה 125 עליו נספר בנפרד בקרוב מאוד.

 

אז לסיכום, 10 דברים על הסיטיבלייד 125:

1. יתרונות השתחלות בין רכבים בפקקים – שעוד נתגעגע אליהן.

2. רצפה שטוחה ועליה עשרות ק"ג של משא מגזינים מידי חודש, מפתיע בשלווה שלו, תעמיס, תעמיס, הכל טוב אחי.

3. תצוגת שעונים מאוד נוחה, מתרגלים למשהו נוח, כולל צג מה השעה, לדייק להגיע לכל פגישת מערכת או השקה עירונית בזמן.

4. המושב נשאר נוח לאורך זמן, 3,000 ק"מ  זה אולי לא הרבה, אבל כשהרוב מתבצע בתוך העיר – זה גם לא מעט (בהתחשב בכך שיש לנו פה אופנועי מבחן נוספים שגם להם צריך לתת תשומת לב).

5. הימים הכי עמוסים בעבודה, הוא לא התבייש להגיע גם להרצליה וגם לחולון מצד לצד, עמוס ככל שיהיה עם/ללא מורכב ותחת כל חוליגן שקיים במערכת, לא נרשמה כל הפרעה או תקלה.

6. צריכת הדלק נעה בין 1:27 (יד כבדה על הגז, משא מלא – כולל ארגז) לבין 1:33 (רכיבה רגועה, בוגרת ואחראית).

7. צפצפה כזאת היינו שוקלים לאופניים החשמליים שלנו… לא לקטנוע – מהנדסי קיוואי, לתשומת לבכם.

8. ארגז הכרחי פה. אין מקום לקסדה מתחת למושב, גם לא לתיק. את הארגז המעוצב החלפנו בינתיים לאחד גדול יותר.

9. הכי הרבה היינו שמחים אם היו מציידים אותו ב-ABS – בנוסף למערכת הבלימה המשולבת. פשוט כי כבר המציאו אותו.

10. ובהמשך ישיר לסעיף הקודם – בתור קטנוע בסיסי, מקורר אוויר, בלי ABS ועם רק "14 בגלגלים – יש לו אחלה התנהגות כביש.

 

מחירון טיפולים:

טיפול סיום הרצה (1,000 ק"מ)     247.78 ש"ח

טיפול קטן (5,000 ק"מ)               298.78 ש"ח

טיפול גדול ( 10,000 ק"מ)           770.86 ש"ח

*המחירים כוללים עבודה וחלפים. לא כוללים מע"מ.

 

בקרוב – קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2