מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
שרקו
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
לרט
1 על 1
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
KTM שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח מסכם

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח מסכם

כתבו: אריק רוזנבלום, קטי זולוטריוב | צילם: אדם בלנגה

 

במבט מצודד / קטי זולוטריוב

קיבלתי "7 דקות בגן עדן", או 4 ימים בתל אביב, עם החתיך האיטלקי בשם הפיאג'ו מדלי. 4 ימים בהם הוא התלווה אליי למשימות היום-יומיות שלי – שלמען האמת אף לא אחת מהן באותה עיר. חששתי מהצעד הזה, כי לטייל עם קטנוע שנפחו קטן יותר מ-250 סמ"ק בבין עירוני זו אולי לא הבחירה הנבונה ביותר, אבל המדלי הצליח להפתיע גם אותי.

במבט ראשון הוא יפה. הוא אירופאי מאוד, הטעם שבו הוא מעוצב, זה ממש לא מכאן; המדלי הגיע אלינו ישירות מרחובות מילאנו ועוצב למענה. ממשק רוכב אינטואיטיבי מאוד – נותן מה שאני צריכה לדעת, עם לוח מחוונים אנלוגי ותצוגת לד כחולה – מהמם. יש לו וו תליה מושלם, תא מטען שיכול להכיל קסדה, מושב קשיח ונוח והצביעה החומה… נו אין מה לעשות, הוא פשוט יפה ומתאים לתיק היד שאני הכי אוהבת, זו האמת.

ברכיבה הראשונה עליו, הדבר הראשון שמרגישים זה את הקלילות והדינאמיות של הכלי, הוא לא כבד במשקל ומגיב חלק מאוד, לא מרעיש גם כשקשה לו, ומד טמפרטורת המנוע עוזר לי לשמור על קצב נכון. היתרון הגדול ביותר לטעמי בקטנוע הזה הוא הגובה שלו וגודל הגלגלים. הוא עושה את מה שנועד לעשות, לצלוח את המדרחובים המרוצפים לעייפה בערי איטליה הסואנות ביותר, מבלי לקמט את הבגדים.

המדלי משייט על הכביש בחינניות ונותן תחושת יציבות ובטחון על הכביש , זאת ועוד בתנוחת רוכב(ת) נוחה מאוד שלא מעייפת גם אחרי חצי שעה בפקקים/ נסיעה רצופה (ואיטית) על הכביש המהיר .

לסיכום – היה לי תענוג.

ועכשיו, לשם הסיכום של ארוך הטווח הזה, אנו בוחרים לשתף אתכם בסוד מערכת שמור – המדלי עבר אצלנו הרבה ידיים וישבנים, כל רוכבת ורוכב מקבלים כמה זמן ודלק שהם צריכים ובתמורה הם מגישים את חוכמת הדרכים שלהם בקובץ ופיקסל, עכשיו, מה עושה המדלי בין רוכבת לרוכב? היכן הוא לן? מי משגיח ומכוון דרכיו, כמו אבא?

נכון, העורך! ובכן, אחרי 4,100 ק"מ – שחלק די נכבד מהם עברו תחת ידיו, הנה מה שיש לאריק רוזנבלום שלנו לומר:

בדיוק 4,100 ק"מ הסתיימו ולא היה לי קטנוע כל כך יעיל, שהתרגלתי אליו ונראה לי שהוא אליי, אולי כי יש בינינו דמיון.. לא אנשים רגילים (לשאר יש גלגלים קטנים…), שנינו תזזיתיים מאוד, לא יכולים לשבת שניה בלי לעבוד / לזוז.. למדלי יש המון מקום בתא המטען שלו. ובכלל לא היינו צריכים להוסיף לו ארגז עבור נוחות (וגם אני אחד כזה שמה שיש לי אני מסתדר איתו ומתמודד…), אבל הדבר הכי יפה וסמלי היה שבשבוע שהשבתי אותו לחברה, הגשם לא הפסיק לרדת. אולי אלו הדמעות (סתם סתם.. עוד יחשבו שנדבקתי באהבה של בלנגה לקטנועים) אבל באמת – בטיחות!!! כן, כן, כן. שלושה סימני קריאה. מעבר לבלמים, ל-ABS  ולמשקל הנכון, גלגל ה-"16 מקדימה מרגיש כל כך נכון ובטוח; בכל מכשול, מדרכה וכן גובה המים שהוצפו ברחובות העיר הגדולה שאינה בנויה לניקוז כאשר שלוש פעמים בשנה הגשם לא מפסיק לרדת. אז בגלל כל התכונות האלו, וגם 4,000 הק"מ שעברנו עם כל הדיווחים, כל זה ובנוסף שאפילו פעם אחת הוא לא נתקע, לא עשה בעיות בהנעה, לא הראה סוג של התיישנות או פלסטיק שמצקצק, הכל כמו שקיבלנו אותו מהשקית נשאר וככה גם חזר – נקי ומבריק, היה באמת אחלה.

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח חמישי

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

האיטלקי הטוב – פיאג׳ו מדלי 125

רכיבה ראשונה על קטנועי פיאג'יו לשנת 2017

תעודת זהות

פיאג'ו מדלי 125IE

מחיר: 19,047 ₪

דרגת רישיון: A2

דרגת זיהום אוויר: 2

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

נתונים טכניים

 

מנוע: 125 סמ"ק I-Get עם סטארט-סטופ SOHC מקורר נוזל

 

הספק: 12 כ"ס ב-8,250 סל"ד

 

מומנט: 1.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד

 

שלדה: עריסה יחידה מפלדה

 

מתלים: קדמי טלסקופים מהלך 88 מ"מ

 

אחורי בולם יחיד מהלך 76 מ"מ כיוון פרילוד 5 מצבים

 

גלגלים: קדמי 100/80-16

אחורי 110/80-14

 

בלמים: קדמי: דיסק 260 מ"מ קליפר צף שתי בוכנות

 

אחורי: דיסק 240 מ"מ קליפר צף שתי בוכנות

 

בטיחות: ABS שני ערוצים של Bosch

 

מדידות

 

אורך: 202 ס"מ

 

גובה: 118 ס"מ

 

בסיס גלגלים: 139 ס"מ

 

משקל: 138 ק"ג

 

צריכת דלק יצרן: 1:47.5 ק"מל

 

מדידה במבחן: 1:45 קמ"ל

 

 

טיפולים נדרשים פעם ב-10,000 ק"מ טיפול שמנים ומסננים.

 

וכל 20,000 ק"מ יטופל מכלול הוריאטור כולל רצועה, בין לבין ישנן ביקורות תקופות פעם ב-5,000 ק"מ ללא עלות

 

9 תגובות ל פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח מסכם

  1. נראה נוח, פונקציונלי, וזריז. חבל שיקר מידי. במחיר הזה אפשר לגרד 250אים.

  2. התרשמתי מנסיעת מבחן, חושב שהמושב קשה מידי, במחיר של 3000 שח פחות הייתי סוגר

  3. 20,000ש"ח? מי המטומטם התורן שמשלם סכום כזה על קטנוע עירוני עממי?
    לגבי "התיישנות", מה אתם עושים עניין מ- 4,1000ק"מ עלובים.
    נראה אתכם גיבורים נכנסים לביקורת התקופתית "החינמית" ב 5,000ק"מ, ומשאירים סכום יפה במוסך המרכזי, כי צריך להחליף ברקסים, ושאר השטויות שהגנבים יספרו לכם שצריך לבצע כי זה עניין של "בטיחות", או שאחרת האחריות בטלה(שיטת האיומים).
    מה אתם עושים עניין מגלגלים גדולים? ברור שזה אלמנט בטיחותי ממעלה ראשונה, רק למה החזירים לא סידרו לקטנועים האלה הנחות בביטוח החובה?
    אגב, קטנוע קאב מודרני של קימקו, עם גלגלי 17 אינצ' בטיחותיים עולה בחו"ל 5,000 ש"ח.

    • אחד שיודע , לא נמאס לדחוף את הקאב הפרמיטיבי לכל דיון?
      די, הבנו שאתה שונא את כל היבואנים וחושב שזו משימה להשמיד את היקום (הקרטל בפיך)
      שחרר קצת וחפש חיים.

      • הקאב של הונדה בגלגולו המודרני הוא מהקטנועים המתקדמים ביותר בסגמנט העממי. יש גם קאבים מוצלחים של סאן-יאנג, קימקו, דיאלים, סוזוקי, ועוד, אחדים מהם נמכרים בחצי ממחיר ההונדה כ- 5,000ש"ח (במדינות בהם אין קרטל חזירי, ויש תחרות חופשית)). הקאב עם הגלגלים הגדולים, והדיסק הקדמי הנשכני הוא גם בטוח הרבה יותר מכל הוספות של סאן-יאנג עם הגלגלים הקטנים והמסוכנים.

        גם היום, בואך 2018, הקאב המודרני הוא האופנוע מספר אחד בעולם!!! כנראה שאתה כלוא במרתף של מטרו-מוטור ולא יודע, שבעידן האינטרנט את אף אחד לא מעניין מהFAKE NEWS של מגזין אופנועים ישראלי כזה או אחר. צפה בקאב המודרני:
        https://youtu.be/VDTKoGjmbRY

        נ.ב. אני אוהב את הרוכבים, וגם כמוך עבד נרצע של הקרטל מטרו-מוטור. לבוא לשחרר אותך?

        • אתה חייב לראות איש מקצוע רציני,
          תרכוב אליו עם האינובה שלך ותתפלל שהוא יעזור לך. . .
          קאב=קב"ן

          • האמת הפשוטה מכאיבה לך, וזה טוב מאוד!

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2