מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
אבניר באנר קוביה שמאל
רפידו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אוגוסטה קוביה הכי עליון
רוית עליון
KTM עליון קוביה
אופנוסנטר קוביה שמאל
1 על 1
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
HJC
כרמיאל קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
אייפקס
הארלי שמאל

קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

עמית משיח

צלם: אריק רוזנבלום

אחרי שהשבנו את הסיטיבלייד בעל העיצוב הספורטיבי, פגשנו בסוכנות היבואן את הליין החדש של קיוואי בגזרה החמה של 125 הסמ"ק
אז יש שם נייקד, בובר, דו"ש רך וקטנוע רטרו – קטן גלגלים וקצר שלדה – העונה לשם זהרה והוא מתהדר במנוע מקורר אויר, מוזרק ובעל תאוצה נאה.
בקיצור, לקחנו אחד אדום – חדש-דנדש ואנחנו מבטיחים להתייחס אליו 'כמו אל הגדולים'; כלומר בלי הנחות.

אז מה היה לנו שם?
גלגלי "12 (איזה כיף ש-"10 עבר מן העולם), שלדה קצרה – עם עבר של 50 סמ"ק שעבר הרחבה, רוחב כידון די צר ורוחב כללי כמו של דוגמנית צמרת – כל זה מתרגם כבר בק"מ הראשונים למכונת צליחת פקקים מצויינת – כיף קל להשתחל איתו ומהר מאוד אנחנו מוצאים את עצמנו מנסים (ומצליחים) לעבור במקומות בהם גם רוכבי אופניים חשמליים מהססים.

מה עוד נספר כבר עכשיו?
המתלים נוקשים, המושב נוח ועשוי מחומר משובח, יש רצפה שטוחה עם הרבה מקום יחסית, אין כמעט מקום מתחת למושב, הצופר חלשלוש והסבל העשוי כרום ובעל זיזים לתפיסת מטען – פשוט יפיפה.

הוא מתנהג יפה במישור וגם בפיתולים – במסגרת הציפיות מזאטוט שכמוהו, הוא פותח חזק, כאמור, למרות שצריך לסובב את המצערת הרבה יחסית בהתחלה – עד לקבלת תאוצה ראשונית.
יש לו שיק וסטייל והוא מפגין צריכת דלק ראשונית נאה ביותר של מעל ל-1:32 קמ"ל.

איך הוא תחת עומס, מי מתעקש לקחת אותו בערב הביתה ומה עוד קרה לנו איתו בדרכים – זאת ועוד בדיווח הבא.

הנבחן ארוך הטווח היוצא

תעודת זהות

 

Keeway Zahara 125

 

מחיר: 10,886 ש"ח

 

אחריות: שנתיים או 24,000 ק"מ

 

רישיון: A2

 

נתונים טכניים

 

מנוע: צילינדר יחיד, מקורר אוויר, מוזרק דלק

 

נפח: 125 סמ"ק

 

הספק: 9 כ"ס ב-7,500 סל"ד

 

מומנט: 0.9 קג"מ ב-6,500 סל"ד

 

תמסורת: וריאטור

 

התנעה: חשמלית + רגלית

 

בלמים: דיסק קדמי ואחורי, עם מערכת בלימה משולבת

 

מידות צמיגים: קדמי 90/90-12, אחורי 3.50-10

 

משקל רטוב: 110 ק"ג

 

נפח מיכל דלק: 7 ליטר

 

גובה מושב: 725 מ"מ

 

מהירות סופית: 100 קמ"ש

 

 

מחירון טיפולים, כולל חלפים, עבודה ומע"מ

 

טיפול 1,000: 290 ש"ח

טיפול 5,000: 350 ש"ח

טיפול 10,000: 902 ש"ח

 

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל